[@Home] Helpdesk wordt 0900-nummer

Pagina: 1
Acties:

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/20845

Samengevat: de helpdesk van @Home wordt binnenkort een betaalnummer voor 10 eurocent per minuut.

Meningen?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Ik kan hier één ding over zeggen: @home gaat Chello achterna! Slecht huR

Verwijderd

Chello is alweer een betaald nummer geworden. :(
Erg slecht, laat ze eerst eens alle problemen oplossen. Zodra ze dat gedaan hebben mogen ze van mij er een betaald nummer van maken.

Verwijderd

Dan hoop ik voor de mensen die te maken krijgen met de @home helpdesk dat ze snel geholpen worden, wachttijden van een uur schijnen voor @home "normaal" te zijn. Een kortere wachttijd mag je dan toch wel verwachten als je voor de helpdesk moet betalen.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
zo vaak heb ik geen problemen met @home :P

toch ist jammer, maarja je kunt er toch weinig tegen doen, ik ga me iig geen week vastketenen aan het @home-gebouw ofzo ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:24

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik vind het best als het een 0900 nummer wordt, als je maar niet meer hoeft te wachten (anders ben je al 5 euro kwijt aan het wachten :()

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Dan ga ik niet meer bellen.. sim-pel.

dan mail ik gewoon naar support@home.nl.

Als ze dan vragen of ik wil bellen dan zeg ik dat ik niet ga betalen..

Die geintjes ken ik.. als dan de klant betaald nog ff lekker een soort van nieuwsbulletin erdoor heen gooien waardoor de wachttijd nog ff 10 mins langer word... ik dacht het niet. :{

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waaaaat!!! :? Geld betalen voor 30 min aan de lijn hangen en dan nog geen zinnig antwoord krijgen???

Niet dat ik hem vaak bel ofzo...

* Osiris meelt ze gewoon... Heb je niet direct antwoord, maar toch... Je hebt tenminste antwoord...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Mooi!
Helpdeskers kunnen best een Bonusje gebruiken! En nu zal niet iedereen gelijk bellen met een klein miereneukerig probleempje..

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 05 maart 2002 17:00 schreef DeX het volgende:
Mooi!
Helpdeskers kunnen best een Bonusje gebruiken! En nu zal niet iedereen gelijk bellen met een klein miereneukerig probleempje..
Dat wel... maar die helpdeskers.. hebben die een standaard procedure ofzo?

Als ik bel dat de mail het (weer eens) niet doet laten ze me altijd de instellingen checken... nee hoor.. die verander ik vast |:(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Voor diensten moet je betalen en dat doen de @home gebruikers al genoeg. Het is misschien goed om twee soorten helpdesken in te stellen: Als je serieuze problemen hebt een gratis en voor "n00b" problemen een betaalde. Je belt eerst naar de n00b desk als je er dan niet uitkomt krijg je een 0800 nummer met toegangscode. Dat is fairer tegenover de klanten, er zijn dan ook kortere wachttijden. Want je moet vaak wel 45 minuten wachten en dan helpen ze je vaak ook nog een kwartier: 60*0,10=6euro!
Conclusie: @home mag best wel eens wat extra's doen voor de trouwe abonees, zij zorgen ervoor dat de dienst kan bestaan. Voor 45,-- per maand mag je wel een fatsoenlijke service verwachten.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Sigma01 dat werkt natuurlijk niet. er belt 1 keer iemand naar die nOOb helldesk, krijgt het nummer, post het hier --> probleem opgelost.

Wat betreft de @home helldesk.. ik kan me er wel iets bij indenken. Heb zelf een blauwe maandag bij een ISP helldesk gewerkt en 90% van de telefoontjes zijn echt van die problemen dat je je afvraagt hoe sommige mensen uberhaupt de computer ooit aangekregen hebben.

Bij @home is het waarsch. anders, daar zal 90% van de telefoontjes gaan over niet werkende services die inderdaad niet werken en waar de helldesk niets aan kan doen.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 16:51
Ik heb via via ooit een telefoonnummer gekregen van de technische dienst van @HOME in amsterdam, daar krijg je tenminste direct mensen aan de telefoon die er verstand van hebben. Maar die is eigenlijk alleen voor monteurs :P

nee, ik ga dat telefoonnummer niet vrijgeven

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op dinsdag 05 maart 2002 17:31 schreef Marcj het volgende:
Ik heb via via ooit een telefoonnummer gekregen van de technische dienst van @HOME in amsterdam, daar krijg je tenminste direct mensen aan de telefoon die er verstand van hebben. Maar die is eigenlijk alleen voor monteurs :P

nee, ik ga dat telefoonnummer niet vrijgeven
hehe, die heb ik idd ook :)

Alleen moet je wel een ticketnummer hebben, maar da's geen probleem, vriend van me werkt op de @home helpdesk :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1