[CM] hoe moet dit precies?

Pagina: 1
Acties:

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 08:02

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ik ben van plan met mijn case te beginnen, heb een mooi logo gemaakt alleen bestaat het uit een binnen en een gedeelte wat daar omheen zit, iemand een idee? of is het mogenlijk om een stuk plexi glas dof te maken ? en de buitenkant gewoon doorscheinend te laten ?

en als je begint te dremelen in je case, dat van binnen of buitenkant doen? inverband met bramen?

wast weer, danke

bla?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

je bedoelt een binnen stuk?

en je kan met een schuurpapiertje met een fijne korrel
wel licht schuren op dat plexi glas.

Bears and Bulls

• Loran
  • Laatst online: 27-07 16:38
Ik denk dat je vanaf buiten moet beginnen.
Maar sowieso moet je alle bramen er wel een beetje af proberen te schuren.
en kijk uit met die bramen want die kunnen toch aardige kortsluiting veroorzaken op je moederbord

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Q-bone
  • Laatst online: 21-08 08:02

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
oke dus gewoon van af buiten k, danke

maar zou het een idee zijn om de buitense "ring"van mijn plaatje gewoon met plexiglas te doen en de binnenkant die een andere kleur is normaal die op te schuren en zo dat dat plaatje tevoorschein komt met dan schuren?

het plaatje bestaat namelijk uit 2 kleuren, alleen als je iets uit de case haalt kan dat alleen het binnenste of buitenste zijn, maar das geen pan denk ik dus hoe krijg ik dan ze allebei?

het gaat dus om het plaatje hiernaast
<-------

bla?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 13:36 schreef Q-bone het volgende:
oke dus gewoon van af buiten k, danke

maar zou het een idee zijn om de buitense "ring"van mijn plaatje gewoon met plexiglas te doen en de binnenkant die een andere kleur is normaal die op te schuren en zo dat dat plaatje tevoorschein komt met dan schuren?

het plaatje bestaat namelijk uit 2 kleuren, alleen als je iets uit de case haalt kan dat alleen het binnenste of buitenste zijn, maar das geen pan denk ik dus hoe krijg ik dan ze allebei?
post eens een plaatje van je logo.. kan iedereen wat gerichter antwoord geven...

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
wat je kan doen is dat plexiglas painten. En als je het echt helamaal af wilt maken dan doe je er daarna van dat papier op wat normaal zwart is, maar als er licht achter schijnt (welke je dus ook wel moet maken, neon here we come) doorzichtig wordt. Dat ga ik iig binnenkort doen.
Pagina: 1