Beste Tweakers,
Als baas van het bedrijf Geurs Office(België) zit ik met een zeer zeer zeer groot probleem. Wij hebben voor onze klanten volgende brother mobiele printers gekocht. MP-21C deze printers hebben nooit gewerkt. Deze zijn bij brother zelf binnen geweest voor reparatie en wij hebben nieuwe exemplaren terug gekregen. Deze hebben dus ook nooit gewerkt. Onze klant geeft deze terug gebracht en geeft ons verlaten
. Nu is mijn vraag zijn er nog mensen die dezelfde problemen hebben? Of geeft iemand die ooit werkende gekregen?? Wij zouden die toestellen absoluut willen werkende krijgen aangezien wij die allemaal moeten terugnemen hebben en hier flink onze broek aangescheurd hebben.
Ik hoop dat ik door hier mijn ongenoegen te hebben geuit
ik een oplossing kan krijgen voor mijn probleem. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Marnix Geurs
Als baas van het bedrijf Geurs Office(België) zit ik met een zeer zeer zeer groot probleem. Wij hebben voor onze klanten volgende brother mobiele printers gekocht. MP-21C deze printers hebben nooit gewerkt. Deze zijn bij brother zelf binnen geweest voor reparatie en wij hebben nieuwe exemplaren terug gekregen. Deze hebben dus ook nooit gewerkt. Onze klant geeft deze terug gebracht en geeft ons verlaten
Met vriendelijke groeten
Marnix Geurs