Toon posts:

Postbank GSM opwaarderen met een kraskaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n kraskaart van Telfort gekregen (NLG25) maar het opwaarderen van mijn Postbank Siemens lukt niet. Die GSM start op met Telfort in het scherm, dan moet het toch werken :?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wat is je probleem precies dan? :?

Je moet een bepaald servicenummer bellen (ik dacht dat dat 888 ofzo was bij Telfort) en voert na het binnenkomen van de juiste menu-keuze dat nummer wat op de kraskaart staat in en drukt op #. Dan wordt ie pas opgewaardeerd.

Volvotips.com

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een Postbank GSM kun je niet opwaarderen met een kraskaart. Als je 888 belt dan zit die optie niet in het menu. Bij "gewone" prepaid Telfort aansluitingen is die optie er wel.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

precies wat AtHomer zegt dit kan niet met een Postbank-GSM, opwaarderen via giro(met dat wap menuutje) of opwaarderen via girofoon kan wel, anders helaas niet.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Nopez, dit gaat dus helaas niet lukken. De postbank gsm is er speciaal gekomen om dit soort "ouderwetse" opwaardeer methodes te niet te doen. Daarom ook het nieuwe systeem M-bankieren, wat imo toch een aardige flop is. Je zult je opwaardeerkaartje dus aan iemand moeten verkopen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik heb nu een totaal onbruikbare opengekraste kaart. :'(
Waarom doen ze dat? En waarom staat het nergens vermeld??

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem :( Niemand verteld wat...

Wie wil er een Telfort kaart kopen :+

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 19:59 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem :( Niemand verteld wat...

Wie wil er een Telfort kaart kopen :+
Hmmz naja het is vrij logisch, dit werd namelijk van te voren al gemeld overal hoor. ;) Misschien had je de boekjes beter door moeten lezen. :+

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 08:58
Bel volgende keer gewoon ff naar 0900 333333.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bel gewoon even Telfort op en leg het probleem uit. Als je aardig voor hen bent, boeken zij direct het beltegoed erbij. Dat kunnen ze direct doen.

Volvotips.com

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 08:58
Op dinsdag 05 maart 2002 21:52 schreef Bart-Willem het volgende:
Bel gewoon even Telfort op en leg het probleem uit. Als je aardig voor hen bent, boeken zij direct het beltegoed erbij. Dat kunnen ze direct doen.
Eeeuuuh ik heb veel moeite gedaan om iemand anders zijn PB GSM op te laden... maar ze doen echt niks voor je. :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:36 schreef tweakerrrr het volgende:
Dus ik heb nu een totaal onbruikbare opengekraste kaart. :'(
Waarom doen ze dat? En waarom staat het nergens vermeld??
Nou ik weet niet hoor maar deze telefoonmoetje toch al vrij lang in je bezit hebben en er staat overal vermeld dat je niet met kaart kan werken maar met m-bankieren of met de girofoon kan opwaarderen.

Tip: volgende keer eerst de helpdesk postbank bellen!!!!!!!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op dinsdag 05 maart 2002 21:53 schreef MetHod het volgende:

[..]

Eeeuuuh ik heb veel moeite gedaan om iemand anders zijn PB GSM op te laden... maar ze doen echt niks voor je. :)
Nou mijn vriendin werkte eerst bij Telfort, en bij mensen die bleven volhouden waardeerden ze snel op (op een of andere manier werkten kraskaarten niet altijd door). Of dat ze ook zo aardig zijn om dat met die Postbank-gsm's te doen weet ik niet. Misschien het proberen waard. Het is echter geen gratis service-nummer.

Volvotips.com

Pagina: 1