Toon posts:

Wordt giftig chagie van mijn tusl2-c,voltage probl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus tusl2-c met een celly 1 ghz en kom nu met 1.82 volt op 1360 stabiel. maar ik wil boven de 1.85 volt komen maar mijn bios wil dat niet toe staan. Weet iemand een voltage mod. Ik wel eens gehoord dat een abit zelfde volt regelaar heeft en daar op een mod lukt dan zo ook op de mijne ???

wie wil helpen want ik me celly nu eens weer boven de 1400 helpen.!!!

Verwijderd

ik kan je niet helpen met je voltage-mod

maar ik had wel bijna 30 seconden !! nodig om iets logisch van je topictitel te maken :+

Verwijderd

misschien een bios update????

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
er was er een op de frontpage als je daar eens zoekt.
En het onderwerp is overmatig langs geweest in verschillende topics. Het zou geen kwaad kunnen de search erop los te laten. Het zal niet specefiek over jouw mobo gaan maar zal je wel een duidelijk idee geven waaraan je wil beginnen.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
En wat bedoel je met je topic titel ?! :?

-

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:02 schreef Juicy het volgende:
En wat bedoel je met je topic titel ?! :?
"Wordt giftig chagie van mijn tusl2-c,voltage probl"

vertaling:
"wordt behoorlijk chagerijnig van mijn moederbord (type Asus tusl2-c) voltage probleem"

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:02 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

"Wordt giftig chagie van mijn tusl2-c,voltage probl"

vertaling:
"wordt behoorlijk chagerijnig van mijn moederbord (type Asus tusl2-c) voltage probleem"
ik had er anders geen problemen mee :P , maar werkt de wire-trick ok niet op jou proc?

ik denk dat dat de oplossing is

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 15:37

DDan

Team Leader of Team Gäöl

Op dinsdag 05 maart 2002 13:12 schreef Klubbheads het volgende:

[..]

ik had er anders geen problemen mee :P , maar werkt de wire-trick ok niet op jou proc?

ik denk dat dat de oplossing is
yep wire trick kan met die cellie, moet je ff de datasheet van de cellie downloaden van intel zijn site af, en ff zoeken naar een tabel waarin beschreven staat welke vss & vid pinnen met elkaar verbonden zijn en nog kunnen worden verbonden om een ander (hoger) voltage te kunnen krijgen.
Staat trouwes ook een plaatje in waar die pinnetjes precies zitten op je proc.
Dan ff met dun koperdraadje die pinnetjes verbinden (keer of 4~6 eromheen doen) -of- ff aan de onderkant van je mobo de plaatsen aan elkaar solderen waar normaal je vid/vss pinnetjes terrecht zouden komen (is misschien makkelijker)
(zorg er wel voor dat geen verkeerde pinnetjes verbonden worden anders kon het wel es snel zijn afgelopen met je proc :P)
En voor de zekerheid voor je je proc eruit haalt om dit te proberen hem eerst ff terug zetten op standaard voltage en snelheid...

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

Verwijderd

Topicstarter
de wire trick doet het niet bij mij want de socket is niet alleen coppermine maar ook tu-core ondersteunend en als je de wire trick doet krijg ik een 1.08 volt in plaats van 1,85 duzzzzzz, verder heb ik al 3dagen google afgezocht zonder enig resultaat, dan maar zoeken naar die abit voltage shit, verder bedankt voor de resultaat
Pagina: 1