Ik heb vorige week een abonnement bij Vodafone afgesloten. Dit was alleen een simkaart, dus deze in mijn 3310 gedaan. Regelmatig komt het voor dat de telefoon spontaan vast loopt of dat hij ineens uitvalt. Dit is altijd tijdens een gesprek. Dus wanneer ik hem gewoon aan heb staan, is er niks aan de hand. Hiervoor had ik een Ben abonnement en deze gebruikte ik ook in deze 3310, en toen had ik bovengenoemde problemen helemaal niet. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Haal de simkaart er eens uit en doe hem er eens opnieuw in..
Als dat niet werkt moet je toch ff contact opnemen met het aankoopadres van de 3310 of nokia.
Als dat niet werkt moet je toch ff contact opnemen met het aankoopadres van de 3310 of nokia.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Nee dat heeft niets met de simlaart of Vodafone te maken!
Het ligt aan het toestel... nokia staat bekend om zijn kuren met al die telefoons... ik denk dat dit een software probleem is! toets eens *#0000# en dan kan je zien welk versie nr. het toestel heeft. Zoek dan eens op inet of mensen met hetzelfde serienummer problemen hebben met het toestel of ga terug na de winkel.
Het ligt aan het toestel... nokia staat bekend om zijn kuren met al die telefoons... ik denk dat dit een software probleem is! toets eens *#0000# en dan kan je zien welk versie nr. het toestel heeft. Zoek dan eens op inet of mensen met hetzelfde serienummer problemen hebben met het toestel of ga terug na de winkel.
Heb ik al gedaan, maar heeft niet geholpen. Tevens alle contacten schoongemaakt, maar helaasOp dinsdag 05 maart 2002 17:58 schreef Destruction het volgende:
Haal de simkaart er eens uit en doe hem er eens opnieuw in..
Ja, nouja, hij is geunlockt, dus 0,0% garantie meer. Ik heb trouwens firmware versie 04.24, van 23-02-01. Misschien dat jullie er iets aan hebben?Als dat niet werkt moet je toch ff contact opnemen met het aankoopadres van de 3310 of nokia.
Verwijderd
Oe oe ik heb zelf een 3310 gehad! die is kapot gegaan in een schuimparty beeldscherm kapot, die van mij was ook unlocked
ja kweet het heel dom! je hebt id geen garantie meer! wat je wel kunt proberen is de telefoon laten flashen en versie 4.18 er laten inzetten kweet niet of het helpt... maar je kan het proberen
Waarom moet ik hem naar 4.18 gaan flashen als ik 4.24 heb?Op dinsdag 05 maart 2002 18:07 schreef Jean-Guillaime het volgende:
Oe oe ik heb zelf een 3310 gehad! die is kapot gegaan in een schuimparty beeldscherm kapot, die van mij was ook unlockedja kweet het heel dom! je hebt id geen garantie meer! wat je wel kunt proberen is de telefoon laten flashen en versie 4.18 er laten inzetten kweet niet of het helpt... maar je kan het proberen
Verwijderd
Ja laat het door iemand doen die er verstan van heeft want ik heb vet veel gezodemieter met mijn 3310 gehad... ging hem namelijk zelf flashen en dat ging mis.... maareuh suc6 ermee!
probeer anders een comtronics die mannen prutsen aardig wat met die telefoontjes en weten er ook aardig wat vanaf.
www.comtronics.nl
www.comtronics.nl
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Gewoon de phone updaten naar 4.45 ofzo zou het probleem moeten verhelpen. 4.24 staat niet echt bekend om softwarefouten, maar je kan nooit weten. Bij veel bedrijfjes kan je dat tegenwoordig voor 20 euro laten doen.
Je kan het ook zelf doen, maar dan heb je een flashkabel en een datakabel nodig (35 en 10 euro).
Je kan het ook zelf doen, maar dan heb je een flashkabel en een datakabel nodig (35 en 10 euro).
Ik ken een jongen die er wel verstand van heeft, en ik neem wel ff contact met hem op. Misschien dat ik m'n 3310 wel voor een koopje kan laten flashen 
Maar toch bedankt voor de reacties.
Maar toch bedankt voor de reacties.
Succes !!
Het t's dan je helemaal in Groningen zit (vanuit hier bekeken dan
Anders had ik je graag geholpen.
De nieuwste versie is op dit moment trouwens 5.13
Het t's dan je helemaal in Groningen zit (vanuit hier bekeken dan
De nieuwste versie is op dit moment trouwens 5.13
Tsja, 't is niet het einde van de wereld hoorOp dinsdag 05 maart 2002 20:06 schreef Wisey het volgende:
Succes !!
Het t's dan je helemaal in Groningen zit (vanuit hier bekeken danAnders had ik je graag geholpen.
Hm, eens informeren bij die jongen of hij daaraan kan komen, het geeft wel een goed gevoel om de nieuwste firmware te hebbenDe nieuwste versie is op dit moment trouwens 5.13
Maar het belangrijkste is dat die problemen de wereld uit geholpen worden, want ik wordt er nu toch onderhand wel een beetje gek van
Ben ik weer ff met een update:
Ik heb die jongen gemaild, maar hij zegt dat ik met mijn mobiel naar een Nokia Service Point moet gaan en dat ik hem daar kan laten flashen. Dit kan gratis als ik Club Nokia lid wordt. Maar ik heb dus verder geen garantie meer, het toestel is immers geunlockt. Kan ik hem dus als ik lid wordt van die club nog steeds gratis laten flashen?
Ik heb die jongen gemaild, maar hij zegt dat ik met mijn mobiel naar een Nokia Service Point moet gaan en dat ik hem daar kan laten flashen. Dit kan gratis als ik Club Nokia lid wordt. Maar ik heb dus verder geen garantie meer, het toestel is immers geunlockt. Kan ik hem dus als ik lid wordt van die club nog steeds gratis laten flashen?
Ik heb hem geloof ik in september/oktober 2001 gekocht.Op maandag 11 maart 2002 20:44 schreef Wisey het volgende:
Hoe oud is het beestje?
Ik zou persoonlijk gewoon langsgaan en het gewoon proberen. 90% dat het lukt. Anders zou ik hem door die persoon zelf laten update'n (Ook al weet ie het nog niet dat ie het zelf kan, maar de software is al free verkrijgbaar) en als laatste optie zou ik hem weer laten locken en dan is het helemaal geen probleem.Op maandag 11 maart 2002 20:52 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik in september/oktober 2001 gekocht.
OK, thanx voor de infoOp maandag 11 maart 2002 20:56 schreef Wisey het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk gewoon langsgaan en het gewoon proberen. 90% dat het lukt. Anders zou ik hem door die persoon zelf laten update'n (Ook al weet ie het nog niet dat ie het zelf kan, maar de software is al free verkrijgbaar) en als laatste optie zou ik hem weer laten locken en dan is het helemaal geen probleem.
Enne, dat lid worden van Club Nokia, is dat gratis?
Yep, nokia is zo heel slecht nog nietOp maandag 11 maart 2002 21:06 schreef Silverstar het volgende:
[..]
OK, thanx voor de info
Enne, dat lid worden van Club Nokia, is dat gratis?
OK, ga ik nu meteen ff doen.Op maandag 11 maart 2002 21:07 schreef Wisey het volgende:
[..]
Yep, nokia is zo heel slecht nog nietBeste is online invullen (is hij het snelste verwerkt). Je krijgt er een pasje van, reken maar op 3 maanden wachten, maar zonder pasje kan je ook al langs gaan. Gewoon zeggen dat het nog niet gearriveerd is (Ze checken toch alles via internet)
THANX!!
Verwijderd
Hou maar op over die Nokia's, ik heb er nu 3 gehad over een periode van 3 jaar (een 6110, 7210 en momenteel een 6210) en die hadden allemaal dezelfde 3 problemen:
1) telefoon crasht soms (nokia screen of death
)
2) telefoon valt op de meest ongelegen momenten uit
3) melding 'SIM kaart plaatsen' verschijnt in display
Al deze problemen gebeuren op willekeurige momenten bij alle toestellen. De 6210 (firmware versie 5.17) heeft precies hetzelfde. Volgens mij is dit probleem niet op te lossen door het upgraden van firmware, maar is het een hardwarematig probleem, dat Nokia in al die jaren nog steeds niet heeft kunnen/willen oplossen.
En toch koop ik elke keer weer zo'n ding
1) telefoon crasht soms (nokia screen of death
Al deze problemen gebeuren op willekeurige momenten bij alle toestellen. De 6210 (firmware versie 5.17) heeft precies hetzelfde. Volgens mij is dit probleem niet op te lossen door het upgraden van firmware, maar is het een hardwarematig probleem, dat Nokia in al die jaren nog steeds niet heeft kunnen/willen oplossen.
Verwijderd
Ik heb de mijne van 4.06 naar 5.13 geflasht (full flash) gaf geen problemen 
EN daarna nog wat eeprom tools gebruikt..
EN daarna nog wat eeprom tools gebruikt..
Heb met de mijne geen problemen hoor.Op maandag 11 maart 2002 21:29 schreef mmmuttley het volgende:
Hou maar op over die Nokia's, ik heb er nu 3 gehad over een periode van 3 jaar (een 6110, 7210 en momenteel een 6210) en die hadden allemaal dezelfde 3 problemen:
1) telefoon crasht soms (nokia screen of death)
* Destruction is dik tevreden over nokia.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Jaja, daar ben ik dan weer 
Ik heb me op 11 maart aangemeldt voor Club Nokia, maar tot op heden nog geen reactie van hun gekregen. Is dit normaal of moet ik me misschien nog een keer aanmelden? Ik had op z'n minst wel een mailtje verwacht.
Ik vraag dit omdat ik er zeker van wil zijn dat ze mijn aanvraag in behandeling hebben, omdat ik morgen naar Winschoten toe ga om mijn 3310 te laten flashen.
Ik heb me op 11 maart aangemeldt voor Club Nokia, maar tot op heden nog geen reactie van hun gekregen. Is dit normaal of moet ik me misschien nog een keer aanmelden? Ik had op z'n minst wel een mailtje verwacht.
Ik vraag dit omdat ik er zeker van wil zijn dat ze mijn aanvraag in behandeling hebben, omdat ik morgen naar Winschoten toe ga om mijn 3310 te laten flashen.
Ik heb me ook aangemeld, is nu al bijna 2 weken geleden maar nog niks gehad (zou de pas over de post krijgen..)Op donderdag 28 maart 2002 18:51 schreef Silverstar het volgende:
Jaja, daar ben ik dan weer
Moet van uit leidschendam komen.. maar dat duurt toch geen 2 weken
de versie op mijn 3310 is b.t.w 4.45 (die stond er al op toen ik em kocht.)
Nee, dat duurt geen 2 weken, dat duurt véél langer. Maar zonder pas kunnen ze ook wel controleren of je lid bent van Club Nokia. Ze controleren het imeinummer, en je kan natuurlijk altijd even inloggen op de Club Nokia site en daar je lidmaatschapsnummer achterhalen.Op donderdag 28 maart 2002 21:44 schreef Destruction het volgende:
[..]
Ik heb me ook aangemeld, is nu al bijna 2 weken geleden maar nog niks gehad (zou de pas over de post krijgen..)
Moet van uit leidschendam komen.. maar dat duurt toch geen 2 weken
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Weer even een update:
Vrijdag gebeld naar Winschoten, komen ze met de mededeling dat ze al ruim een jaar geen Nokia Service Point meer zijn en dat de info op internet niet meer klopt
De dichtsbijzijnde zit in Heerenveen. Dus daar ga ik morgen maar naar toe.
Ik kan daar gewoon naar binnen lopen, zeggen dat ik me heb aangemeld voor Club Nokia, en dan kan ik meteen mijn 3310 gratis laten flashen?
Vrijdag gebeld naar Winschoten, komen ze met de mededeling dat ze al ruim een jaar geen Nokia Service Point meer zijn en dat de info op internet niet meer klopt
Ik kan daar gewoon naar binnen lopen, zeggen dat ik me heb aangemeld voor Club Nokia, en dan kan ik meteen mijn 3310 gratis laten flashen?
Verwijderd
als ik jou was zou ik heel snel naar de Vodaphone gaan en een abonement nemen met een gratis telefoon erbij!!
dan zou ik geen nokia nemen want die werken bijna altijd niet helmaal goed!
Bij een abonnement krijg je je telefoon wel gratis of met korting zou ik zeker doen!
dan zou ik geen nokia nemen want die werken bijna altijd niet helmaal goed!
Bij een abonnement krijg je je telefoon wel gratis of met korting zou ik zeker doen!
Alweer een update... jaja, ik blijf bezig, aan dit topic komt maar geen eind 
Er is in Heerenveen een nieuwe software versie op gezet, namelijk 5.13 van 11-01-02. Alleen kwam hierbij de lock er wel weer op. Deze heb ik zojuist bij iemand die ik ken verwijderd. En nu maar hopen dat hiermee het probleem is opgelost
Ik hou jullie op de hoogte!
Er is in Heerenveen een nieuwe software versie op gezet, namelijk 5.13 van 11-01-02. Alleen kwam hierbij de lock er wel weer op. Deze heb ik zojuist bij iemand die ik ken verwijderd. En nu maar hopen dat hiermee het probleem is opgelost
Ik hou jullie op de hoogte!
Pagina: 1