13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
dat ondanks dat ik een bloedhekel aan CS heb (No flame intended ofcourse
Onzin, ifc is goed.. Heb vaak genoeg tegen ze gespeelt en die cheaten echt niet.. Op top-niveau kan dit makkelijk..Op dinsdag 05 maart 2002 16:27 schreef Poghi het volgende:
kheb hem net gedownload en bekeken, maar het lijkt me wel heel onverschijnlijk dat het 4 of 5 headschots achter elkaar kan maken
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
dit vind ik dan nep van cs, alsof kogels van richting veranderen in die map...
Verwijderd
Hij zal best goed zijn, maar ik heb betere gezien. Hij staat vaak met zijn rug naar een open ruimte, dus zo goed issie nie
en nu
allemaal zeggen hoe goed ie wel niet is?
Maar dit waren headshots.Op dinsdag 05 maart 2002 17:08 schreef siggy het volgende:
ik heb wel eens 4 kills met een grenade gemaakt, is toch ook niks bijzonders...
Maarja, idd. zooo bijzonder is het niet. En hij loopt ook vaak gewoon kaarsrecht of staat stil. Dat is toch ook niet echt slim?
Bij UT in ieder geval niet.
🌞🍃
Waarschijnlijk heeft ie dan A3D kaart dan hoor je wel of er iemand aan komt of niet, en kun je je het permiteren om met je rug naar een open ruimte te staan.nou, jippie 5 headies....
Hij zal best goed zijn, maar ik heb betere gezien. Hij staat vaak met zijn rug naar een open ruimte, dus zo goed issie nie
ifc is idd wel goed, daar is het mee gezegdOp dinsdag 05 maart 2002 16:52 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Filmpje is niet echt boeiend... gasten van iFc zijn wel goed... maar om een filmpje voor 4 HS te maken.. neuj, dat niet
en deze movie is van nip - 4k
2 top clans v/d wereld
het is tijdens een war....en gebeurt nie vaak dat 1 persoon in zijn uppie op zo'n manier een team pakt....
Verwijderd
ze zijn redelijk. daar houdt et wel op.
en kom op. filmpje van 4/5 headies.... DUS?
wilde je zeggen dat dat speciaal is ofzo?
denk dat een beetje cs-er dat al moet lukken, laat staat als je in een wat meer advanced clan zit.
filmpje is dus leuk, maar zit verder nix bij wat elke redelijke cs-er niet zou kunnen.
Mwa gewoon geluk heeft iedereen wel eens..Op dinsdag 05 maart 2002 17:48 schreef siggy het volgende:
Nog noooit van gehoord
btw siggy gooi je icq eens aan
De vos loopt door het bos.
kzie geen filmpje maar kneem aan dat je het over heaton hebtOp dinsdag 05 maart 2002 17:30 schreef Vos het volgende:
[..]
ifc is idd wel goed, daar is het mee gezegd
en deze movie is van nip - 4k
2 top clans v/d wereld
het is tijdens een war....en gebeurt nie vaak dat 1 persoon in zijn uppie op zo'n manier een team pakt....
Zo zie je maar...Op dinsdag 05 maart 2002 17:48 schreef siggy het volgende:
Nog noooit van gehoord
ben al een tijdje uit de runningOp dinsdag 05 maart 2002 18:38 schreef SandeR het volgende:
[..]
Zo zie je maar...
Verwijderd
[edit] Ik doe het hem niet na trouwns. (naja niet zo gek met mijn CS skils
Heb ff op clanbase gekeken en hoe kun je nou in godsnaam zeggen hoe goed die zijn, ze hebben nog niet eens iemand uit de top 10 gechallenged.....Op dinsdag 05 maart 2002 17:45 schreef Irons het volgende:
nederlandse top zijn atm 2 clans.
Innominis & rG
maar ze zullen zeker niet slecht zijn nee
Ze(we) spelen niet voor nix EC5Op dinsdag 05 maart 2002 18:51 schreef siggy het volgende:
[..]
Heb ff op clanbase gekeken en hoe kun je nou in godsnaam zeggen hoe goed die zijn, ze hebben nog niet eens iemand uit de top 10 gechallenged.....
Verwijderd
ik neem aan dat je daarmee op wereldschaal bedoeld?Heb ff op clanbase gekeken en hoe kun je nou in godsnaam zeggen hoe goed die zijn, ze hebben nog niet eens iemand uit de top 10 gechallenged.....
ik kan zeggen dat ze goed zijn op NL gebied aangezien ze op 1 & 2 staan
en op europees gebied.... tsjaaa, =i= heeft afgelopen week tegen DkH gespeeld, 27-21 hebben ze dat verloren als ik et me goed herinner. En voor de n00bs, 27-21 is meer dan redelijk
btw, eej kurupt, Irony hier =]
Verwijderd