Open ik dit topic: [topic=430301] om te vragen hoe je de inhoud van een cd in .txt kan zetten. Gaat het gelijk op slot met zijn antwoord: Dir 
Goh joh DR.... je meent het
Goh joh DR.... je meent het
1
| dir /s dir.txt |
Verwijderd
wrom open je dan een topicOp dinsdag 05 maart 2002 16:59 schreef DoRRoN het volgende:
Goh joh DR.... je meent het![]()
![]()
Haal ik zo uit de searchSaint: sorteren kan Dos ook. Geeft gewoon als commando op:
dir /o:gn /b /s /a > bestand.txt
Opties uitgelegd:
/o:gn sorteert eerst de dirs en dan de bestanden op alfabet. Je kan ook extensies erbij doen via /o:gne (of /o:gen als je eerst op extensie wil sorteren)
/b alleen bestandsnaam (lange naam onder windows)
/a alles, dus ook hidden en system files
/s inclusief subdirs.
Verwijderd
Hmm... Ken jij de windows-generatie?! (Da's dus klikken en geen command-line dingen gebruikenOp dinsdag 05 maart 2002 17:08 schreef ACM het volgende:
elke windows gebruiker kent het "dir" commando toch nog wel
Dat mijn moeder niet weet hoe 'dir' werkt, ala... Maar dat men hier dat niet weet, op Tweakers.net...Op dinsdag 05 maart 2002 17:15 schreef Twynn het volgende:
Hmm... Ken jij de windows-generatie?! (Da's dus klikken en geen command-line dingen gebruiken)
och, kijk elk topic over het nivo op GOT maar door en kijk eens onderaan in [SA] en [WOS]Op dinsdag 05 maart 2002 17:17 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat mijn moeder niet weet hoe 'dir' werkt, ala... Maar dat men hier dat niet weet, op Tweakers.net...
Mij welOp dinsdag 05 maart 2002 17:20 schreef OProg het volgende:
En om dat nivo hoog te houden is dat topic dus dicht, dat zal inmiddels wel duidelijk zijn
Dat wat ook bedoelt voor mensen die het nog niet in de gaten haddenOp dinsdag 05 maart 2002 17:20 schreef ACM het volgende:
[..]
Mij wel
Windows XP heeft wel een Command Prompt = soort DOS. En daar werkt het bij mij wel.Op dinsdag 05 maart 2002 schreef DoRRoN het volgende:
Windows XP heeft geen DOS meer, Renko
en bovendien werkt wat jij zegt niet.
🌞🍃
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27148Op dinsdag 05 maart 2002 17:29 schreef DataBeest het volgende:
En ik vraag me af waarom je me daar Renko noemt, dat gebeurt wel vaker. Dat snap ik niet echt, want ik heet Databeest.
Whehe, ik wil niet meer aan die kloon herinnerd worden.Op dinsdag 05 maart 2002 17:30 schreef OProg het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27148
🌞🍃
Profile & je staat nog vers in veel mensen hun herinnering... Dat icoon viel al op bij iemand andersOp dinsdag 05 maart 2002 17:36 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Whehe, ik wil niet meer aan die kloon herinnerd worden.
Trouwens, als je replyt ga je toch niet eerst zoeken of de user nog ooit een ander account hebt gehad?
Verwijderd
Aantal posts: 118Op dinsdag 05 maart 2002 16:59 schreef DoRRoN het volgende:
Goh joh DR.... je meent het![]()
![]()
en tegenwoordig kun je gewoon niet missenOp dinsdag 05 maart 2002 17:38 schreef hezik het volgende:
DR mod op een hele aparte manier.. hij print de index van z'n forum uit, hangt die aan de muur en gaat er dan pijltjes op gooien..
raak --> slotje.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sorry dat ik zo offtopic ga, maar nu ben ik wel benieuwd.. heb ik wat gemist ofzo? Ik weet van niks?Op dinsdag 05 maart 2002 17:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Profile & je staat nog vers in veel mensen hun herinnering... Dat icoon viel al op bij iemand anders
🌞🍃
Een HK topic om een idee voor een nieuwe naam te vragen en vervolgens een cloontje met hetzelfde icoon valt wel opOp dinsdag 05 maart 2002 17:46 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo offtopic ga, maar nu ben ik wel benieuwd.. heb ik wat gemist ofzo? Ik weet van niks?
Dan kan DR geweldig pijltjes gooien... Hij raakt alleen maar topics die een slotje verdienenOp dinsdag 05 maart 2002 17:38 schreef hezik het volgende:
DR mod op een hele aparte manier.. hij print de index van z'n forum uit, hangt die aan de muur en gaat er dan pijltjes op gooien..
raak --> slotje.
Dat jij dat nog weet.. pfff..Op dinsdag 05 maart 2002 17:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Een HK topic om een idee voor een nieuwe naam te vragen en vervolgens een cloontje met hetzelfde icoon valt wel op
[..]
Dan kan DR geweldig pijltjes gooien... Hij raakt alleen maar topics die een slotje verdienen
🌞🍃
En al zou men dat niet wetenOp dinsdag 05 maart 2002 17:17 schreef ACM het volgende:
Dat mijn moeder niet weet hoe 'dir' werkt, ala... Maar dat men hier dat niet weet, op Tweakers.net...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq