Mijn probleem is het volgende, ik heb een html-pagina met drie tekstvakken en een submit knop.
Het stukje code van m'n HTML=pagina is ruwweg dit:
Het zal wel barsten van fouten, ik zit nu niet achter mijn PC, maar daar zit het probleem niet, in mijn ASP-pagina kan ik de variabele opvragen dmv.
en het maken van een bevestigingsformulier is ook geen probleem, maar daarna is het de bedoeling dat het wordt gemailt naar mijn E-mail. Weet iemand hoe dit moet?
Het stukje code van m'n HTML=pagina is ruwweg dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <form method="post" action="submit.asp"> <p>Uw E-mail adres: <input type="text" value="sender" width="20"></p> <p>Onderwerp: <input type="text" value="subject" width="20"></p> <p>Uw bericht: <input type="text" value="mail" width="20" height="35"></p> <input type="submit" value="submit"> </form> |
Het zal wel barsten van fouten, ik zit nu niet achter mijn PC, maar daar zit het probleem niet, in mijn ASP-pagina kan ik de variabele opvragen dmv.
code:
1
| <%=request.form ("sender") %> |
en het maken van een bevestigingsformulier is ook geen probleem, maar daarna is het de bedoeling dat het wordt gemailt naar mijn E-mail. Weet iemand hoe dit moet?