My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Heb al een maandje in DR's sig rondgehangen...
Edit: waar DR dan vaak over aangesproken werd.. dat was vet
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Op dinsdag 05 maart 2002 11:38 schreef Marv het volgende:
Misschien scheelt het al als ik zeg dat ik absoluut niet in jouw sig wil?
Edit: waar DR dan vaak over aangesproken werd.. dat was vet![]()
(was iets met Win2k vs XP)

Verwijderd
ikOp dinsdag 05 maart 2002 11:41 schreef VipTweak het volgende:
Zet mij als enigste in je sig...bedoel, wie wilt er nou met mij vergeleken worden![]()
nofi
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hij heeft 'm nog! LMAO
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
je gaat toch niet naast je schoenen lopen he?!
Je moet nooit denken dat je tof bent...
mzzzl.
Niet groeten onder je postsOp dinsdag 05 maart 2002 11:44 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Lunatic oftwel "gevaarlijke GEK",
mzzzl.
Ik vind dat jij niet moet denken dat je een normale nick hebtOp dinsdag 05 maart 2002 11:44 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Lunatic oftwel "gevaarlijke GEK",
mzzzl.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
enne JVS is volgens jou zeker wel lekker duidelijk?!
blup
Maar ja, ik _wil_ niet eens in je sig
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
LuNaTiC sucks
NOFI off course
Op dinsdag 05 maart 2002 12:28 schreef Jozzz het volgende:
Ja ik vind LuNaTiC nu ook een beetje te ver gaan.
LuNaTiC sucks
NOFI off course
Dat is die alOp dinsdag 05 maart 2002 11:38 schreef jwbagger het volgende:
dalijk wordt je sig langer dan je posts
hej, ik quote alleen maar hoorOp dinsdag 05 maart 2002 14:02 schreef Vinnio het volgende:
Staat een typo in je sig Lunatic: pinodambini bid = pinodambini bidt.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op dinsdag 05 maart 2002 14:09 schreef Nielsz het volgende:
Wie is dennisdotcom
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Senri no michi mo ippo kara
Verwijderd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
disclaimer: deze tekst berust niet op de waarheid, dus ook geen gezeik achteraf
Nee. Lees de FAQ eens, man. Vette n00b.Op dinsdag 05 maart 2002 11:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Kijk ik krijg allemaal requests van fans die in mn sig willen, maar meer kunnen er niet in
En jullie weten dat ik heel liev ben dus ik wil mn fans niet teleurstellen zoals jullie vast wel snappen.
Jullie kunnen vast wel een uitzondering maken he
Alvast bedankt
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
tadaa klaar
tis natuurrlijk niet zo als las iedereen gewoon in je sig
Niet huilen.Op dinsdag 05 maart 2002 17:41 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk meer een dikke flame, waarvan ik me afvroeg waar ie op slaat...
Maarja, aan de andere kant is dat veeeeeels te moeilijk voor een hkmod
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Zeg het maar: Sjors, je bent een eikel! Kom maar, kom maar, kom maar...Op dinsdag 05 maart 2002 19:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vind je een eikel, maar daar was je natuurlijk al achter, no offence natuurlijk.
Siditamentis astuentis pactum.
Ik heet ook sjors in het echtOp dinsdag 05 maart 2002 19:37 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Zeg het maar: Sjors, je bent een eikel! Kom maar, kom maar, kom maar...
* D2k knikt van jaOp dinsdag 05 maart 2002 19:49 schreef raptorix het volgende:
Ik heet ook sjors in het echt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ik open wel ff een topic in P&W voor een scriptrequestOp dinsdag 05 maart 2002 19:09 schreef Nelis het volgende:
Je kan natuurlijk ook nog altijd een random sig nemen zodat je tóch nog met al je fans kan pronken.
Maarja, aan de andere kant is dat veeeeeels te moeilijk voor een hkmod
(hoezo ophogen niveau op GoT nodig
Verwijderd
Ja, en ik die arme DR maar aan het bekritiseren dat z'n sig nergens op slaat,Op dinsdag 05 maart 2002 11:38 schreef Marv het volgende:
Misschien scheelt het al als ik zeg dat ik absoluut niet in jouw sig wil?
Edit: waar DR dan vaak over aangesproken werd.. dat was vet![]()
(was iets met Win2k vs XP)
terwijl die uitspraak gewoon van jou komt, gek
[topic=397053/1/25]Op dinsdag 05 maart 2002 21:39 schreef LuNaTiC het volgende:
ik open wel ff een topic in P&W voor een scriptrequest
[topic=327241/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
pfff die ga ik echt niet lezen hoor wat een kutforum als je niet eens je vraag mag stelln!@!! een forum is er toch voor om te helpen en die dingen zijn veels te lang, een simpel vraagje kunne jullie toch wel voor mij beantwoorden??Op dinsdag 05 maart 2002 22:00 schreef D2k het volgende:
[..]
[topic=397053/1/25]
[topic=327241/1/25]
jullie wisten toch ook niet alles meteen!!!

pfff kutmodjes ook altijd met hun slotjes enzo
BReEeeEzZzzzAaaAhhHH!!!
Verwijderd
Je bent echt een newbie he, ik heb allang een PHP script gepost daarvoor. Ben je hier wel es geweest?Op dinsdag 05 maart 2002 21:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik open wel ff een topic in P&W voor een scriptrequest
(hoezo ophogen niveau op GoT nodig)
[topic=416471/1]
Edit: Uuhmm, een of andere admin/mod heeft die post van mij daar lopen verwijderen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."