Groot aantal Xbox'en in Japan defect

Pagina: 1
Acties:

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46
Van Fok

Volgens de laatste berichten is een zeer groot aantal van de pas geleverde Xbox'en aan Japan defect. De Xbox is nog geen week te koop in Japan en nu al zijn er een groot aantal klachten over het apparaat. Grootste klacht: het ding werkt slecht, of helemaal niet.

Microsoft is vanzelfsprekend niet blij met de klachten en heeft een grootschalig onderzoek ingesteld om de oorzaak van het probleem te achterhalen. De fout kan liggen aan de discs. Microsoft heeft immers lokale firma's benaderd om software te produceren voor de Japanse markt.
Is ook lekker. Net een week uit is ie nu al verrot. Goed begin van Microsoft weer. :(

Verwijderd

hahaha

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Microsoft... Go figure..

Verwijderd

Haha er gaan verhalen dat de Japanners de Xbox op zn kant hebben gezet net als de PS2, en ja, dat gaat niet he

Verwijderd

geen ene probleem over gehoord hoor

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:00

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Slechte zaak, maar ik heb ook al ergens gelezen dat het zou komen omdat er mensen waren die de X-box op z'n kant hadden gezet, net zoals met de PS2 kan |:(

Hopelijk heeft de X-box die in Europa uitgebracht gaat worden nergens last, want ik ga er zelf namelijk 1tje kopen *D. Ik vind het ook vreemd dat de Japanse er wel last van zou hebben en in de VS hebben ze nergens last van.

edit:

Damn it WouteRF ... jij was net iets eerder ;)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 17:46
Op dinsdag 05 maart 2002 15:45 schreef WouteRF het volgende:
Haha er gaan verhalen dat de Japanners de Xbox op zn kant hebben gezet net als de PS2, en ja, dat gaat niet he
Maar lijkt me stug dat een apparaat daar verrot van gaat. :?

Verwijderd

Is die X Box toevallig van Microsoft ?? *D

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
MS kreet van een jaartje of wat geleden: "Where do you want to go today?"

Well that's back to the shop to get my money back I suppose ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 05 maart 2002 15:52 schreef MADG0BLIN het volgende:

[..]

Maar lijkt me stug dat een apparaat daar verrot van gaat. :?
Er zitten bewegende onderdelen in.
Als je dat apparaat dan op z'n kant zet dan kan er een versnelde slijtage optreden bij sommige onderdelen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Dat moet wel een product van microsoft zijn :P

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op dinsdag 05 maart 2002 16:27 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Als je dat apparaat dan op z'n kant zet dan kan er een versnelde slijtage optreden bij sommige onderdelen. :)
idd, dus in plaats van 3 maanden slijt ie dan sneller en gaat ie binnen 1 week naar z'n mallemoer :?

Verwijderd

Wow dat lijkt me balen

Net zo'n duur ding en binnen een week verrot :'(

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
hmm.... slecht begin :'( Vink nou zo jammer, komt er een nieuwe concurrent in 't spel, loopt 't zo

maar ik denk niet dat europa er last van zal hebben, die van Japan zullen wel in Japan worden gemaakt, die van Europa in HOngarije (en die van VS in Mexico)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

das dan toch wel jammer....er wordt natuurlijk veel verwacht van de xbox, maar of hij de PS2 in kan overtreffen...ik ben benieuwd.

ps. kijk ook effe bij mij topic:wie wint de strijd xbox of ps2?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 16:27 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

juist.. Het is gewoon niet gemaakt om te draaien als die op zn kant staat.. de PS2 wel

Verwijderd

doet me denken aan een singatue van iemand hier op GoT
"if microsoft is ever going to produce something that doesn't suck, it will probibly be like a vacuum cleaner"
Pagina: 1