ik ben weer es op zoek naar een leuk en vooral goed bouwspel, zoals bijvoorbeeld ceasar of anno 1602? Weet iemand een paar leuke titels voor me?
Zeus: Master of Olympus was dacht ik ook wel leuk.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Misschien nog zo'n Caesar spel, alleen dan een STUK beter:
Zeus: Master of the Olympus
Of natuurlijk de addon daarvan, die is beter (Hij is stand-alone) Zeus: Poseidon
Zeus: Master of the Olympus
Of natuurlijk de addon daarvan, die is beter (Hij is stand-alone) Zeus: Poseidon
Dan kan RollerCoaster tycoon er ook wel bij.Op dinsdag 05 maart 2002 18:56 schreef Schuey het volgende:
SimCity3000 misschien
maar of het zo'n soort game als anno 1602 is.. ik weet het niet, ik ken hem namelijk niet.
🌞🍃
Verwijderd
He bah, je was me voorOp dinsdag 05 maart 2002 18:59 schreef McFlipp het volgende:
Zeus: Master of Olympus was dacht ik ook wel leuk.
Ski resort tycoonOp dinsdag 05 maart 2002 18:59 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dan kan RollerCoaster tycoon er ook wel bij.
maar of het zo'n soort game als anno 1602 is.. ik weet het niet, ik ken hem namelijk niet.
Verwijderd
Zo goed als anno 1602 was (en is) kan alleen Anno 1503 maar worden denk ik 
Mischien dat Constructor in de buurt kwam,maar tropico vond ik ook best wel leuk.
Mischien dat Constructor in de buurt kwam,maar tropico vond ik ook best wel leuk.
Tropico?
www.poptop.com
www.poptop.com
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
AOE(2)
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
The Settlers I - IV
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Stronghold!
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Ja, da's eeen goeie.Op dinsdag 05 maart 2002 19:25 schreef jonggoud.nl het volgende:
Stronghold!
Verwijderd
stronghold is een geweldig spel ook zoiets als anno 1602.
je kunt daar een soort dorp/stad bouwen niet iets met boten zoals bij anno 1602. kunt ook handelen erg handig. je vecht met allerlei soorten ridders. het spel gaat vooral om een vesting te bouwen en te verdedigen. je moet ook net als bij anno 1602 aan je grond stoffen komen. zoals bij hout een hout hakker nodig hebt. voor eten koeien, herten, broden (dit maak je ook met het proces van anno 1602) graan akkers dan naar de molen molen dan naar een bakker.
een erg leuk spel wat erg op anno 1602 lijkt alleen dan zonder eilanden.
je kunt daar een soort dorp/stad bouwen niet iets met boten zoals bij anno 1602. kunt ook handelen erg handig. je vecht met allerlei soorten ridders. het spel gaat vooral om een vesting te bouwen en te verdedigen. je moet ook net als bij anno 1602 aan je grond stoffen komen. zoals bij hout een hout hakker nodig hebt. voor eten koeien, herten, broden (dit maak je ook met het proces van anno 1602) graan akkers dan naar de molen molen dan naar een bakker.
een erg leuk spel wat erg op anno 1602 lijkt alleen dan zonder eilanden.
4 niet dan? 3 vind ik zelf niet echt geweldig, 1,2 & 4 heersenOp dinsdag 05 maart 2002 20:01 schreef XippIX het volgende:
ja settlers 1,2 en 3 zijn cool!
www.settlers.com
cossacks: european wars. dat is gewoon anno maar dan iets nieuwer en mooier en leuker 
[edit]
hier is de site
[/edit
[edit]
hier is de site
[/edit
mja oke dan 4 ookOp dinsdag 05 maart 2002 20:04 schreef oVRoM het volgende:
[..]
4 niet dan? 3 vind ik zelf niet echt geweldig, 1,2 & 4 heersen
ja stronghold is wel ok maar zitten nogal veel bugs in zo kun je in assault maps met 1 pijl en boog schutter alles winnen je gaat op zo'n afstand staan dat jij wel op hun schiet maar dat hun niet terugschieten

Cutthroats kan er ook wel bij...
het opbouwen van een piratenvloot en zo nu en dan wat havens aanvallen
en het gewone gepeupel ronselen voor je piraten, schatten van steden roven, paserende boten enterren 
Al met al een erg leuk spel... alleen hij is een beetje buggie, ach er zijn wel wat patches te downen...
Al met al een erg leuk spel... alleen hij is een beetje buggie, ach er zijn wel wat patches te downen...
Verwijderd
Tropico is idd een heel leuk spellegie maar of het nu een beetje op Anno 1602 lijkt, dat toch niet... 
Dat lijkt eigenlijk geen enkel spel
Verwijderd
Eigenlijk heb je nog gelijk ookOp dinsdag 05 maart 2002 21:47 schreef KID-ICARUS het volgende:
Tropico is idd een heel leuk spellegie maar of het nu een beetje op Anno 1602 lijkt, dat toch niet...
Nou ja dan nog maar een x anno 1602 installen en nog ff w8ten tot zijn grote broer komt
Idd als je een leuk bouwspel wilt, dan zou ik echt gaan voor de settlers serie. Vooral 3 en 4 zijn tof. Vind alleen 4 nog irritant vanwege die netwerk bug.
Ik vind 3 en 4 juist zuigen, deel 2 vind ik vele beter,Op donderdag 07 maart 2002 09:33 schreef GameFreak het volgende:
Idd als je een leuk bouwspel wilt, dan zou ik echt gaan voor de settlers serie. Vooral 3 en 4 zijn tof. Vind alleen 4 nog irritant vanwege die netwerk bug.
Ik zag settlers 2 gisteren nog liggen in FRS voor 5 euro.
Dus die had ik maar eens gekocht.
Wat ik ook een goed en verslavend spel vind is "Knights and Merchants" dat is een budget titel, dus die ligt wel ergens voor 5 euro
Pagina: 1