Laptop in Standby

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Oi,

Ik heb hier een laptop staan met een Celeron 1200. Ik maak nog wel eens gebruik van de standby stand en het ding komt ook daadwerkelijk weer uit die stand als je een toets of muisknop indrukt..de techniek staat voor niks ;)
Punt is; als je de laptop gedurende lange tijd in standby zet is er nog wel het een en ander actief, zij het op een laag pitje. De koeling staat echter wel uit en dus warmt het apparaat langzaam op. Kan dit op de lange duur kwaad, of is het volledig normaal en gaat het allemaal wel goed ? Misschien zijn er wat mensen wat ervaring hierin.

Dank
Yc

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

nee op den duur gaat je fan wel weer even draaien.
maakt niets uit voor je laptop

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
Kan geen kwaad, de passieve koeling koelt genoeg om 'm fris te houden..

Een laptop kan gewoon dagen/weken/maanden lang stand-by staan.

Al gaat mijn laptop na een bepaalde tijd van stand-by (2 uur) automatisch hybernaten, oftewel -> geheugeninhoud op harde schijf, en dan gaat ie uit..

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
'snmooie optie...hibernating. En het werkt. Da's wederom een fraaie staaltje programmeren van de dappere dames en heren van Microsoft :)

Dank trouwens voor de reacties.
YC

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Je moet alleen een beetje oppassen dat je hem niet in een tas stopt zodat ie geen ventilatie meer heeft.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
hibernate is een perfecte optie :)

ik denk trouwens dat een deel van het techniek gebruikt is voor Windows XP omdat die nu een stuk sneller opstart.

...

Pagina: 1