Toon posts:

Magic the gathering games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey peeps, las net stukje van Magic Online, en nou zat ik het volgende af te vragen:

Ik heb thuis nog Magic the game liggen, en daar waren nog wat uitbreidingen voor gekomen, weet iemand waar die te koop zijn (is inmiddels al weer TE oud).
En had ook ergens gehoord dat er een dreamcast versie zat aan te komen (waarschijnlijk niet in nederland te koop, maar wel in amerika), is dat nog doorgegaan, en wanneer is die te koop ??
En over die online versie:
komt die nog op cd-rom, of MOET je die downloaden ??

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Ik vind het vervelend, maar als je ff in de search kijkt kom je denk ik wel een heel end, ik kwam op 12 result op "magic the gathering" waarschijnlijk staat er wel iets bij, want niet alle topics gaan over hetzelfde neem ik aan.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij is dat spel een stille dood gestorven.. het was eigenlijk ook niks.. Magic Online is wel stoer daarentegen.

Verwijderd

ik vond het een leuk spel heb de orginele kaarten ook :D blijft een leuk spel jammer dat heel weinig het spelen die ik ken .............

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 15:21 schreef freaky1983 het volgende:
ik vond het een leuk spel heb de orginele kaarten ook :D blijft een leuk spel jammer dat heel weinig het spelen die ik ken .............
Kijk eens rond op www.decipher.com. LOTR TCG is erg ok.

of hier natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.wizards.com/magic/images/mtg_sub_left.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 15:13 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik vind het vervelend, maar als je ff in de search kijkt kom je denk ik wel een heel end, ik kwam op 12 result op "magic the gathering" waarschijnlijk staat er wel iets bij, want niet alle topics gaan over hetzelfde neem ik aan.
Effe melden dat ik het een beetje irri vind als mensen te snel zeggen UTFS, want ik heb dat dus gedaan. Daar stond dus niks in.
Dus volgende keer iets rustiger met roepen dat ik eerst moet searchen

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 15:13 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
ik kwam op 12 result op "magic the gathering" waarschijnlijk staat er wel iets bij
|:(
Pagina: 1