kep na veel spelen van de illegale versie van MOHAA hem in de winkel gekocht
, maar nu vroeg ik me eigen af of de NL versie van de update al uit is. kep geen zin om in het register enzo te gaan zitten k*tten.
Helaas, je zal moeten wachten op versie 1.2, die komt wel voor het nederlandse exemplaar van MOHAA uit.
hallo zeg, tis een super spel, wat kan mij dat einde nou schelen, ik had hem al, isootje maar die ik had bleek beta te zijn ik had hem met moeite gepatched naar 1.1 en nu vond ik het toch wel waard om hem te kopen, iemand moet de makers toch steunen, ja toch? en trouwens hij was: 42 euro, dus 92 piek, das wel okey
Verwijderd
Tip: Gooi gamespy zo hard mogelijk van je harde schijf, installeer "the All seeing eye" ,
http://www.udpsoft.com/eye/
Dan kun je op versie filteren en naar hartelust multiplayeren met je 1.0 versie
http://www.udpsoft.com/eye/
Dan kun je op versie filteren en naar hartelust multiplayeren met je 1.0 versie
Verwijderd
heb je geld teveel ofzoOp dinsdag 05 maart 2002 14:34 schreef bajo4life het volgende:
hallo zeg, tis een super spel, wat kan mij dat einde nou schelen, ik had hem al, isootje maar die ik had bleek beta te zijn ik had hem met moeite gepatched naar 1.1 en nu vond ik het toch wel waard om hem te kopen, iemand moet de makers toch steunen, ja toch? en trouwens hij was: 42 euro, dus 92 piek, das wel okey
geef het dan aan mij
Wat zitten sommigen hier te zeiken dat hij het spel in de winkel koopt?
Wees blij, zonder types als hem kon jij dat spel helemaal niet spelen!
Wees blij, zonder types als hem kon jij dat spel helemaal niet spelen!
ja best wel veeeel geld over ja, dus ik koop veel games, eerst download ik ze en dan koop ik ze als ze leuk zijn
effe een ander vraagje:
ik las op een mohaa site dat je in mohaa ook een KNIFE hebt??????? is dit waar en hoe krijg ik die
zou wel gaaf zijn, nooit gezien
effe een ander vraagje:
ik las op een mohaa site dat je in mohaa ook een KNIFE hebt??????? is dit waar en hoe krijg ik die
Nog niet gezien of gevonden, misschien dat je het kan vinden als er één of andere Duitse soldaat ermee rondloopt (zoals je die MP40 dacht ik kan nemen van één van de Duitse wachten die rondlopen in de Noorse sneeuw)Op dinsdag 05 maart 2002 14:53 schreef bajo4life het volgende:
ja best wel veeeel geld over ja, dus ik koop veel games, eerst download ik ze en dan koop ik ze als ze leuk zijn![]()
effe een ander vraagje:
En als je zo dicht komt dat je een mes zou kunnen gebruiken kan je toch evengoed met de kolf van je pistool een paar slagen geven
Sidearm? Explain?Op dinsdag 05 maart 2002 14:55 schreef happyman112 het volgende:
Nope geen knife.
Maar wel een sidearm en die is erg effevtief IMHO
BTW, ik heb hem ook legaal gekocht, dat is toch je eigen keuze of je bereid bent om er geld aan uit te geven of niet.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Inderdaad, maar wel sterk dat daar op de officiële site van EA niks van vermeld wordt (http://www.mohaa.ea.com/specs/weapons.html) maar daar vergeten ze ook ff de Panzerschrek (oeps, toch wel, alleen ff goed lezen) en ook in de mini-manual staat geen knife...Op dinsdag 05 maart 2002 14:59 schreef bajo4life het volgende:
http://www.mohmatch.com/view.php?id=25
daar staat MOHAA knife tactics, kijk maar zelf
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
heeft iemand die knife al gezien zelf in het spel?
weet je in delta force land warrior was het altijd tof om iedereen volop te knifen, leek me wel leuk in MOHAA ook
weet je in delta force land warrior was het altijd tof om iedereen volop te knifen, leek me wel leuk in MOHAA ook
Wat belachelijk zeg!
het lijkt wel alsof het raar is dat je een game koopt. Ik heb MOH nog niet gekocht, maar ik weet dat het spel het zeker waard is.
Ennieway, Ik denk dat je beter de US 1.1 upgrade kan gebruiken. Want tegen de tijd dat er een NL patch is zijn we alweer een tijd verder. Zoveel registry truken hoef je ook niet uit te halen, en de meeste leuke servers draaien al op 1.1
Ennieway, Ik denk dat je beter de US 1.1 upgrade kan gebruiken. Want tegen de tijd dat er een NL patch is zijn we alweer een tijd verder. Zoveel registry truken hoef je ook niet uit te halen, en de meeste leuke servers draaien al op 1.1
Ja het spel is goed, en ook zeker het geld waard.
Ik zou iig NOOIT de NL versie kopen, maar de us versie desnoods importeren.
Bij EA houden ze er rare update praktijken op na.
Ik zou iig NOOIT de NL versie kopen, maar de us versie desnoods importeren.
Bij EA houden ze er rare update praktijken op na.
hoezo rare ondertitel: bajo4life RTCW rulez 4 life 2
kep return to castel wolfenstein ook ORIGINEEL hoor!
en dat is ook vet gaaf voor online!
dan ga ik denk ik maar die US patch gebruiken
Kun je best doen, werkt net zo goed in ieder geval.Op dinsdag 05 maart 2002 16:13 schreef bajo4life het volgende:
hoezo rare ondertitel: bajo4life RTCW rulez 4 life 2
Yep. confirmed. Trouwens, je kunt ook gewoon ergens een kant en klaar .reg filetje laden, zodat je niets kan verkloten.
Ik heb maar eens een vriendelijk doch ironisch mailtje naar EA gestuurd met de vraag of wij ook een patch krijgen. 
'
Helpt uiteraard geen ene flikker maar het lucht wel een beetje op.
'
Helpt uiteraard geen ene flikker maar het lucht wel een beetje op.
Pagina: 1