*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
nopeOp dinsdag 05 maart 2002 15:34 schreef Ghoster het volgende:
Gaat ie niet gewoon aan als je de stekker erin propt?
Meh ...
(Hoi tusk
Pics dood?
En eeuhm, 3 stekkers? Vaag
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Heb je de beide stekkers van de voeding wel op de juiste manier aangesloten? (Zwarte draadjes bij elkaar)
Zit er achterop de voeding mischien een knop?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
geen knop @ voeding...alles goed aangesloten, ken maar op 1 manier duszzz...
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
ow ennuh ik zal us kijken of ik er 1 met schakelaar kan vinden....
Je bordje ziet er trouwens vaag uit, geen AT of ATX, is het zo'n IBM of Comp(r)aq bordje? Ik heb ook nog een IBM, die lijkt ook het meeste op ATX maar dan met AT voedingsaansluiting (en ik had wel een schakelaar op m'n AT voeding
Uit welke/wat voor kast kwam die voeding dan? Waarmee zat de powerknop in die kast verbonden?
Wat moeten we met een plaatje van de binnenkant van de voeding? Ik geloof zo wel dat die voeding het doet, we zoeken een powerknop hier.Op dinsdag 05 maart 2002 16:57 schreef polaris het volgende:
Je zou die voeding eens kunnen openmaken en daar een plaatje van posten. Stekker eruit, gevaarlijke spanningen.
Lees voor je blaat
denk dat je zonb at voeding hebt uit een "speciale" pc hebt (Dell, compaq, tulip) die toch geschakeld moet worden dmv "2 pinnetjes". ik gebruik de boeding die erbij zit (ook 3 aansluitingen, want die heb je wel nodig) en die heeft wel gewoon een echte schakelaar
Zien waar eventueel connectors zitten voor een schakelaar...Op dinsdag 05 maart 2002 16:59 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Wat moeten we met een plaatje van de binnenkant van de voeding? Ik geloof zo wel dat die voeding het doet, we zoeken een powerknop hier.
Lees voor je blaat
Denk na voor je blaat
Hoe kom je erbij dat het een Intel isOp dinsdag 05 maart 2002 15:26 schreef Tusk het volgende:
ik heb hier een p100 liggen @ mobo (vaag iets van opti viper) dat staat erop...maar het is een intel iets volgens mij.
Dit is duidelijke een Opti Viper chipset
Ik gok zo dat die ene die ergens anders naar toe moet dus specifieker naar de schakelaar moet. Probeer ff het merk+model van de PC te achterhalen, dit is nl. behoorlijk non-standard spul, dus wordt het een beetje lastiger het antwoord te achterhalen.keb ook at voedinkje...alleen hoe zet ik dat ding aan..ik zou niet weten waar die 2 pinnekes zitten die contact moeten maken om op te starten...
iemand een id ? (search gebruikt btw)
edit: ik weet dat eer een schakelaar uit de voeding moet komen maar dat is dus niet...alleen 3 van die halve mobo stekkers (zitten alle 3 op mobo 2 langs elkaar en 1 ergens anders)
Oslik blyat! Oslik!
En dat ga jij in de voeding zoeken? Lijkt me dat er vanuit de voeding dan wel een draadje naar buiten zou lopen voor een schakelaar, een schakelaar in een voeding is tenslotte ook niet alles.Op dinsdag 05 maart 2002 17:23 schreef polaris het volgende:
[..]
Zien waar eventueel connectors zitten voor een schakelaar...
Denk na voor je blaat
Denk 2x na voor je blaat
Ikzelf heb een voeding waar de schakelaar inderdaad IN zit. Hij werd oorspronkelijk bediend met een lang stuk plastic dat in de behuizing werd gedrukt, en ik doe het nu met een potlood.Op dinsdag 05 maart 2002 18:14 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
En dat ga jij in de voeding zoeken? Lijkt me dat er vanuit de voeding dan wel een draadje naar buiten zou lopen voor een schakelaar, een schakelaar in een voeding is tenslotte ook niet alles.
Denk 2x na voor je blaat
Ik denk na voor ik blaat...
Helaas is mijn moederbord anders dan de jouwe, dus ik kan je niet helpen :-).
Toch moet je even goed alle pinnetjes op het moederbord bekijken. Er staat altijd iets bij als 'PWR' of 'PWR ON' ofzo.
En anders eliminatie gebruiken: kijken welke stekkertjes je WEL van kan zien wat ze doen en dan proberen een slimme keuze te maken bij de stekkertje die overblijven.
Macbook Pro
keb voeding open gemaakt maar helemaal nix dat een beetje lijkt op een aansluiting voor iets...
webcam fuckt...xal kijken of ik pics kan maken ervan..
Dat is waar. Pssst kijk eens in m'n sig? Maar dan nog moet je een powerknop hebben om in te drukken...Op dinsdag 05 maart 2002 21:35 schreef BalusC het volgende:
Cache of niet, maar moet je geen geheugenreepjes op je mobo prikken eer hij kan opstarten![]()
Dat is trouwens inderdaad cache, zo'n ding heb ik ook eens in een ibm machine gezet..