Verwijderd
Je krijgt nu een heleboel tweakers op je dak en een moderator die een lozing krijgt...
Om je toch te helpen:
Koop de Geforce4 als prijs je niets boeit.
Of liever de Radeon 8500 die is het beste in prijs EN kwaliteit.
Om je toch te helpen:
hebbie teveel geld 
wat wil je er mee doen
- Gamen
- OpenGL
- CAD 3D design
- 2D tekebbewerking
Er zijn hele mooie videokaarten voor een paar 1000 EU te krijgen hoor. alleen zijn deze dan niet zo lekker in spelletjes. Ook kun je die niet in een standaard PC douwen vanwege de ruimte.
en zie me sig.... LEES DE FAQ. voor de wat gevorderde personen is deze post weer een reden voor een diepe zucht. Kijk wat rond... o.a. bij http://www.madonion.com voor een vergelijk. Ook zijn er genoeg re/pre -views geschreven over dit onderwerp/
Ik doe het niet vaak maar:
wat wil je er mee doen
- Gamen
- OpenGL
- CAD 3D design
- 2D tekebbewerking
Er zijn hele mooie videokaarten voor een paar 1000 EU te krijgen hoor. alleen zijn deze dan niet zo lekker in spelletjes. Ook kun je die niet in een standaard PC douwen vanwege de ruimte.
en zie me sig.... LEES DE FAQ. voor de wat gevorderde personen is deze post weer een reden voor een diepe zucht. Kijk wat rond... o.a. bij http://www.madonion.com voor een vergelijk. Ook zijn er genoeg re/pre -views geschreven over dit onderwerp/
Ik doe het niet vaak maar:
Verwijderd
Gf3 ti 200 zijn ook erg goede prijs/kwaliteit/overclockbaarheidOp dinsdag 05 maart 2002 11:59 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Je krijgt nu een heleboel tweakers op je dak en een moderator die een lozing krijgt...
Om je toch te helpen:
Wat voor lozing krijgt die moderator??
Verwijderd
Die prijs kwaliteit is ook goed inderdaad.
Maar houdt wel rekening ermee dat naast de prijs ook de performance weer minder is dan de radeon 8500
succes
Maar houdt wel rekening ermee dat naast de prijs ook de performance weer minder is dan de radeon 8500
succes
De beste videokaart op dit moment is de slechtste van morgen....
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
diry mindOp dinsdag 05 maart 2002 12:00 schreef gve het volgende:
Wat voor lozing krijgt die moderator??
Verwijderd
Een goede ti-200 klokt op ongeveer 250/550 en is zo denk ik ongeveer even snel als een radeon@300/300 maar dan moet je wel een 275/275 versie kopen en die is een stuk duurder dan een ti200.Op dinsdag 05 maart 2002 12:03 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Die prijs kwaliteit is ook goed inderdaad.
succes
Bart B:
dirty mind .... a joy forever.
http://www.matrox.com/mga/media_center/press_rel/2002/millg450pci_32mb.cfm 
niet lullen en gewoon kopen als je het niet uit maakt
Als je toch een beetje performance wil
neem dan de R8500 werkt goed en naar behoren
voor een goede prijs
niet lullen en gewoon kopen als je het niet uit maakt
Als je toch een beetje performance wil
neem dan de R8500 werkt goed en naar behoren
voor een goede prijs
Verwijderd
Das niet helemaal waar want een radeon LE is tot zo ver gelijk aan een Radeon retail, dat alleen de Voltages over de GPU en Mem liggen hoger dan de LE en het geheugen van betere kwaliteit is... MAAR dat is niet altijd het geval. Als je dus daarnaast even oplet dat je een Radeon LE koopt met kwaliteit geheugen hoef je helemaal geen Radeon retail te kopen die op 275 loopt. Zelf heb ik er zo 1 (een LE versie dus), en kom met gemak aan de 300mhz.Op dinsdag 05 maart 2002 12:09 schreef gve het volgende:
[..]
Een goede ti-200 klokt op ongeveer 250/550 en is zo denk ik ongeveer even snel als een radeon@300/300 maar dan moet je wel een 275/275 versie kopen en die is een stuk duurder dan een ti200.
[..]
Verwijderd
Dit klopt niet helemaal, lees [topic=418789] maar eens....Op dinsdag 05 maart 2002 12:17 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar want een radeon LE is tot zo ver gelijk aan een Radeon retail, dat alleen de Voltages over de GPU en Mem liggen hoger dan de LE en het geheugen van betere kwaliteit is... MAAR dat is niet altijd het geval. Als je dus daarnaast even oplet dat je een Radeon LE koopt met kwaliteit geheugen hoef je helemaal geen Radeon retail te kopen die op 275 loopt. Zelf heb ik er zo 1 (een LE versie dus), en kom met gemak aan de 300mhz.
Lees de FAQ!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()