cu2 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
hey ik heb een probleempje:

een vriendin van mij heeft 2 cu2 pages (ze heeft er wel meer maar het gaat ff om 2). alleen nu is er 1 gehacked.
http://www.cu2.nl/xxbiebskexx
deze site is niet gehacked, maar kijk maar eens helemaal onderaan bij de Wannabe Vrienden, daar staat bieb87 tussen maar dat is de andere site vaan haar

op de andere site die dus wel gehacked is (http://www.cu2.nl/bieb87) staat ook nog:
"gullie zal mij wel kunnen maar ik zeg bieb 1 ding jij zit te ouwehoren met henny en hier ga je voor boeten jij maakt die jongen kapot en wie hem kapot maakt komt aan mij jij denkt henny is toch heel gek op mij en ik wacht voor later dan pak ik hem want iedereen weet dat jij veel van henny houdt en hij van jou maar zo werkt dat nietxxxg"

weet iemand wat je hieraan zou kunnen doen?
bvd

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

cu2 mailen :?

Verwijderd

Als het nog kan je password veranderen! en als ie al verandert is ff mailtje naar cu2 kijken of die lui hem eraf kunnen gooien!

Verwijderd

ff admins mailen ja
EN NU WIL IK MEER VRIENDEN!!!!!!!!
;( trieste zooi zeg :r

BTW, die marielle heeft wel veel lippestift op :r

Verwijderd

lol, cu2 terreur >:)

• Matsie
Op dinsdag 05 maart 2002 16:01 schreef tjetta het volgende:
BTW, die marielle heeft wel veel lippestift op :r
idd, dat valt mij nou ook pas op :r
ik ken haar verder niet hoor, ik ken alleen Bianca
(en op die andere site anke natuurlijk :))

en mailen zal dan wel de enige oplossing zijn denk ik

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Matsie
het loopt nu wel een beetje uit de hand

op www.cu2.nl/bianca-stanis staat helemaal onderaan:
Wannabe Vrienden:
anke-bieb 06-03-02 hoer ik jou kapot maken xxxg
en anke-bieb is dus www.cu2.nl/anke-bieb (anke is mijn vriendin). die is dus ook gehacked. ze wordt ook over de tel, over msn en over cu2 met de dood bedreigd.

wat kan je hier tegen doen? ze weet dus niet wie het is en heeft ook niet een id wie het zou kunnen zijn.

Verwijderd

Aangite bij de politie doen. Iemand met de dood bedreigen is namelijk geen grapje meer.

• Matsie
Op woensdag 06 maart 2002 20:56 schreef M@FI@ het volgende:
Aangite bij de politie doen. Iemand met de dood bedreigen is namelijk geen grapje meer.
ja maar wat zeg je dan: ik wordt met de dood bedreigd maar ik weet niet door wie?

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Matsie het volgende:

[..]

ja maar wat zeg je dan: ik wordt met de dood bedreigd maar ik weet niet door wie?
Door een 14-jarig meisje met MSN-praat die gewoon irritant bezig is. ff admins mailen en verder laten rusten :z

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 20:59 schreef Matsie het volgende:

[..]

CU2 heeft vast nog wel ergens een IP adres gelogt staan, dus mail ze maar eens erover. :)

🌞🍃

• Matsie
Op woensdag 06 maart 2002 21:02 schreef tjetta het volgende:

[..]

Door een 14-jarig meisje met MSN-praat die gewoon irritant bezig is. ff admins mailen en verder laten rusten :z
de meeste 14 jarige meisjes weten niet hoe ze achter iemand anders zijn w8woord komt :)

en die hebben geen mannenstem aan de telefoon

Pagina: 1