Wie heeft er een hauppage wintv theatre? HELp

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik dus wel, maar ik heb een vraag. Dat ding hoort ook surround aan te kunnen. nu sluit ik alle kabel goed aan,
zwart = center
wit= achter
rood = voor.
Maar ik hoor voor alleen niets. Ik hoor voor alleen iets als ik de wintv theatre doorlus naar mijn geluidskaart. Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn of wel?
Wie helpt mij?

Earth is nice, heaven is better...

• Flox
Heeft echt niemand zo'n kaart?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
erm, ik heb geen theatre, maar een hauppauge wintv pci, en bij mij kan je hem ook niet direct op het geluid aansluiten, dus ik moet hem eerst doorlussen naar mijn geluidskaart.

dus je moet hem eerst doorlussen naar je geluidskaart, en dan kan je surround aansluiten

• Flox
Ja maar d'r zit een "surround" plug op de tv kaart. Zeg maar een plug met center, front en back uit.

Daar moet ik het toch op aan kunnen sluiten.

Verwijderd

yep ik hebt er een..

om het te installeren moet je natuurlijk wel een film of een zender hebben die surround sound heeft!! als je dat hebt moet hij het doen..

k heb het zelf niet gebrobeert maar het zal vast wel lukken.

• Flox
Ik heb een video recorder op mijn kaart aangesloten via een kabel (de kabel) en dus niet via een scart of svhs kabel. Ik heb dus een suround band erin gedaan, maar er gebeurde niet veel. Het werkte niet dus. Kun je mij verder helpen?

Pagina: 1