Jaja, ik heb dat andere topic ook wel gezien 
Alleen omdat mijn probleem wat anders is, heb ik een ander topic hierover geopend.
Ik kan normaal MP3 afspelen etc, is geen probleem. Alleen kan ik geen audiocd's beluisteren. Het geluid is heel erg zacht en klinkt erg slecht. Het is niet echt ruis ofzo, mjahh, ik kan het niet goed uitleggen, erg bagger iig
Met wmcdplay en kscd heb ik hetzelfde resultaat dus het zal wel niet aan de app liggen.
Met kscd krijg ik de volgende output:
Alvast bedankt
Alleen omdat mijn probleem wat anders is, heb ik een ander topic hierover geopend.
Ik kan normaal MP3 afspelen etc, is geen probleem. Alleen kan ik geen audiocd's beluisteren. Het geluid is heel erg zacht en klinkt erg slecht. Het is niet echt ruis ofzo, mjahh, ik kan het niet goed uitleggen, erg bagger iig
Met wmcdplay en kscd heb ik hetzelfde resultaat dus het zal wel niet aan de app liggen.
Met kscd krijg ik de volgende output:
Ik heb alleen geen id wat deze errors betekenen, kan dat iets te maken hebben met de slechte kwaliteit?saviour@Client1:~/incoming$ kscd
QDir::readDirEntries: Cannot read the directory: /home/saviour/.kde/share/apps/kscd/cddb
CDTEXT INFO: use GET_FEATURY_LIST(0x46)...
CDTEXT ERROR: GET_FEATURY_LIST(0x46) not implemented or broken. ret = -1!
CDTEXT INFO: GET_FEATURY_LIST(0x46) ignored. It's OK, becose many CDROMS don't implement this featury
CDTEXT INFO: try to read, how long CDTEXT is?
CDTEXT INFO: CDTEXT is a 7 byte(s) long
CDTEXT INFO: try to read CDTEXT
CDTEXT ERROR: READ_TOC(0x43) with format code 0x05 not implemented or broken. ret = -1!
CDTEXT INFO: free_cdtext_info() called
saviour@Client1:~/incoming$
Alvast bedankt