Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Zekerweten? met '(2000/XP)' bedoelde ik meer dat die functie daar o.a. beschikbaar was want andres krijg je weer van die w98 users die gaan zitten zeuren dat 'het' er niet in zit.
Maar toch wel raar dat wanneer je scrollt dat je cpu zoveel belast wordt. Mijn fan maakt trouwens een beetje hoger geluid zegmaar niet echt een 'raar' geluid.
Maar toch wel raar dat wanneer je scrollt dat je cpu zoveel belast wordt. Mijn fan maakt trouwens een beetje hoger geluid zegmaar niet echt een 'raar' geluid.
hey, je hebt gelijk, was me niet eerder opgevallen, maar nu jet zegt, hij presteerd het toch om wat te haperen als je scrolt, vreemdOp dinsdag 05 maart 2002 14:58 schreef laupro het volgende:
Zekerweten? met '(2000/XP)' bedoelde ik meer dat die functie daar o.a. beschikbaar was want andres krijg je weer van die w98 users die gaan zitten zeuren dat 'het' er niet in zit.
vandaar dat ie af en toe, als je hard scrolt, een paar regels overslaat
maar mijn comp gaat geen rare geluiden maken dan, das wel vreemd
Verwijderd
De CPU fan doet helemaal niets bij mij als ik scroll (ja hij draait wel - maar niet sneller dan normaal)... als ik scroll gebruikt ie trouwens rond de 70% van mn CPU... ik moet echt als een GEK te keer gaan met die scrollknop wil ik de 100% halen...
edit:
dit heb ik trouwens getest in IE (onder XP)...
dit heb ik trouwens getest in IE (onder XP)...
Tis net een soort stofzuiger die je dan met de slang op de grond houd, dan gaat hij ook helemaal blazen enzo. Dat soort geluid.
Nu heb ook weer is een smoes waarom je weer een snellere pc moet hebben!
Nu heb ook weer is een smoes waarom je weer een snellere pc moet hebben!
mijn proc heeft er geen problemen mee je ziet wel iets een piekje komen maar nergens last van heb waterkoeling dus ook geen harde fan ofzo
Pics!!!!Op dinsdag 05 maart 2002 15:25 schreef juanp het volgende:
mijn proc heeft er geen problemen mee je ziet wel iets een piekje komen maar nergens last van heb waterkoeling dus ook geen harde fan ofzo
In IE zit ik na 1x scrollen aan de 100%, opera komt echter nooit hoger dan 36%, precies dezelfde pageOp dinsdag 05 maart 2002 15:18 schreef Ceyene het volgende:
De CPU fan doet helemaal niets bij mij als ik scroll (ja hij draait wel - maar niet sneller dan normaal)... als ik scroll gebruikt ie trouwens rond de 70% van mn CPU... ik moet echt als een GEK te keer gaan met die scrollknop wil ik de 100% halen...
Maarre, buiten een raar geluid om....heb je het verschil in CPU load bij het scrollen in bijv. een rijkelijk gevulde internetpagina of een bijna leeg word document wel eens geprobeerd ? Lijkt me vrij logisch dat je CU bij die internet pagina redelijk moet werken.
YC
YC
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Hm... Nu je het zegt deze PC doet dat ook:
Als ik scroll gaat de fan een hoger geluid maken
Vreemd. Misschien een verandering in voltage van de voeding ofzo? Is in ieder geval niet schadelijk.
Anders was deze PC allang RIP
Als ik scroll gaat de fan een hoger geluid maken
Vreemd. Misschien een verandering in voltage van de voeding ofzo? Is in ieder geval niet schadelijk.
Anders was deze PC allang RIP
Verwijderd
Waarschijnlijk belast scrollen je CPU, waardoor de ventilator harder gaat draaien om de boel koel tehouden
Verwijderd
Denk ik niet... is een niet-toerengeregelde fanOp dinsdag 05 maart 2002 16:01 schreef DaJaN het volgende:
Waarschijnlijk belast scrollen je CPU, waardoor de ventilator harder gaat draaien om de boel koel tehouden
En een celeron 466, dus die wordt toch niet zo heet?
waarschijnlijk heeft het idd iets met de warmte te maken, maar wat
Pagina: 1