Wie kan mij vertellen of dit een beetje tof spel is. Zit te zoeken naar een leuke RTS die niet al te uitgebreid is. Iets in de vorm van Sudden Strike, Force Commander en Machines. Dus geen Command & Conquer. Mij veel te uitgebreid. Ik wil gewoon tactisch knokken!!!
Waarom is C&C te uitgebreid ? ik vindt Sudden Strike even 'uitgebreid' als C&C ...Op dinsdag 05 maart 2002 12:20 schreef Grunneger het volgende:
Wie kan mij vertellen of dit een beetje tof spel is. Zit te zoeken naar een leuke RTS die niet al te uitgebreid is. Iets in de vorm van Sudden Strike, Force Commander en Machines. Dus geen Command & Conquer. Mij veel te uitgebreid. Ik wil gewoon tactisch knokken!!!
Persoonlijk vond ik C&c makkelijker dan Sudden strike .
Misschien kan je eens een trailer downloaden zodat je ziet of het spel is wat je ervan verwacht ...
http://www.warcommander.de/eng/down.html
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Ik heb het niet zo op dat grondstoffen zoeken e.d..
Ik wil gewoon vechten met het materiaal dat ik heb.
Tevens heb ik het liefste een spel waarin je gewoon de tegenstander moet afmaken, zonder allerlei wazige tijdschema's en andere opdrachten. S.W.I.N.E. is op dat gebied ook wel leuk. Machines vind ik op dat gebied nog altijd het leukst, maar het ontwikkelen van nieuwe wapens duurt zo gruwelijk lang.
Force Commander vond ik tof vanwege het ervarener worden van je troepen. Dat levert in dat spel echt voordeel op.
Ik wil gewoon vechten met het materiaal dat ik heb.
Tevens heb ik het liefste een spel waarin je gewoon de tegenstander moet afmaken, zonder allerlei wazige tijdschema's en andere opdrachten. S.W.I.N.E. is op dat gebied ook wel leuk. Machines vind ik op dat gebied nog altijd het leukst, maar het ontwikkelen van nieuwe wapens duurt zo gruwelijk lang.
Force Commander vond ik tof vanwege het ervarener worden van je troepen. Dat levert in dat spel echt voordeel op.
hmmm juist tegenstanders afmaken ...
A-la commandos dus ook oid ?
A-la commandos dus ook oid ?
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
He jij snapt het!!!
daarom is MOHAA ook zo verrekte leuk in multiplayer. Heb m'n vriendin deze week al tig doodgeschoten. zij mij ook trouwens... 
heb de link bekeken... kon je niets groters vinden? Ik heb maar ISDN! Trouwens wel bedankt, ik weet wel een kabeltje zitten die het voor mij kan binnen halen.
heb de link bekeken... kon je niets groters vinden? Ik heb maar ISDN! Trouwens wel bedankt, ik weet wel een kabeltje zitten die het voor mij kan binnen halen.
Binnenkort komt er een spel uit a-la Diablo maar dan in 3D en je hebt een volledige (camera)bewegingsvrijheid, maar ik denk dat je dit ook wel zal boeieeuuuhhh

"Dungeon Siege" noemt het.
Hier is de site
"Dungeon Siege" noemt het.
Hier is de site
Toch eens even omhoog schoppen...
Heeft iemand dir spel nou al kunnen kopen? Ik heb het geprobeerd bij Dixons. Deze hebben de game al een week in de folder staan, maar ze hebben 'm niet !
Wil toch graag weten of deze game het geld waard is.
Heeft iemand dir spel nou al kunnen kopen? Ik heb het geprobeerd bij Dixons. Deze hebben de game al een week in de folder staan, maar ze hebben 'm niet !
Wil toch graag weten of deze game het geld waard is.
omhoog schoppen ????? mag niet !!! SLOTJE 
nee ff serieus nu.
Warcommander is nog niet uit in de Benelux.
Stond aangekondigd op 1 maart, maar nu staat er 'aangekondigd'
nee ff serieus nu.
Warcommander is nog niet uit in de Benelux.
Stond aangekondigd op 1 maart, maar nu staat er 'aangekondigd'
Leg mij dan eens uit hoe Dixons en Dynabyte deze game al een ruime week in hun folder hebben staan? Dit is dus gewoon klantenlokkerij. 
Valt hier trouwens geen rechtzaakje tegen te spannen?
Je weet wel, psychisch helemaal kapot omdat zo'n game er niet is. Moet toch wel een miljoentje opleveren dacht ik...
Valt hier trouwens geen rechtzaakje tegen te spannen?
Je weet wel, psychisch helemaal kapot omdat zo'n game er niet is. Moet toch wel een miljoentje opleveren dacht ik...
Ik heb WarCommander afgelopen zaterdag bij Dixons zien staan. Hij is dus uit.
Verwijderd
nah ik heb het na desperados wel gezien... commandos 2 kon me ook al niet wakker schudden... dit lijtk me dus ook niets...
was ff benieuwd of het een Commandos look alike game was/is
was ff benieuwd of het een Commandos look alike game was/is
heb hem vanacht ook ge-dl zal vanavond even checken voor je
...
als ik die rolling demo zo zie dan is het een combo van RTS en zoiets als commando. (basis bouwen, als je een sniper poppetje hebt zie een gezoomde sniperscope op een ventje, etc)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
But, waar ken je de demo nou vandaan halen of bestaat die nog niet. Hij in ieder geval niet op hun site..
Het spel heeft wel wat weg van Sudden Strike
Het spel heeft wel wat weg van Sudden Strike
Verwijderd
ias dit niet dat spel wat ook in pcgp 72 of 73? dat spel was namelijk bar slecht vanwege de slechte AI...
maja... ik zeg nx...
edit: laat maar, dit zijn er FUCKING koel uit! dat niet...
maja... ik zeg nx...
edit: laat maar, dit zijn er FUCKING koel uit! dat niet...
net ff gespeeld, maar niet echt bijzonders, grafisch is idd een minpuntje, maar na MOH heb ik wel ff genoeg van Omaha beach
...
Laatste keer en dan magtie op slot.
Heb het spel bij Dixons gehaald. Dure grap, maar ja je wilt wat...
Geen tutorial bij het spel
Mag je lekker het boekje gaan lezen!
Tutorial vind ik toch een must. Vooral omdat je dus nu volledig onvoorbereid Omaha-beach mag opstormen en je mannen bij elkaar moet zien te krijgen. Lekker realistisch. Een luit die van niets weet en 40 man moet verzamelen onder moordend geweervuur.
Voordeel in het spel. Skirmish/multiplayer-levels zijn ook te spelen tegen de computer.
Conclusie... Half jaartje wachten en dan kopen!
Tutorial vind ik toch een must. Vooral omdat je dus nu volledig onvoorbereid Omaha-beach mag opstormen en je mannen bij elkaar moet zien te krijgen. Lekker realistisch. Een luit die van niets weet en 40 man moet verzamelen onder moordend geweervuur.
Voordeel in het spel. Skirmish/multiplayer-levels zijn ook te spelen tegen de computer.
Verwijderd
idd. manschappen 2d, gebouwen wel gedetailleerd. ik heb ook genoeg van alle wo2 gaes nu ff... pff...
ps.: ik heb em inmiddels dus...
ps.: ik heb em inmiddels dus...
Verwijderd
bij dixons gehaald? zonet werd er nog gezegd dat ie nog neit uit was... edit: lama, waws alweer een post van een tijdje terug hier van iemand...Op donderdag 21 maart 2002 21:11 schreef Grunneger het volgende:
Laatste keer en dan magtie op slot.
naja, ik vin hem het kopen iig neit waard, mat alle "moderne" rts games, die nog in 3d zijn ook (je meot er wel van houden...). Games dus zoals Battle Realms en de aankomende Warcraft3 (welke me niet eens zo heel koel lijkt...).
Pagina: 1