Nieuwe nieuwsposter ?

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/20833
http://www.tweakers.net/nieuws/20831
http://www.tweakers.net/nieuws/20822
http://www.tweakers.net/nieuws/20816

en hier nog meer :
http://www.tweakers.net/nieuws/links

Silentsnow submit zoveel goede links, zou het niet handig zijn om die man aan te stellen als newsposter :) ?? (als hij dat wil natuurlijk). En als er ruimte is voor een nieuwe poster enz enz enz.....

t is maar een idee ?????

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

Dan heeft de rest van de tnet crew niets meer te doen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 10:48 schreef Traag het volgende:
Dan heeft de rest van de tnet crew niets meer te doen ;)
Oeps :) .... daar zeg je wat ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Om eerlijk te zijn was hij ons ook al opgevallen (in positieve zin). We hebben alleen nog nooit een mailtje van 'm gezien, en ik ben dus eigenlijk bang dat 'ie geen tijd heeft.

Maar wie weet, aan z'n mailadres te zien moet hij inbellen, en als je een deel van je online tijd besteed aan nieuwsposten haal je de telefoonkosten er wel uit :Y).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 10:54 schreef Wouter Tinus het volgende:
Om eerlijk te zijn was hij ons ook al opgevallen (in positieve zin). We hebben alleen nog nooit een mailtje van 'm gezien, en ik ben dus eigenlijk bang dat 'ie geen tijd heeft.

Maar wie weet, aan z'n mailadres te zien moet hij inbellen, en als je een deel van je online tijd besteed aan nieuwsposten haal je de telefoonkosten er wel uit :Y).
Ik kan me voorstellen dat hij uit zich zelf niet gaat vragen om nieuwsposter te mogen/kunnen worden...

Ik zou (persoonlijk) wachten op een mail van jullie

Verwijderd

Mij was het ook al opgevallen, maar ik ga hem niet voorstellen omdat ik netzoals Proxy belangenverstrengelingen heb (ik ken silentsnow wat beter). Anders krijg je gezeur met objectiviteit enzo.

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 14:01 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Mij was het ook al opgevallen, maar ik ga hem niet voorstellen omdat ik netzoals Proxy belangenverstrengelingen heb (ik ken silentsnow wat beter). Anders krijg je gezeur met objectiviteit enzo.
Ik denk dat ik naar eer en geweten kan zeggen dat die jongen een enorme inzet toont voor T.net. En of je em nou kent of niet... dat mag van mij beloond worden.

Tevens denk ik dat de T.net crew genoeg verstand heeft om zelf ook tot die conclusie te komen (wat ze ook gedaan hebben, lees boven). Dus objectieviteit genoeg hier :) .

Verwijderd

Dat zal ik ook niet ontkennen ;)

Wat verder positief is is dat hij in New York leeft, en dus een ander postingsritme aan kan wennen dan menigeen hier (op femme na dan ;) ).

Maar ik ben niet de persoon om er over te oordelen. Ik denk dat testcase of wouter hier op terug gaan komen (ik geef ze wel even een seintje)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Even die typo in de titel gefixed, deed gewoon pijn aan m'n ogen :o.

De belangrijkste vraag is niet of wij hem met z'n allen geschikt vinden, maar of hij het zelf wil :). Tijdens een aantal open sollicitatieronden hebben we in ieder geval niets van 'm gehoord. Er zit wel een nieuwe ronde aan te komen, misschien moet iemand 'm dan een seintje geven :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Nu ook met Flickr account

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
als je jamf of silentsnow aanstelt als newsposter zal ie minder tijd hebben om nieuws te verzamelen lijkt me :)

dus het lijkt me het beste om het zo te laten
jamf/silentsnow sturen berichten -> newsposters verwerken het

kun je beter iemand anders als nieuwsposter aannemen dan krijg je nog steeds goede submits van jamf en silentsnow en heb je meer nieuws op site :)

Verwijderd

Submit = ~ 30 seconden

Kan dus makkelijk ff onder het werk of dagelijkse visit aan nieuwssites.

Artikel op FP plaatsen = 15 - 30 minuten

Hiervoor moet je dus ècht tijd vrij maken/hebben.

En ja ik heb ervaring. :) Als iemand wil posten i.p.v. alleen submitten, dan laat hij dat wel weten.

Overigens is het ook nog maar de vraag of een goede submitter ook een goede newsposter is. Bij het posten van nieuws komt wel iets meer kijken dan wat linkjes insturen. (NOFI)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Btw: jamf is al een keer gevraagd om nieuwsposter te worden, maar hij had daar geen tijd voor... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Klopt! :) Ik vind deze situatie prima. Ik had me al meteen gerealiseerd dat nieuws-'posten' veel werk inhoud (op de frontpage). Zo besteed ik mijn ochtend-uurtje met posten. In de pauze nog een kleine check. Een uur langer op het werk zitten is no prob. Dat uur wordt door mij niet geboekt. Maak dus alleen gebruik van de verbinding.

Ca. 2 dagen wachten op het resultaat. Alleen de laatste tijd weinig resultaat. :'( :) Silentsnow is me meestal voor. Dan klik ik op de links waarvan het mogelijk is dat ik het gesubmit heb, staat hij onderaan. LOL :D

Dan houd ik me maar bezig met de nieuwslinkjes produceren....
Pagina: 1