Modjes/Adjes... Waar is onze sig??
Hier staat tekst
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
laatste sig die ik heb gezien bij meerdere mensen was:
- [sub] Database access roeleert. Hierdoor kun je langere sigs maken dan iemand anders kan Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid Deze beelden worden namelijk digitaal gemaakt, en zijn dus louter een verzameling op en neer springende atoma[/sub]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Wel klote .. ik heb 'm dus niet ergens in een backup staan dus ik ben 'm echt kwijt
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Sig is weer terug?! nog steeds weg... ik zag m net echt even...Op dinsdag 05 maart 2002 14:33 schreef drm het volgende:
sigs allemaal verdwenen, ja...
laatste sig die ik heb gezien bij meerdere mensen was:Ik kon me al niet voorstellen dat willem169 die zelf bedacht had ...
- [sub] Database access roeleert. Hierdoor kun je langere sigs maken dan iemand anders kan Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid Deze beelden worden namelijk digitaal gemaakt, en zijn dus louter een verzameling op en neer springende atoma[/sub]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Bedenken a la, maar waarom zou ik dat in vredesnaam in m'n sig zettendrm:
Ik kon me al niet voorstellen dat willem169 die zelf bedacht had ...
Verwijderd
Ph34r mijn gestreepte tanga!Op dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef Phreak het volgende:
[..]
Nu zien we de real HlpDsK
iewOp dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ph34r mijn gestreepte tanga!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Naakt ... en tanga ... hoe doe je dat dan? Snel uit en aantrekken?Op dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Sorry, maar die zie ik liever niet.Op dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef HlpDsK het volgende:
Op dinsdag 05 maart 2002 14:36 schreef DeX het volgende:
testing?
Moest je er dan ook om vragen
AAW! Bad mental picture!Op dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
dat toch iemand database access heeft gekregen?
edit:
dit is het dus niet.
ik heb ergens nog een backup van m'n sig
Dat zei ik toch al, slomeOp dinsdag 05 maart 2002 14:38 schreef Phreak het volgende:
Nadere inspectie door Sherlock Phreak blijkt dat Kees de aanstichter van dit alles is. Hij zal, als de sigs weer teruggetoverd zijn, per direct een IP ban krijgen.
Ik houd zo de mensen scherpOp dinsdag 05 maart 2002 14:38 schreef ddc het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, slome![]()
Ik heb nog noooit zo snel een topic zien groeien trouwens
*kuch*Op dinsdag 05 maart 2002 14:39 schreef Phreak het volgende:
Ik houd zo de mensen scherp
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
hoe doe je dát danOp dinsdag 05 maart 2002 14:38 schreef willem169 het volgende:
Lekker Puh !
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Op dinsdag 05 maart 2002 14:39 schreef ddc het volgende:
[..]
*kuch*
Keeheeesss.. lees de draad voor je blaat!Op dinsdag 05 maart 2002 14:39 schreef drm het volgende:
Wie, o wie is de grote boze signature dief?
oh ik wel hoorOp dinsdag 05 maart 2002 14:39 schreef BreeeZe het volgende:
offtopic:
Ik heb nog noooit zo snel een topic zien groeien trouwens
~ Gottfried Leibniz
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
bij jou niet hoorOp dinsdag 05 maart 2002 14:42 schreef MetHod het volgende:
werkt weeer.
Choesoh jeiOp dinsdag 05 maart 2002 14:43 schreef Kees het volgende:
fixed
Shit net nou ik de mijn heb aangepastOp dinsdag 05 maart 2002 14:43 schreef Kees het volgende:
fixed
huh?Op dinsdag 05 maart 2002 14:43 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
bij jou niet hoor
~ Gottfried Leibniz
Hé ff zonder gekheid - m'n sig is echt WEG!!!Op dinsdag 05 maart 2002 14:45 schreef Webgoodie het volgende:
doet het nog steeds niet
[/flauw mode]
nav van dat topic probeerde ik of ik via de dbase een langere sig kon nemen, helaas maakte ik een typefoutje in de query waardoor het where statement niet uitgevoerd werd
ach, sig's van 5 uur vanochtend staan er nu weer, execuses voor de mensen die vandaag hun sig al anders gemaakt hadden.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
'ze moeten ook altijd mij hebben, ik heb altijd pech'
//edit
en m'n sig bestond al voor 5 uur vannacht hoor.. denk dat er dus wel meer weg zijn
Buk eens, kees? weet je wat een klewats is?
Zag iets in IEDEREEN z'n sig van database access roeleert en zo. TNet hacked?
*Aetje moet nu z'n sigje opnieuw intypen
Forget your fears...
...and want to know more...
Dus het is allemaal de schuld van LunaticOp dinsdag 05 maart 2002 14:46 schreef Kees het volgende:
[topic=429918/1/500]
nav van dat topic probeerde ik of ik via de dbase een langere sig kon nemen, helaas maakte ik een typefoutje in de query waardoor het where statement niet uitgevoerd werd
ach, sig's van 5 uur vanochtend staan er nu weer, execuses voor de mensen die vandaag hun sig al anders gemaakt hadden.
Gewoon gepruts dusOp dinsdag 05 maart 2002 14:46 schreef Kees het volgende:
[topic=429918/1/500]
Mjah, de mijne ook.. Maar er zal nog wel iets lopen ofo? Misschien effe geduld hebben..Op dinsdag 05 maart 2002 14:46 schreef MetHod het volgende:
Hé ff zonder gekheid - m'n sig is echt WEG!!!
Verwijderd
het betreft niet alleen sigs welke na vannacht 5 uur gewijzigd zijn..
iemand een nieuw siggie nodig?
Wat is een prustert?Op dinsdag 05 maart 2002 14:51 schreef ddc het volgende:
Check nu de sig, ondertitel + icon van Kees
Verwijderd
/edit aargh nev mind hij is nu weer terug
Wat voor kronkel is dat nu weer?Op dinsdag 05 maart 2002 14:55 schreef Kees het volgende:
(mensen met een ' in de sig mochten iets langer wachten)
Verwijderd
Misschien ben ik wel een hele mooi meid johOp dinsdag 05 maart 2002 14:37 schreef vooghel het volgende:
[..]
AAW! Bad mental picture!
Achter aan het alfabet, andere tape??? O.i.d.Op dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef MetHod het volgende:
[..]
Wat voor kronkel is dat nu weer?
en dan er later achter komen dat je script failed op sigs met een ' erin
Verwijderd
Mag ik de kans daarop als verwaarloosbaar beschouwen?Op dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef HlpDsK het volgende:
Misschien ben ik wel een hele mooi meid joh
Daarnaast, als jij een leuke meid was dan was je ook ontzettend lesbisch, gezien je reacties in bep. topics
In je profile:Op dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Ja dat magOp dinsdag 05 maart 2002 14:58 schreef hezik het volgende:
[..]
Mag ik de kans daarop als verwaarloosbaar beschouwen?
En? Stel je 2 mooie meiden hevig kussend voor. Ain't it a pretty sight?Daarnaast, als jij een leuke meid was dan was je ook ontzettend lesbisch, gezien je reacties in bep. topics
Verwijderd
Just to be on the safe side, denk ik.Op dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Op dinsdag 05 maart 2002 15:02 schreef DeX het volgende:
Ik dacht al... Wat is er mis met mijn sig?Op dinsdag 05 maart 2002 14:52 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Foutje..
Ja.... mjum... post es wat picsOp dinsdag 05 maart 2002 15:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja dat mag
[..]
En? Stel je 2 mooie meiden hevig kussend voor. Ain't it a pretty sight?
HlpDsk>
Lola Rennt?
</offtopic>
~ Gottfried Leibniz
Mjah.. maar dan alleen in mijnOp dinsdag 05 maart 2002 15:03 schreef HlpDsK het volgende:
En? Stel je 2 mooie meiden hevig kussend voor. Ain't it a pretty sight?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Nah klärOp dinsdag 05 maart 2002 15:14 schreef drm het volgende:
<offtopic>
HlpDsk>
Lola Rennt?
</offtopic>
<hr>
En er staan in de HK 'Girls Kissing' topics.
Helaas is die site die er bij hoort dus d00d sinds kort.
Ik bedoelde dus jijzelf in actie!Op dinsdag 05 maart 2002 15:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nah klär
<hr>
En er staan in de HK 'Girls Kissing' topics.
Helaas is die site die er bij hoort dus d00d sinds kort.
(ervan uitgaande dat je inderdaad niets dan de waarheid postte een kwartier geleden).
Wil je een keertje met me stappen, hlpdsk? enne nog een vrouw erbij mag ook hoorOp dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe sig..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:17
- edit , ja dus
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp