Waar kan ik een tl balkje of neon licht halen dat op 12 volt werkt, het moet in de buurt zijn van zwolle, en hoeveel kost het
geen idee, maar als je stuut en bruin een mailtje stuurt, heb je hem in 2 dagen binnen, en mag je achteraf betalen...
heel netjes dus...
heel netjes dus...
En je moet vragen naar een CCFL (zie eventueel OCM FAQ) en niet naar neon of TL.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
www.stuutenbruin.com
sales@stuutenbruin.com
waren 2 posters hierboven vergeten (of opzettelijk
)
succes, aan stuut en bruin hun spul kan het niet liggen...das kwaliteit IHMO
sales@stuutenbruin.com
waren 2 posters hierboven vergeten (of opzettelijk
succes, aan stuut en bruin hun spul kan het niet liggen...das kwaliteit IHMO
display bij de markt heb ze ook wel..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
velleman.be
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt!
</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de search geraadpleegt hebt. Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
</font></td></tr></table>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de search geraadpleegt hebt. Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
</font></td></tr></table>
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()