Zoveelste alcatel probleem !

Pagina: 1
Acties:

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Na uiteraard zoeken met de search heb ik geen oplossing voor mijn probleem gevonden...

Maar mijn probleem is het volgende.. Na volledig alles gedaan te hebben volgens de instructies... Expermode en zo en veranderen naar de 6 lukt het niet om mijn modem in de pro versie online te krijgen.

Ik krijg namelijk: Warning ! Status: Modem is down.

En bij het inbellen staat voorduren trying....

Iemand die mij hiermee kan helpen ? Want dit schiet niet op ! :'(

Voor de duidelijkheid het gaat gewoon om een Alcatel Modem in combinatie met een basic planet accountje...

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Als er modem down staat betekend dit dat je verbinding er gewoon uit ligt.

iRacing Profile Flickr

• Friedchicken
Ja en als ik dan een ander modem van een vriend van me eraan gooi dan doet tie het wel gewoon...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Even de tweak ongedaan maken (zie Bruring.com/adsl/) en van voren af aan nog es uitvoeren.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Friedchicken
kgaat het gelijk proberen..

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Of een harde reset uitvoeren, reset knop 10 sec's inhouden en aanzetten terwijl je nog 10 sec's de knop inhoud!

;)

succes!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 14:28 schreef havana het volgende:
Even de tweak ongedaan maken (zie Bruring.com/adsl/) en van voren af aan nog es uitvoeren.
Kun je doen; maaruh sommige mensen kennen het woord opgeven niet, dus als je nog gaat proberen om hem in de pro versie aan de praat te krijgen:

post effe wat screenshots van je instellingen, waarschijnlijk zit er gewoon iets fout.
Of delete alle ppp en het phonebook, maak alles opnieuw aan en let goed op of je geen fouten maakt.......

• Friedchicken
Wat me ook nog niet zint is het berichtje MODEM DOWN ! :(

• Friedchicken
Pics... :
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/abiogenesis/Images/phonebook.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/abiogenesis/Images/ppp.jpg

Hoop dat jullie er wat aan hebben...

• Friedchicken
Telnetten gaat ook moeizaam... Vaak geen connectie en als die er wel is dat ook 9 van de 10 keer unknown command.

• Friedchicken
Mensen ik heb pics gepost.. Is er dan niemand die weet waarom MODEM DOWN is. ?? :'(

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Je hebt gewoon te veel lopen klooien :D
Ik heb het ook al geprobeerd bij hem... ik denk dat het hardwarematig is... hij kan gewoon op de 1 of andere manier niet de lijn syncen...

BOINC stats

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:02
dit komt me bekend voor.
ik heb de kpn ceedee erin gedaan om alles te resetten. vervolgens weer met de handleidng van bruning alles ingestelt en toen ging het goed.. maar waarom weet ik ok niet.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:38
Op dinsdag 05 maart 2002 22:54 schreef Friedchicken het volgende:
Mensen ik heb pics gepost.. Is er dan niemand die weet waarom MODEM DOWN is. ?? :'(
Om met een basic planet abbo-tje, getweaked modem te werken, heb je in ieder geval niet al die zooi nodig die bij jou geconfigureerd staat. Alles werkt met maar 1 PPP-entry, type vc-mux, VPI=8, VCI=48.

Oftewel : alles deleten uit phonebook, 1 nieuwe entry van type ppp maken op 8/48. Dan save all, naar ppp configuration, dat ding met ADD toevoegen en configureren.

Whatever

• Friedchicken
Bedankt voor reactie nu.. gaat het morgen ffe proberen... Andere mogelijke oplossingen welkom ! >:)
Pagina: 1