Ik heb een MSI mobo zoals jullie kunnen zien in mijn sig, en ik hoorde dat je een bios-update moest doen voor die XP2000+, dus ik dat gedaan omdat hij nogal instabiel was. Alles ging goed totdat ik hem opnieuw opstarte, hij bleef gewoon hangen bij de startup (bij dat inventarisatie begin, (hoe snel proc is, hoeveel geheugen enz...) en toen deed hij niets meer 
Dus ik batterijtje eruit gehaald en warempel dat klere ding start weer op, maar dan: Aut-dec : Sec Master ....press <ESC> to abort. daarna hetzelfde liedje bij Sec Slave
druk op <ESC> Meneer gaat weer verder, Scanning IDE drives.........
No array defined
Druk ik op ESC en start hij XP gewoon op
En mijn 2 HDŽs en DVD doen het gewoon 
Maar hij loopt nog op 100 mhz en hij loopt allemaal te klooien met RAID en al die opstartfouten, maar ik kom gewoon niet meer mijn bios in door al die fouten
Weet misschien iemand een oplossing om in mijn bios te komen? of een andere oplossing
Dus ik batterijtje eruit gehaald en warempel dat klere ding start weer op, maar dan: Aut-dec : Sec Master ....press <ESC> to abort. daarna hetzelfde liedje bij Sec Slave
druk op <ESC> Meneer gaat weer verder, Scanning IDE drives.........
No array defined
Druk ik op ESC en start hij XP gewoon op
Maar hij loopt nog op 100 mhz en hij loopt allemaal te klooien met RAID en al die opstartfouten, maar ik kom gewoon niet meer mijn bios in door al die fouten
Weet misschien iemand een oplossing om in mijn bios te komen? of een andere oplossing