DC10+ XP driver verlopen???

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb gewoon Studio 7 Full en nu geeft mijn systeem aan dat de driver verlopen is.. Weet iemand hoe dit zit..

Alvast Bedankt

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op dinsdag 05 maart 2002 18:43 schreef ilovetechno het volgende:
Ik heb gewoon Studio 7 Full en nu geeft mijn systeem aan dat de driver verlopen is.. Weet iemand hoe dit zit..

Alvast Bedankt
Wanneer geeft hij dat dan aan? En wat geeft hij precies aan?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 19:07
Je bedoelt zeker dat de beta van Studio 7 verlopen is? Had ik ook. Even naar de pinnacle-site gaan en een nieuwe beta ophalen. Bij mij gaf deze het probleem dat ik geen filmpjes meer kan afspelen in dat preview venstertje :(

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op woensdag 06 maart 2002 14:02 schreef kleinelievewolff het volgende:
Je bedoelt zeker dat de beta van Studio 7 verlopen is? Had ik ook. Even naar de pinnacle-site gaan en een nieuwe beta ophalen. Bij mij gaf deze het probleem dat ik geen filmpjes meer kan afspelen in dat preview venstertje :(
Dat is geen driver...

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:43 schreef ilovetechno het volgende:

Alvast Bedankt
Dit had ik laatst ook, ik neem aan dat dat de driver/update is van de engelse pinnacle site?
Op de site zelf hebben ze nl. alleen de allereerste beta staan, er zijn er echter meerdere uitgekomen.
Ik heb toen de meest recente update gedraaid die ik op hun ftp kon vinden en toen werkte het weer gewoon.

hier staan de nieuwste beta-drivers voor dc10+ en update voor studio 7
ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/beta/Studio7_11/7_11_23/