My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Kan geen kwaad, de passieve koeling koelt genoeg om 'm fris te houden..
Een laptop kan gewoon dagen/weken/maanden lang stand-by staan.
Al gaat mijn laptop na een bepaalde tijd van stand-by (2 uur) automatisch hybernaten, oftewel -> geheugeninhoud op harde schijf, en dan gaat ie uit..
Een laptop kan gewoon dagen/weken/maanden lang stand-by staan.
Al gaat mijn laptop na een bepaalde tijd van stand-by (2 uur) automatisch hybernaten, oftewel -> geheugeninhoud op harde schijf, en dan gaat ie uit..
'snmooie optie...hibernating. En het werkt. Da's wederom een fraaie staaltje programmeren van de dappere dames en heren van Microsoft 
Dank trouwens voor de reacties.
YC
Dank trouwens voor de reacties.
YC
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Je moet alleen een beetje oppassen dat je hem niet in een tas stopt zodat ie geen ventilatie meer heeft.
hibernate is een perfecte optie 
ik denk trouwens dat een deel van het techniek gebruikt is voor Windows XP omdat die nu een stuk sneller opstart.
ik denk trouwens dat een deel van het techniek gebruikt is voor Windows XP omdat die nu een stuk sneller opstart.
...
Pagina: 1