Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een heel erg zwaar probleem. Ik heb nu voor het eerst een palm, een 505. Nu zat hij na een week of 2/3 aardig vol, en daar wou ik wat aan doen. Omdat ik eigelijk het hele ding opnieuw wou vullen met software besloot ik eerst alles te wissen met SWizard, en daarna een harde reset te geven. Nu heb ik daar twee hele zware problemen aan over gehouen:

1 Bij het indrukken van de hotsync knop geeft hij aan dat de poort ineens door een andere aplicatie gebruikt wordt, en als ik dan op het huisje tik krijg ik een fatal error.

2 Mijn SDcard kan hij niet meer herkennen.

Hoe los ik dit op? Kan iemand mij asjeblieft helpen?

Verwijderd

Nog een harde reset en dan echt alles wissen. Probeer de OS opnieuw te laden, dat werkt altijd wel.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik nu al een paar keer gedaan (reset+power+button up).

Hoe kan ik het os opnieuw laden?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 15:48 schreef eldeejee het volgende:
heb ik nu al een paar keer gedaan (reset+power+button up).

Hoe kan ik het os opnieuw laden?
Donwloaden van Palm. Je kunt ook op www.palmclub.nl kijken.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe krijg ik hem er dan in als ik niet kan syncen?

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:25
Probeer Hotsync Update 4.1 is http://home.wxs.nl/~kruit342/HSUpdate401.exe , ik heb namelijk ook veel problemen gehad met hotsync. In de versie die standaard wordt meegeleverd zit namelijk een bug waar door de palm veelste snel een timeout geeft, en het niet mogelijk is grote bestanden te syncen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Maar het probleem zit hem in de palm zelf. 4.1 kreeg ik er trouwens al bijgeleverd. Inmiddels heb ik op aanraden van Palm mijn 505 terug gestuurd. Nu maar hopen dat mijn 3e 505 het wel doet (en blijft doen).

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:50 schreef Xplosive het volgende:
Probeer Hotsync Update 4.1 is http://home.wxs.nl/~kruit342/HSUpdate401.exe , ik heb namelijk ook veel problemen gehad met hotsync. In de versie die standaard wordt meegeleverd zit namelijk een bug waar door de palm veelste snel een timeout geeft, en het niet mogelijk is grote bestanden te syncen.
Met dat probleem ben ik ook bekend, maar dat is hier niet het geval. Volgens mij heeft hij met die software simpelweg zijn m505 verneukt, wat ook jammer is, maar niet de schuld van een bug van de m505.

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 11:11 schreef eldeejee het volgende:
Bedankt,

Maar het probleem zit hem in de palm zelf. 4.1 kreeg ik er trouwens al bijgeleverd. Inmiddels heb ik op aanraden van Palm mijn 505 terug gestuurd. Nu maar hopen dat mijn 3e 505 het wel doet (en blijft doen).
Ik denk dat ze hem wel zullen repareren of zoiets dergelijks. Palm support is daar redelijk soepel over. Heb je het er wel eerst met de service desk over gehad?

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:25
Op donderdag 07 maart 2002 11:11 schreef eldeejee het volgende:
Bedankt,

Ok zorg wel dat je hem aangetekend en het liefst ook verzekerd verstuurd. Mijn palm heb ik ook een keer terug moeten sturen om dat het touchscreen stuk was. Het heeft toen zeker 4 weken geduurt voordat ik hem terug kreeg :(
In het begin beweerde ze zelfs dat ze niks hadden ontvangen bij palm!!! Uiteindelijk heb ik me palm wel (gerepareerd) teruggekregen maar het heeft veel langer geduurt dan de 5 werkdagen die ervoor staan.
Pagina: 1