Poll draadje, wat moet je ermee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* Poll *
Het mag dan wel on-topic zijn om te melden hoeveel bays je in gebruik hebt,
- ik 2
- ik 3
- ik ook 2
:Z
Maar uiteindelijk zijn die antwoorden al geven met het invullen van de poll zelf.
Allemaal dubbelposten dus? Of alleen maar overgewaardeerd?

Imo is het gros van deze reacties het lezen niet waard, maar wat doen we ermee?
* botoo heeft nog maar ff gewacht met modden

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Aangezien je niet weet wie wat heeft ingevuld zou ik gewoon voor 1 gaan.

Mensen die iets leuks toe te voegen hebben een 2-tje misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Daar dacht ik aanvankelijk ook aan, maar eigenlijk vind ik +1 teveel voor suffig roepen dat je 2 bays gebruikt, je voegt niets toe, en waarschijnlijk interesseert het ook niemand (als in: volstrekt overbodig).

Maar ik wil over dit soort reacties wel een gezamenlijk standpunt bepaald hebben.
Uiteindelijk is mijn mening precies wat er staat,
_mijn_ mening

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 05 maart 2002 18:16 schreef Jaymz het volgende:

Mensen die iets leuks toe te voegen hebben een 2-tje misschien :)
In feite zie je het aan het resultaat van de poll al wat mensen gemiddeld hebben. Dan is het nog expliciet toevoegen eigenlijk IMO overbodig. Maar meestal zet ik al dat soort reacties in een poll wel op 1. Wat info op 2 en sporadisch zie ik graag een reactie op 3, maar meestal zijn die stiekem dan vaak ook wel weer OT.

[ot]
The key to understanding me, is not even to try.

is dat niet:

The key to understanding me, is to not even try.

Al klinkt helemaal niets meer als je het maar vaak genoeg zegt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 05 maart 2002 18:25 schreef botoo het volgende:

[..]

Daar dacht ik aanvankelijk ook aan, maar eigenlijk vind ik +1 teveel voor suffig roepen dat je 2 bays gebruikt, je voegt niets toe, en waarschijnlijk interesseert het ook niemand (als in: volstrekt overbodig).

Maar ik wil over dit soort reacties wel een gezamenlijk standpunt bepaald hebben.
Uiteindelijk is mijn mening precies wat er staat,
_mijn_ mening
Moeilijk. Ik denk dat als je dat doet dat 80% van de reacties op een poll op nul komt. Al zou ik die diep in mijn hart moderatietechnisch ook het liefst allemaal naar nul zetten, denk ik toch dat het hele modgebeuren dan als een te strenge zuurpruimerij gezien gaat worden. Dwz als de reacties bij een poll voor het overgrote deel op nul komen te staan. Het lijkt me vanuit een goodwill naar bijvoorbeeld een LM toe verstandig om standaardniveau 1 voor een dergelijke reacties te houden. (dit geldt overigens IMO niet voor 3dmark-ik-haal-dit-en-dit reacties bij een nieuwsposting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Al zou ik die diep in mijn hart moderatietechnisch ook het liefst allemaal naar nul zetten, denk ik toch dat het hele modgebeuren dan als een te strenge zuurpruimerij gezien gaat worden.
Je vertolkt mijn gedachten Kex.

Voor de lieve vrede ;)
1 standaard 1 :7

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

misschien is deze wel leuk, is wel verrassend :) http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=476053, of had ik een prijsvraag van moeten maken? Raad welke kast?

dit is wel een voorbeeld van iets wat ik niet nodig vind om te modden op de FP* maar ja dank wordt ik zo als eerder weer beticht van, mwhaa het moet af-en-toe kunnen. m.a.w.: ik ben oud, saai en serieus dan :) (kan r mee leven hoor >:) )
dwz* onmodbare reacties

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Eigenlijk staat het draadje redelijk netjes (naar de laatste richtlijnen ;)),
en dat zonder modden :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan zit je nog met reacties zoals:
3 stuks
en reacties zoals:
Ik heb nog 3 bays over in mijn computer. Ik heb nu een CD-ROM speler en een DVD speler :)
Worden die nu hetzelfde beoordeelt of krijgt vb. 1 minder punten dan vb. 2 omdat vb. 2 beter uitgelegd heeft met hoe en wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Dan zit je nog met reacties zoals:
[..]

en reacties zoals:
[..]

Worden die nu hetzelfde beoordeelt of krijgt vb. 1 minder punten dan vb. 2 omdat vb. 2 beter uitgelegd heeft met hoe en wat :?
Het voegt allebei exact niets toe, dus een 0 of een 1 is een mooie score.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Imho gewoon een 0.

Een score van 0 staat voor niet waard om te lezen. Iemand die dit draadje doorleest heeft er geen enkel belangbij hoeveel bays tweaker Kees heeft en hoeveel bays tweaker Karel. Van belang is namelijk hoe de verhoudingen liggen, en niet specifiek welke tweaker wat heeft. Een score van 1 kan nog wel gelezen worden, maar dat vind ik bij "Ik ben er 2" niet. Het is per slot van rekening niet de HK, dus wat mij betreft gewoon 0 overgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je dit allemaal leest, dan lijkt het net of je beter de poll kan gaan afschaffen: je kiest een optie en wilt (natuurlijk) erbij zeggen wat je hebt gekozen.

Ik vind dus een poll met een reactie van de user met wat hij gekozen heeft interessant. Van mij mogen dus de standaard reacties op +1 eindigen (uitgezonder uitzonderingen (c)Jaymz[/sub) :)
Pagina: 1