Toon posts:

Verlenging Ben Abbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 1 jarige contact met Ben is al een tijdje verlopen. Ik ben er dus net achter gekomen dat je bij bedrijven als www.sitel.nl geld op je rekening gestort kan krijgen als je bij hun een verlening aangaat. Ook kun je voor weinig een leuk nieuw toestel uitkiezen bij verlenging. Dit alles wordt (volgens mij) gefinancierd door Ben. Ben hangt dit echter niet aan de grote klok.

Wat ik met deze post wil vragen is dit:
Wie van jullie zijn op de hoogte van dit soort regelingen.
Wat zijn de ervaringen (met name Sitel, maar Ben schijnt zelf ook dit soort deals te sluiten)
Zijn er mensen die nu een Ben contract hebben dat stilzwijgend verlengd wordt?
Wie verlengt zijn abbo bewust niet, en waarom?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op dinsdag 05 maart 2002 14:03 schreef MisterCandela het volgende:
Mijn 1 jarige contact met Ben is al een tijdje verlopen. Ik ben er dus net achter gekomen dat je bij bedrijven als www.sitel.nl geld op je rekening gestort kan krijgen als je bij hun een verlening aangaat. Ook kun je voor weinig een leuk nieuw toestel uitkiezen bij verlenging. Dit alles wordt (volgens mij) gefinancierd door Ben. Ben hangt dit echter niet aan de grote klok.

Wat ik met deze post wil vragen is dit:
Wie van jullie zijn op de hoogte van dit soort regelingen.
Wat zijn de ervaringen (met name Sitel, maar Ben schijnt zelf ook dit soort deals te sluiten)
Zijn er mensen die nu een Ben contract hebben dat stilzwijgend verlengd wordt?
Wie verlengt zijn abbo bewust niet, en waarom?
Ik heb ook een abbo bij Sitel.nl besteld, werkt snel en ook het geld werd snel overgemaakt. Sitel.nl krijgt een soort premie van Ben, omdat ze een verlenging hebben afgesloten.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Als je je contract verlengd zit je er meteen weer 1 (of 2) jaar aan vast. Dat zou een reden kunnen zijn om het niet te doen.

Ik heb in oktober/november mijn abonnement verlengd met twee jaar. Naast een lekker cheap nieuw foontje krijg je ook nog een 40 Euro van Ben omdat je nog 2 jaar langer blijft. Als je 1 jaar verlengt krijg je ook zo'n bonus geloof ik.

Al met al heb ik mijn Ericsson T39m voor 15 Gulden gehad >:)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:23
Ik heb hier laatst ook een topic over gepost.
Ik heb nu een 8310 geneomen met verlenging van mijn ben abbo. Ik zou zeggen gebruik de search functie!

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Verwijderd

Topicstarter
Beste Royalpieter...

Als je zoekt op "sitel" is het aantal results 0 (null).
Vandaar deze post.

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:23
ok ok ik bedoelde dit:
[topic=402181]

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:38
Ik heb via telecom.nu mijn abbo verlengd bij BEN. Ik heb gekozen voor korting op mijn abbo, ik betaal nu 8,15 euro per maand voor BEN vaak. Het handige van verlengen vind ik dat je gewoon je nummer en simkaart behoudt.
Pagina: 1