Planet Internet verhoogt ADSL abonnementsprijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Planet Internet verhoogt ADSL abonnementsprijzen

Dit betekent in mijn geval een prijsverhoging van € 10,27 per maand... :{
Dat is dus bijna 23 gulden, ik moet maar eens een alternatief gaan zoeken.

KPN en Planet Internet spelen een spelletje met hun klanten, dit vind ik echt niet kunnen! :(

Wordt het weer eens tijd voor een mailactie naar Planet Internet en consumentenorganisaties? >:)

* Epitome had niet goed gerekend is nu hersteld

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn god, tis toch niet waar.. wat een eikels!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Ja en er staat ook dat KPN het er voor t zeggen heeft, dus dan snap ik dat die prijs omhoog gaat. Nu heeft KPN meerdere adsl aanbieders onder zich zoals XS4all. Ben benieuwd of daa hetzelfde mee gaat gebeuren. Nu is Xs4All natuurlijk meer zelfstandig dan Planet, omdat ze met concurenten van KPN in zee mogen gaan.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
·°|(V)ayDay|°·, Planet heeft i.t.t. XS4all een vaste klanten korting, dus Planet is ook na deze verhoging goedkoper (voor mensen die langer dan 1 jaar Basic hebben, of langer dan 2 jaar Advanced).

Epitome gaat er inderdaad vet op achteruit, maar dat komt omdat ie eerst € 49.90 - 30% betaalde = € 34.93 en nog € 54.20 - € 9 = € 45.20 **
Wat dus € 10.27 scheelt en dus geen € 20,- wat ie zelf zegt (daarbij gaat het pas volgend jaar in, bij je nieuwe jaarcontract, dus )
** Als je nu 10% of 20% korting krijgt ga je er nog minder op achteruit...

Misschien dat je dit niet helemaal had gelezen:
De 10 procent kortingsregeling wordt vervangen door een korting van 3, 6 en 9 euro voor een lidmaatschap van respectieveljk 1, 2 en 3 jaar of langer.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Dat zat er al een tijdje aan te komen bij Planet!

't is 't zelfde kunstje als ze bij Mxstream zelluf flikte!

Eerst fikse kortingen, gunstige prijzen en mooie voorwaarden, en daarna alle prijzen omhoog!

't blijft een 100% KPN dochter... :(

Planet gaf ook wel hoge kortingen bij nieuwe abbo's dus... :?

Maar ja, XS4ALL is ook een KPN dochter, maar die opereren tenminste zelfstandig! 8-)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
ok, ik had iets te snel gerekend :o

Inderdaad ik betaal nu aan PI: € 34.93 en dat wordt volgend jaar € 45,20

€ 10,27 is nog veel te veel :(

Die afschaffing van de korting gaat trouwens al op 1 april in, of zou dat een grap zijn :?

Verwijderd

Wat dus betekent dat als ik geen vaste klant ben en ik niet zeker weet of ik een lange tijd klant van planet zal blijven (gezien de groeiende concurrentie van aanbieders die niet het kpn netwerk gebruiken) kan ik beter eerst voor xs4all kiezen, en later eventueel overstappen

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Het komt er gewoon weer opneer dat we allemaal meer moeten dokken. En waarvoor ? Wat staat er tegenover ? Nothing... :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jedem, ik vind dit zwaar achterlijk van Planet Internet.
Ten eerste heb ik half Januari mijn opzegging op de bus gedaan (20 januari om precies te zijn) en nu ben ik nog steeds aangesloten.
Ook heb ik al meerdere keren gebeld en gemailt met hun maar geen reactie, tijd voor een aangetekende brief! :(
F#CK Planet Internet, ze zijn wel zeer goed.
En dan bedoel ik dat op het gebied van betrouwbaarheid (pas 1x heeft adsl eruit gelegen, toen met die landelijke storing) maar voor de rest nada nopes geen klachten over planet internet.
Op dat ene puntje na qua afhandeling van opzeggingen.

Maar het domme van het geheel is nog eigenlijk dat ze zeggen dat mijn brief bij de administratie ligt om te verwerken, maarja dat zeiden ze nou al een maand geleden ook en dat houden ze nog steeds vol dat het zo is.
"De vele opzeggingen zijn we nog aan het verwerken"zeggen ze, nou amahoela dat zo is.
Tenzij heel Nederland zijn abo heeft opgezegd. :P

En nou weer die prijsverhoging :(
Ben blij dat ik eigenlijk direct al Eweka heb aangevraagt, maarja zolang KPN de lijn niet vrij geeft heb ik daar ook niks aan.

39

Verwijderd

[topic=428011/1/25]

Is al een topic over, gelieve hier verder te gaan. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.