krijg geen nieuwe hd

Pagina: 1
Acties:

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
een tijdje geleden is mijn hd van ibm stuk gegaan, ik had hem via postorder besteld ik eerst mailen naar exile wat ik nu moest doen... opsturen zeiden ze. ik opsturen naar hen na, 3 weken nog steeds nix van hun gehoord... ik denk ik moet maar eens ffkes mailen, gemailed geen respons, nog een x nog geen respons...

vandaag krijg ik hem eindelijk weer in de bus, ik had het serial number van de hd opgeschreven, kijk er eens na en ja hoor zelfde hd... stop m in me pc doet ie helemaal nix, de bios detecteert m niet eens meer, deed ie eerst wel maar vol met bad sectors etc. ze sturen gewoon dezelfde hd terug en hebben er nix meegedaan, er zat ook geen briefje bij van wat ze gedaan hadden of wat dan ook :( !!!

nu weer naar hun gemailed dat ik een nieuwe hd wil!!! wat zijn mijn rechten hierin, ik heb garantie en wil een nieuwe hd maar zo schiet het niet op natuurlijk

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:21
Regel het zelf met IBM, vraag hier je RMA formuliertje aan. Gaat nog een stuk sneller hoor.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Idd, IBM levert altijd goede garantie. Heb 3 hd's omgeruild in 1,5 jaar tijd, zonder problemen (en snel).

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06
* PsYgHo werkt aleen met a merk hdds, het voordeel hiervan is dat je ze via een rma direct naar de fabriek kan sturen, zonder bonnetje, Geen tussen wegen, duurt meestal wel iets langer, en je hebt 3 jaar garantie ipv 1jaar van de winkel.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 16:03 schreef PsYgHo het volgende:
* PsYgHo werkt aleen met a merk hdds, het voordeel hiervan is dat je ze via een rma direct naar de fabriek kan sturen, zonder bonnetje, Geen tussen wegen, duurt meestal wel iets langer, en je hebt 3 jaar garantie ipv 1jaar van de winkel.
IBM is ook A-merk hoor, de slechte deskstar-serie buiten beschouwing gelaten dan.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
PsYgHo werkt aleen met a merk hdds, het voordeel hiervan is dat je ze via een rma direct naar de fabriek kan sturen, zonder bonnetje, Geen tussen wegen, duurt meestal wel iets langer, en je hebt 3 jaar garantie ipv 1jaar van de winkel.
wat is geen a-merk hdd dan? je moet meer moeite doen om een non-a-merk hdd te kopen dan een a-merk. het enige wat ik op dit moment kan bedenken is de exelsior / conner 20 gig schijfjes die target verkoopt. maar maxtor, seagate, ibm, wd, fujitsu en samsung is allemaal gewoon a-merk.
(al zijn fujitsu en samsung wat minder bekend bij het grote publiek, ze zijn beiden zeer betrouwbaar tegenwoordig)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op dinsdag 05 maart 2002 16:05 schreef Gregole het volgende:

[..]

IBM is ook A-merk hoor, de slechte deskstar-serie buiten beschouwing gelaten dan.
Onzin, je bedoelt de 75GXP serie.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 05 maart 2002 14:43 schreef hobbelisback het volgende:nu weer naar hun gemailed dat ik een nieuwe hd wil!!! wat zijn mijn rechten hierin, ik heb garantie en wil een nieuwe hd maar zo schiet het niet op natuurlijk
Je staat volledig in je recht, zij moeten voor een fatsoenlijke schijf zorgen. Ja kan ze daartoe dwingen, maar je zal eerst schriftelijk en aangetekend de zaak in gebreke moeten stellen. Dan de kans geven het op te lossen (weekje of 2) en daarna eventueel met gerechtelijke stappen dreigen. Gaat allemaal lukken hoor, je staat volledig in je recht. Is alleen ELLENDE...
Nou zou ik als ik jou was daar geen tijd in gaan steken, inderdaad gewoon direct via IBM regelen. Eventueel eerst ff bellen (nummer staat ergens op de site) je wordt keurig geholpen en m.b.v. hdd tooltje kun je RMA aanvragen. Staat allemaal op de site. Opsturen met UPS en binnen 10 dagen heb je een nieuwe schijf.

O ja, en daar NOOOOOIT meer bestellen. :P

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 17:01 schreef GA!S het volgende:

O ja, en daar NOOOOOIT meer bestellen. :P
En graag hier even een krabbeltje zetten

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 16:53 schreef Gman het volgende:

[..]

Onzin, je bedoelt de 75GXP serie.
Klopt, kon even niet op de naam komen :P
Pagina: 1