Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Verwijderd
EN NU WIL IK MEER VRIENDEN!!!!!!!!
BTW, die marielle heeft wel veel lippestift op
idd, dat valt mij nou ook pas opOp dinsdag 05 maart 2002 16:01 schreef tjetta het volgende:
BTW, die marielle heeft wel veel lippestift op
ik ken haar verder niet hoor, ik ken alleen Bianca
(en op die andere site anke natuurlijk
en mailen zal dan wel de enige oplossing zijn denk ik
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
op www.cu2.nl/bianca-stanis staat helemaal onderaan:
en anke-bieb is dus www.cu2.nl/anke-bieb (anke is mijn vriendin). die is dus ook gehacked. ze wordt ook over de tel, over msn en over cu2 met de dood bedreigd.Wannabe Vrienden:
anke-bieb 06-03-02 hoer ik jou kapot maken xxxg
wat kan je hier tegen doen? ze weet dus niet wie het is en heeft ook niet een id wie het zou kunnen zijn.
ja maar wat zeg je dan: ik wordt met de dood bedreigd maar ik weet niet door wie?Op woensdag 06 maart 2002 20:56 schreef M@FI@ het volgende:
Aangite bij de politie doen. Iemand met de dood bedreigen is namelijk geen grapje meer.
Verwijderd
Door een 14-jarig meisje met MSN-praat die gewoon irritant bezig is. ff admins mailen en verder laten rustenOp woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Matsie het volgende:
[..]
ja maar wat zeg je dan: ik wordt met de dood bedreigd maar ik weet niet door wie?
CU2 heeft vast nog wel ergens een IP adres gelogt staan, dus mail ze maar eens erover.Op woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Matsie het volgende:
[..]
ja maar wat zeg je dan: ik wordt met de dood bedreigd maar ik weet niet door wie?
🌞🍃
de meeste 14 jarige meisjes weten niet hoe ze achter iemand anders zijn w8woord komtOp woensdag 06 maart 2002 21:02 schreef tjetta het volgende:
[..]
Door een 14-jarig meisje met MSN-praat die gewoon irritant bezig is. ff admins mailen en verder laten rusten
en die hebben geen mannenstem aan de telefoon