Toon posts:

UPC stort geen borg retour

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na inmiddels 9 maanden wil ik nu echt mijn borg terug voor het kabelmodem van UPC. Diverse telefoontjes leveren op dat het in behandeling is van de financiele administratie. Nu weet ik (en iedereen) dat ze wel grotere problemen hebben, dus of ik mijn centjes krijg weet ik niet.. :'(

Zijn er nog meer mensen die die hebben? Zullen we een groep opzetten waardoor we mischien meer bereiken. :7

Ook al lijkt het een mooi idee, geen knokploeg suggesties aub >:)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nou weet jij wat jij nu moet doen...

Jij gaat nu wegens het financieel gedrag bij de rechter het faillicement van upc aanvragen.

Dat kan gewoon namelijk.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Nee! Niet doen, dan heb ik geen internet meer :(

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Hoe gaat dat eigenlijk als ze failliet gaan. Worden dan alle mensen die CHello hebben zomaar van het Internet afgeknikkert of niet?

Verwijderd

die lekkere jongens van upc gebruiken je borg om je tv-abbo in de plus te zetten...gewoon bellen of naar een upcwinkel gaan en zeggen dat je dat niet pikt ...hielp bij mij wel, maar wat een eikels... :(

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 17:08 schreef BronX het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als ze failliet gaan. Worden dan alle mensen die CHello hebben zomaar van het Internet afgeknikkert of niet?
er zijn altijd wel bedrijven die het netwerk van chello willen overnemen; dat is namelijk goud geld waard; alleen UPC gaat er niet goed mee om.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, het klopt. Als UPC moet betalen laten ze zich ineens niks meer van zich horen vaak.
Een tijd terug, zat ik >24 uur zonder internet, dan hoor je ook geld terug te krijgen, en dat had ik ook doorgegeven, maar ik kreeg niks. :(

🌞🍃

Verwijderd

Volgens upc zelf, tenminste dat gaf een medewerker eerlijk toe ook nog, komen ze heel vaak niet opdagen om je modem te halen.
Hij zei je kan beter zelf ff langs komen bij zo een upc service center.
Daar regelen ze (geloof mij maar) alles in 5 minuten, waar je normaal 3 uur met upc over zat te lullen.
Ze geven meteen cash geld.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, das wel vreemd. Ik heb het modem zelf langsgebracht bij het service centrum, en aangezien ik ze langer ken dan vandaag, gevraagd of ik de borg contact kon vangen. Dat was ab-so-luut niet mogelijk, geen sprake van.

Verwijderd

Gewoon aangetekende brief sturen. Dan dagvaarden :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 17:39 schreef I.Nijman het volgende:
Nou, das wel vreemd. Ik heb het modem zelf langsgebracht bij het service centrum, en aangezien ik ze langer ken dan vandaag, gevraagd of ik de borg contact kon vangen. Dat was ab-so-luut niet mogelijk, geen sprake van.
Je moet natuurlijk wel weten dat je met UPC bezig bent hè, en niet met een normaal bedrijf. :P

🌞🍃

Verwijderd

Sja logisch dat je je poen niet terug krijgt! Als UPC nog een cent moet betalen zijn ze failliet de *****! wel elke maand 45 euro van m'n rekening schrijven tsss....

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

die koppeling tussen dat systeem en de afdeling die daarover gaat werkt gewoon niet. Goede smoes..ze zijn zo failliet en de klanten zien de centen niet meer terug.

* 2Dutch is blij dat ze bij UPC weg is..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb er ook ruim 6 maanden op moeten wachten. Het werd bijna een gewoonte, elke 2 weken een keer de klantenservice bellen. Elke keer weer werd namelijk gezegd dat het binnen 2 weken op mijn rekening zou staan. De laatste keer dat ik belde, zei de medewerker dat het was gestort. Ik geloofde het niet, maar het was toch echt waar. Ik was op 13 maart afgesloten en kreeg begin oktober mijn borg terug!
Administratie liep vaker achter; pas na 4 maanden na de aansluiting kreeg ik de eerste rekening.
Ik kan trouwens na een jaar nog steeds email ontvangen via chello.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Linchpin
  • Laatst online: 22:05
Hmmz, ik wacht ook al drie maanden op de borg van mijn modem. En als ik dit zo lees heb ik er niet al te veel vertrouwen in dat ik dat geld nog terug zal zien. Ik had dat modem beter kunnen houden geloof ik...

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
Op dinsdag 05 maart 2002 20:44 schreef Linchpin het volgende:
Hmmz, ik wacht ook al drie maanden op de borg van mijn modem. En als ik dit zo lees heb ik er niet al te veel vertrouwen in dat ik dat geld nog terug zal zien. Ik had dat modem beter kunnen houden geloof ik...
wat moet je met zo'n modem :D

'k zou gewoon ff HEEL VEEL herrue gaan schoppen in zo'n yoepiecee winkel...werkt altijd :+

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je het faillisement (of hoe je het ook schrijft) aanvraagt dan springt een andere provider er HEEEL snel bij hoor.
Die kan het dan voor 1,- kopen en dan met een schone lei beginnen zonder te investeren.

Ik zou dat echt een coole actie vinden.

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Beetje late reactie maar ik wacht inmiddels al sinds september vorig jaar op m'n borg.

Ik heb ondertussen al zo'n 20 keer gebeld, 10 e-mailtjes gestuurd, een hele zooi faxen en dan nog 3 brieven waarbij de laatste aangetekend. (Vorige week verzonden)

Daarin heb ik ze een termijn van 2 weken gesteld en als ze het dan niet betalen houden we het zelf maar in op de telefoonrekening (Priority) en dan natuurlijk vermeerderd met de wettelijke rente :) (Niet dat je daar rijk van wordt maar toch)

Het vreemde is echter dat een vriend van mij hetzelfde meegemaakt heeft. Hij heeft het echter wel teruggehad na zo'n 5 maanden vermeerderd met een bedrag van iets van 22 Euro i.v.m. het feit dat ze nalatig waren geweest.

Ik ben benieuwd of ik dat ook nog tegemoed zie

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
dat heb ik ook alleen is het geen modem
maar een plus tv decoder

zouden we ook bor van terug krijgen maar nog steeds niks van gezien

"If u do something do it with style, or do it at all."

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb een paar maanden geleden een brief de deur uit gedaan, heb namelijk recht op FL50,- wegens het niet nakomen van een monteursafspraak. Heb nog steeds geen geld gezien :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewoon de eerstvolgende betaling laten storneren, dan gaan ze wel piepen... Of niet, maar dan heb je je geld tenminste :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 08:42
Had ook zoiets maar dan met digitale tv decoder.

Ben ook bijna jaar bezig geweest met borg terug te krijgen.

Heb trouwens eerst moeten smeken (maand of 4) of ze die decoder weg wouden halen zodat ik me borg zou krijgen.

Verwijderd

Omdat UPC een fout maakje bij het inkloppen van mijn voorletters, dacht hun systeem bij correctie hiervan met een nieuwe klant te maken te hebben.

Je raadt het al....... de modemborg werdt ten tweede malen van m'n rekening gesponsd :(

Tot op heden is het me nog nooit gelukt om (ondanks beloftes van UPC) die 100 piek terug te krijgen...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op vrijdag 17 mei 2002 16:14 schreef Coen het volgende:
Omdat UPC een fout maakje bij het inkloppen van mijn voorletters, dacht hun systeem bij correctie hiervan met een nieuwe klant te maken te hebben.

Je raadt het al....... de modemborg werdt ten tweede malen van m'n rekening gesponsd :(

Tot op heden is het me nog nooit gelukt om (ondanks beloftes van UPC) die 100 piek terug te krijgen...
Kopietje maken van de afschrijving, bewuste transactie omcirkelen, en opsturen naar je bank met het verzoek de transactie ongedaan te maken (storneren). Zou goed moeten werken. Als UPC wakker wordt kan je ze uitleggen dat ze s*ckers zijn... :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Hmmmm... UPC; ik moet zeggen dat ik hier qua internet nooit klachten heb, het gaat allemaal als de brandweer. Het is op sommige gebieden gewoon slecht gesteld met het bedrijf en dat gaat natuurlijk net zo goed op voor de administratie daar.
Toen er zo'n extern ingehuurd monteurtje hier de boel kwam installeren, heeft ie met het bevestigen van de netwerkkaart mijn twee weken oude (nieuwe dus eigenlijk) Terratec geluidskaart gesloopt (hoe?? vraag het me niet, maar hij deed het meteen erna niet meer, maar goed, dat is offtopic). Anyway: ik heb die lui een mail gestuurd dat ik weiger de installatiekosten en de borg voor de modem te betalen voordat die geluidskaart weer in orde is. Ik heb dus vanaf het begin alleen mijn abo betaald. Het is nu onderhand een half jaar geleden en mijn geluidskaart doet het nog steeds niet, maar ik heb nog niets gehoord over de centen die ze nog van me horen te krijgen.... Mij ook goed dus. Een vriend van me hier in Leeuwarden zit ook bij de Tjello en die heeft nog nooit een cent betaald en we hebben het dan wel over een tijdspan van bijna twee jaar, zonder er wat van te horen!!! Kan dus ook een optie zijn om gewoon niet te dokken, maar ja, als je dat al gedaan hebt, dan zit er niets anders op dan inderdaad naar die winkel van die lui te gaan en daar de boel dreigen af te breken; zijn ze wel aan gewend onderhand lijkt mij...
Succes ermee!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 10:05
Op zaterdag 18 mei 2002 15:00 schreef SuBBaSS het volgende:
Een vriend van me hier in Leeuwarden zit ook bij de Tjello en die heeft nog nooit een cent betaald en we hebben het dan wel over een tijdspan van bijna twee jaar, zonder er wat van te horen!!!
Mja, die verhalen ken ik.

Allemaal heel leuk, totdat er een rekening van 500 euro in de bus valt.. of u even wilt betalen meneer.

Vroeg of laat komen ze er wel achter. Enigste wat je kunt hopen is dat upc eerder failliet is dan dat ze erachter komen ;)

Verwijderd

ik kan me nog een keer een boze klant aan de lijn herinneren die afgesloten was...

blijkt dat hij nog ongeveer fl. 2300,- moest betalen.

ik verbind u even door naar de betreffende afdeling....

collegatje aan de lijn.

ik roep: "ka-TJING!"

hij "ka-TJING wat?"

ik "ka-TJING 2300 gulden van een klant die afgesloten is en zijn verbinding terug wil."

hij: "ah, da's idd ka-TJING! geef 'm maar!"

>:) >:) >:) >:) >:)

geloof me, als ze er straks achterkomen zorgen ze er wel voor dat ze hun centen krijgen...

• Linchpin
Na vijf maanden en de nodige telefoontjes heeft UPC eindelijk borg teruggestort. Echter, ze hebben maar 19 euro overgemaakt, terwijl ik volgens mij toch zo'n 45 euro aan borg heb moeten betalen. :(

Hebben meer mensen dit probleem gehad?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 24 mei 2002 11:23 schreef Linchpin het volgende:
Na vijf maanden en de nodige telefoontjes heeft UPC eindelijk borg teruggestort. Echter, ze hebben maar 19 euro overgemaakt, terwijl ik volgens mij toch zo'n 45 euro aan borg heb moeten betalen. :(

Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Waarschijnlijk stond er dan een Gelrevision-abonnement van je in het systeem. Gelrevision-klanten hebben namelijk maar de helft betaald: 50 gulden en dat is: (50 / 2.20371) / 1.19 = € 19,07. Klopt dat? Met die 7 eurocent erbij? Effe bellen en zeggen dat je waarschijnlijk met een Gelrevision abonnement in 't systeem hebt gestaan. Dat kunnen ze nog wel nakijken...

[edit]
Of het was 49,95, dan kom je op € 19,05.

• Linchpin
Op vrijdag 24 mei 2002 13:50 schreef GerbenW het volgende:

Waarschijnlijk stond er dan een Gelrevision-abonnement van je in het systeem. Gelrevision-klanten hebben namelijk maar de helft betaald: 50 gulden en dat is: (50 / 2.20371) / 1.19 = € 19,07. Klopt dat? Met die 7 eurocent erbij? Effe bellen en zeggen dat je waarschijnlijk met een Gelrevision abonnement in 't systeem hebt gestaan. Dat kunnen ze nog wel nakijken...

[edit]
Of het was 49,95, dan kom je op € 19,05.
Die 7 cent moet ik vanavond ff nakijken, weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar Gelrevision klinkt alsof dat abonnement alleen in Gelderland is verkocht, terwijl ik in Eindhoven woon. Is Gelrevision inderdaad alleen voor Gelderland?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 24 mei 2002 14:01 schreef Linchpin het volgende:

[..]

Die 7 cent moet ik vanavond ff nakijken, weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar Gelrevision klinkt alsof dat abonnement alleen in Gelderland is verkocht, terwijl ik in Eindhoven woon. Is Gelrevision inderdaad alleen voor Gelderland?
Voor zover ik weet wel ja. Maar een Gelrevision-abonnement kan door een fout natuurlijk best bij een klant worden gezet buiten UPC gebied, mits die optie daar in het systeem staat.

Verwijderd

upc.

De service is kut..

De verbinding is in Eindhoven en omstreken super.

Borg heb ik wel teruggekregen na verhuizing, duurde wel een maand of 4 en een paar telefoontjes.
Pagina: 1