[ALG] het hoe schrijf je een virus topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:24 schreef Nielsz het volgende:
|:(
Hoe wil je ze zien dan?
[afbeelding]
Nee meer met een digitale camara ... Ik heb gehoord van een oud virus wat je scherm een beetje heen en weer schut ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

oe, dan moet je eens zoeken naar het aloude PONG virus :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09-2023

JayTaph

Portability is for canoes.

Hij doelt waarschijnlijk op de payloads...

maar dit is er een:
Your PC is now stoned
:+
Schrijf een programma dat 'random virussen' schrijft.
Maak van dat programma een worm (PHP-bug ) in de vorm can code red, dat vervolgens een andere server met dezelfde bug aanvalt, en zichzelf uploadt/installeert.
De twee wormen kunnen contact met elkaar houden, en zo een wereldwijd netwerk maken, dat aan distributed processing doet in het verbeteren van de worm. De wormen maken gebruik van kennis die gepubliceerd wordt over nieuwe bugs (of zoeken misschien zelf naar bugs). Het virus bouwt dan zichzelf, en is vrijwel onuitroeibaar...
Reken maar van yes dat die bestaan. En ook wel programma's die iets hefterige virussjes uitpoepen dan code red of nimda.
* What is the name of your virus? Blaataapvirus2
* Does your virus infects files, bootrecord of both? both
* Does your virus formats the hardisk? Yes
* At which day you want to format (blank for every day)? 07
* At which month you want to format (blank for every month)?
* Does your virus need stealth features? Yes
* Does your virus need polymorpic features? Yes

Blaataapvirus2.asm generated. Assemble, link and spread!
VCK was evil >:)

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31

veryip

Nikon D7000 + Glas

Eerst de website van microsoft hacken, een update voor WIN XP of mediaplayer oid "lichtelijk aanpassen" ... iedereen gaat 'm vervolgens downloaden etc. en volgens mij heb je dan wel een aardig verspreidingsgebied ;-)

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me best wel een leuke verspreidings middel ... >:)

Maar uhm ... beetje on topic blijven aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 21:45

morphje

let's all love lain

Aangezien die best oud is zal ik het nu maar eens posten. Tot ongeveer nu wisten alleen maar een paar mensen de volledige werking van deze hydra (multi headed worm)

Ik zal ook niet de volledige werking uitleggen aangezien het een best evil idee zeg maar :) Maar je krijgt een idee.
----
Het een crossplatform worm. primaire besmettingsdoel linux en NT systemen. Hiervan bestaan er een hoop op de wereld.

Het systeem gaat volgens een goed besmettingsplan te werk en niet als code red scannen als een gek. Het geheel moet wat langsaampjes te werk gaan om minder op te vallen.

Virus heeft de volgende eigenschappen stealth (dus ipv bij 0x100 of andere bekende offset, gewoon midden in een exe, word vanzelf uitgevoerd en gaat dan z'n werk. Alleen goede afgestelde scanners zullen dan het geheel detecteren. Polymorphic zodat er geen vast patroon in zit.

Tot nu toe best standaard ontwerp. Maar nu voegt men een encrypted p2p netwerk toe wat al werkt op het internet om "updates" te kunnen uitvoeren. dwz nieuwe exploits en/of payload.

Vervolgens voegt men een p2p netwerk toe en installeerd men de masters op de snelle inet pipes volgens een ranking-systeem. Hierdoor krijgt men een hierarische manier van opbouw in het netwerk.

Nu het evil eraan. Wat als er 10.000 systemen geinfecteerd zijn en die krijgen dmv het update systeem de opdracht om de 4e hop in een traceroute naar www.mns.com te DoSsen. Zie je de catastrofe. Verder blijven de details lekker in mijn bezit op mijn harde schijf :))))

Ik zal ook nooit het idee uittesten in een eigen lab ivm verspreiding, ik kan niet het idee voorzien dat het ding uitbreekt op het internet :) Het idee is leuk, de praktijk minder. Ook is het idee niet makkelijk te realiseren en klein zal het absoluut niet worden.

In andere woorden het komt neer op een hydra met nieuwe technieken, maar die ook de ouderwetse virustechnieken toepast als eerbetoon aan de virussen als "yankee doodle"
Pagina: 1 2 Laatste