Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nog niet gepost?! asp ideeen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
<quote>
Ik heb de opdracht gekregen om een database-driven website te maken (in asp) maar nu moet ik nog wat leuke aspecten erin krijgen.

Ik weet nog niet hoe complex mijn school het wil hebben, maar als ik veel suggesties heb, kom ik altijd goed voor de dag.

Ik heb het volgende al in gedachten:
* bezoekers kunnen klant worden en online checken of emailadressen al bestaan, en ze al dan niet kopen.
* statistieken moeten bekeken kunnen worden
* referred urls bekijken (om zo te kijken waar de meeste bezoekers vandaan komen enzo in te spelen op het aantal visits)
* nieuws dat actief en inactief wordt op bepaalde datums

Verder ben ik nog aant brainstormen...en ieder idee van jullie is welkom!!
</quote>

wrom gelijk eruit gegooid? dit is heel iets anders dan een intranet, ik vraag de mensen om een suggestie rondom een site voor een stad... :?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Hier de eerste post...

[topic=429933/1/25]

Move to LA,

heb hem dicht gedaan omdat er al meerdere topics over zijn. Verder is het niet duidelijlk wat je er mee wilt intranet was misschien niet zo'n handig voorbeeld, maar wat je wil lijkt er wel op.

Kijk verder op www.hotscripts.com voor database driven CMS's.

Voor ideen wat er op moet moet je misschien in de SG of de HK zijn, maar hier in W&G hoort het iig niet thuis.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
Ik wil wel in het wilde weg ideen gaan geven.. Maar dat heeft geen zin.. Mischien moet je iets duidelijker zijn... Wat is de opdracht... mag je zelf weten wat voor site het word?
edit:
Humz dit is ook niet echt een antwoord voor LA....

http://hawvie.deviantart.com/

• Vinzzz243
tis een website over vrijthof maastricht..

concert, cafe noem maar op...moet voor stage asp taal verwerken en database, nu dus de vraag wat er in KAN (wat relevant is)

thx

Verwijderd

Zowieso is dit gewoon een huiswerkopdracht..

het komt er op neer dat je GoT wilt gebruiken om een hoger cijfer te halen (meer ideeen etc) en daar is GoT niet voor bedoeld..

//edit
het lijkt me niet de bedoeling om nou hier in LA inhoudelijk verder te gaan met dit topic..

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 05 maart 2002 12:29 schreef Vinzzz het volgende:
tis een website over vrijthof maastricht..

concert, cafe noem maar op...moet voor stage asp taal verwerken en database, nu dus de vraag wat er in KAN (wat relevant is)

thx
Lees eerst de FAQ eens door,
[topic=333664/1/25]
Het is jammer dat het zo moet gebeuren, maar de omstandigheden vragen erom. Wij doen dit niet om de users te pesten omdat we machtsgeil/slotjesgeil zijn, maar omdat we het niveau op GoT willen handhaven en opkrikken.
Je topic voegt niets toe aan W&G mede daarom is hij gesloten. Het is niet de bedoeling om dan in LA verder te gaan over de inhoud van het topic. Hier kun je aangeven dat het topic volgens jou onterecht is gesloten, is hier de mening van de hoge heren dat ik je topic onterecht heb gesloten dan kunnen zij hem terugplaatsen. :)

• Vinzzz243
wat een blaat...als er 4 man reageren was ik al blij maar goed

de mzzl

Verwijderd

De doelstelling van GoT is nou eenmaal niet 'Vinzzz gelukkig maken'.

Overigens vind ik je eigen reactie ook niet echt beleefd. Je vraagt ons waarom ergens een slotje op zit, we antwoorden en dan reageer je zo..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan doen we niet moeilijk en verklaren we deze afgehandeld.

Vinzzz GoT is er niet om ff problemen voor je op te lossen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.