"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
OepsOp dinsdag 05 maart 2002 10:48 schreef Traag het volgende:
Dan heeft de rest van de tnet crew niets meer te doen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Maar wie weet, aan z'n mailadres te zien moet hij inbellen, en als je een deel van je online tijd besteed aan nieuwsposten haal je de telefoonkosten er wel uit
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik kan me voorstellen dat hij uit zich zelf niet gaat vragen om nieuwsposter te mogen/kunnen worden...Op dinsdag 05 maart 2002 10:54 schreef Wouter Tinus het volgende:
Om eerlijk te zijn was hij ons ook al opgevallen (in positieve zin). We hebben alleen nog nooit een mailtje van 'm gezien, en ik ben dus eigenlijk bang dat 'ie geen tijd heeft.
Maar wie weet, aan z'n mailadres te zien moet hij inbellen, en als je een deel van je online tijd besteed aan nieuwsposten haal je de telefoonkosten er wel uit.
Ik zou (persoonlijk) wachten op een mail van jullie
Verwijderd
Ik denk dat ik naar eer en geweten kan zeggen dat die jongen een enorme inzet toont voor T.net. En of je em nou kent of niet... dat mag van mij beloond worden.Op dinsdag 05 maart 2002 14:01 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Mij was het ook al opgevallen, maar ik ga hem niet voorstellen omdat ik netzoals Proxy belangenverstrengelingen heb (ik ken silentsnow wat beter). Anders krijg je gezeur met objectiviteit enzo.
Tevens denk ik dat de T.net crew genoeg verstand heeft om zelf ook tot die conclusie te komen (wat ze ook gedaan hebben, lees boven). Dus objectieviteit genoeg hier
Verwijderd
Wat verder positief is is dat hij in New York leeft, en dus een ander postingsritme aan kan wennen dan menigeen hier (op femme na dan
Maar ik ben niet de persoon om er over te oordelen. Ik denk dat testcase of wouter hier op terug gaan komen (ik geef ze wel even een seintje)
De belangrijkste vraag is niet of wij hem met z'n allen geschikt vinden, maar of hij het zelf wil
Professioneel Hyves-weigeraar
dus het lijkt me het beste om het zo te laten
jamf/silentsnow sturen berichten -> newsposters verwerken het
kun je beter iemand anders als nieuwsposter aannemen dan krijg je nog steeds goede submits van jamf en silentsnow en heb je meer nieuws op site
Verwijderd
Kan dus makkelijk ff onder het werk of dagelijkse visit aan nieuwssites.
Artikel op FP plaatsen = 15 - 30 minuten
Hiervoor moet je dus ècht tijd vrij maken/hebben.
En ja ik heb ervaring.
Overigens is het ook nog maar de vraag of een goede submitter ook een goede newsposter is. Bij het posten van nieuws komt wel iets meer kijken dan wat linkjes insturen. (NOFI)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ca. 2 dagen wachten op het resultaat. Alleen de laatste tijd weinig resultaat.
Dan houd ik me maar bezig met de nieuwslinkjes produceren....