Life goes as it goes.
zorg dat je het alcatel modem op static ip adressinge hebt ingesteld, dan kan je de gewenste poorten forwarden naar het ip van je router.
Beter optie is om het alcatel terug te bregen naar de oorspronkelijke configuratie en dan de vigor in te laten bellen.
Beter optie is om het alcatel terug te bregen naar de oorspronkelijke configuratie en dan de vigor in te laten bellen.
Aha dus gewoon me moden weer downgraden of NAt instellen is dat een optie?
Life goes as it goes.
Verwijderd
jah het heeft alleeen geen nut een hub doeyt het zelfde als een router met een getweakte modem
heeft iemand antwoord op me vraag 4 berichten lager ?
heeft iemand antwoord op me vraag 4 berichten lager ?
Dus wat kan ik het beste doen?
Die router verkopen en een hub kopen en zo geld overhouden?
Die router gebruiken met het getweakte modem?
Modem downtweaken en de router alles laten doen?
Die router verkopen en een hub kopen en zo geld overhouden?
Die router gebruiken met het getweakte modem?
Modem downtweaken en de router alles laten doen?
Life goes as it goes.
Verwijderd
je kan ook gewoon je router zo instellen dat hij automatisch inbelt als je hem aanzet, kan heel simpel met linux. Zo heb ik het hier thuis staan, maar we hebben wel een HUB tussen de computers, die is wel handig als je meer dan 6 PC's erop aansluit
Ik heb zelf een getweakt modem draaien in combinatie met router en dat gaat goed. Ik gebruik mijn router nog omdat hier ook een printserver in zit en ik heb mijn modem getweakt omdat mijn router geen PPTP protocol ondersteund.
Voordeel is verder dat ik nu 2 firewalls heb (waarvan die van het modem overig iets beter is).
Verder draaien zowel mijn modem als router NAT.
mijn config is dus:
inet-modem-NAT-router-NAT-pc1 t/m pc3
Voordeel is verder dat ik nu 2 firewalls heb (waarvan die van het modem overig iets beter is).
Verder draaien zowel mijn modem als router NAT.
mijn config is dus:
inet-modem-NAT-router-NAT-pc1 t/m pc3
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1