Toon posts:

Oloympus c3000z -> Ervaring? Goede keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb al eerder hier lopen zeuren over digi camera's maar ik was niet te vreden over die camera's. Ik heb mijn grens van 2 naar 3 megapixel gelegd en ik denk dat deze camera wel een goede keuzen is maar:

- Iemand die wat meer over deze camera kan vertellen uit eigen ervaring?
- Of weet iemand misschien een betere digi camera voor 2000 gulden?

Groet

Q.

Verwijderd

De camera's rond de 2000 gulden ontlopen elkaar niet zo veel qua beeldkwaliteit, het zijn vaak de luxe dingetjes en extra's die ze er op bouwen....

Olympus/Nikon/Minolta/Fuji/Kyocera(Yashica)/ zijn allemaal goed, mits ze boven de 2,5 megapix uitkomen...

Ik heb Sony express weggelaten, omdat die hele serie onder de 1500-2000 niet hoger komt dan 1,3 megapixel, de Sonycamera's die boven de 2/3 megapixel zitten en een Zeiss Objectief zijn ook erg goed.

Dan heb je een nieuwe tren, Casio doet in zijn exclusieve klasse Canon optiek op zijn camera's.
HP Camera's gebruiken sinds kort op de duurdere modellen Pentax objectieven....

Wat voor optiek gebruikt KODAK? nog steeds kunststof lensjes? Er zijn beslist goede Kodak camera's.

Verwijderd

Topicstarter
Het liefste zou ik graag willen weten of er een winkel is ergens waar je zo'n ding, Dat model dus kan uitproberen

Verwijderd

Dat wordt moeilijk, deze nieuwe dure modellen staan niet zo maar overal, als je geduld hebt, RAF wil nog wel eens snel met nw. dingen van de importeur komen.

Of gewoon ff Olumpus bellen, waar ze bij jouw in de buurt staan.

Verwijderd

ik heb de sony cybershot van 2.1 megapixelssinds kort en hy maakt perfecte foto,s.
1 nadeel is je kunt op hoge kwaliteit maar 10 foto,s nemen.en zo,n memorystick kost ongeveer200piek.
maar je kunt op een wat minder kwaliteit zo,n20 foto,s nemen en dat is ook nog wel aanvaardbaar,maximaal 50 foto,s maaris het meest maar dan is de foto knudde.en je kunt er mee filmen.en een carl zeisslens.ik raad hem iedereen aan.

Verwijderd

Topicstarter
Erg leuk voor je dat je een sony hebt, maar ik heb na lang zoeken mijn oog op DEZE camera laten vallen. Graag iets zinnigs over DEZE camera als het kan asjeblieft. Of een andere camera in de 3.3 megapixelrange.

Verwijderd

Canon/Epson/Leica-Fuji/Minolta/Nikon/ enz...
hebben ook 3,3 pixel camera's, als je er meer over wilt weten surf je naar:
www.canon.com.jp
www.Epson.com.jp
www.Fujifilm.com.jp
www.minolta.com.jp
www.nikon.com.jp
www.olympus.com.jp

en dan neem je de engelse taal, die zijn beter op de hoogte dan hun sites all over the world.
[url="htp://HardwareXpo.hypermart.net"]htp://HardwareXpo.hypermart.net[/url]

Verwijderd

Heb zelf een Sony DSC-S70.
Ben echt zeer tevreden en prints op A4 formaat zijn echt goed.
Haarscherp, zeer goede Macro.
Nadeel is dat bij de orginele opname rood iets overheerst waardoor ik ze standaard moet corigeren met gamma r/g/b 0.9/1/1.
Past zo'n 48 foto's op 64 memmstick
welke je dus wel moet aanschaffen omdat de bijgeleverde 8 Mb een Lachertje is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels deze camera oly c3000zoom aangeschaft en ik ben er erg blij mee. Het is wel wat duur maar dan heb je ook wat. Tenminste dat is mijn mening.

Ik raad hem aan.

Q.
Pagina: 1