[quote]
Op woensdag 06 maart 2002 12:25 schreef SuperServer het volgende:
Natuurlijk zeur ik ook over de langzame verbinding en als ik iets aan die langzame verbinding kan doen, doe ik het graag.
(tis inderdaad 130gig p/m en dat is dan ook gelijk de absolute top die ik gehaald heb)

[quote]
1 malig of niet, het is absurd.
Waar LAAT je het uberhaupt? en WAT haal je zo allemaal niet binnen? als je beetje popi films, en popi-games binnenhaalt, nog wat muziek etc, dan haal je ECHT GEEN 130 Gb!
Het enige waar ik een probleem mee heb is de manier waarop ze de zaak aanpakken.
Maanden lang kan ik blijkbaar m'n gang gaan, en opeens uit het niets heb ik een week de tijd om actie te ondernemen, om m'n dataverkeer te minderen
Ze hadden het al in de gaten vanaf het moment dat je ermee begon. En op het moment dat het 1 keer gebeurd dat je 50+ gb binnenhaalt, niemand die er moeilijk over doet, maar ergens in een streep, en die hebben minimaal 300 gebruikers overschreden (en wel meer als 1 keer, maand in, maand uit). En NU is het voorbij. Je krijgt een waarschuwing. En je weet zelf verdomd goed dat je (te)veel data binnenhaalt.
Hoe die actie eruit zou moeten zien vertellen ze er niet bij. Hoeveel minder dan? Mag ik nog wel E-mailen in die week?
Afgesloten is afgesloten.
Ze hadden er hooguit nog een getalletje bij kunnen doen van 20Gb/maand. Om je eens te laten merken wat "normaal" is. (20 Gb is ook veel eigenlijk.)
Kortom: UPC is veel te vaag met zijn eisen.
en mijn vraag is dan ook: ben ik de enige met dit prob. of zijn er meer die dit exacte geval is overkomen?
Ben blij dat die eisen vaag zijn, dan kan er soepel mee opgegaan worden, maar zelfs bij jouw, de regels zijn al versoepeld, gebogen, nog verder gebogen, en dan krijg jij +299 andere lui, een brief met een waarschuwing.
En als laatste stap.. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Nu weten ze in ieder geval zeker wat je traffic is.
0 bytes per maand.
ps.
Rekensommetje. Als je per maand 14 Gb van de nieuwsserver sleurt, en even 700 Mb per film/game pakt. Meestal past zoiets toch op een CD'tje van 700mb.
Als je dan 10 games (Iso, bin) en 10 films download, zit je ongeveer op 14 Gb download traffic.
Dan nog wat extra download zooi van 1 Gb, en je komt op 15 Gb per maand.
Elke maand 10 nieuwe games, en 10 nieuwe films.
na een half jaar heb je 6*15 Gb = 90 Gb per half jaar. Je hebt 60 nieuwe games, en 60 nieuwe films, en 6 Gb aan muziek of whatever.
is dat niet genoeg?
I want to live forever, so far.. so good.