Metal Gear Solid 2 op pc???

Pagina: 1
Acties:

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Iemand enig idee wanneer Metal Gear Solid 2 op pc komt...:?
Weet wel dat ie op ps2 komt maar ik speel het liever op me pc!!:)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 05 maart 2002 09:27 schreef Frodo19 het volgende:
Tot op heden kan ik zeggen : NOOIT

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 09:27 schreef Frodo19 het volgende:
En als ie uit zou komen, zou je hem dan KOPEN ??

• Wom
  • Laatst online: 14:51

Wom

Als het op de manier is waarop ze MGS 1 hebben geconverteerd, nee dank u !

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op dinsdag 05 maart 2002 10:23 schreef Piet_S het volgende:
Als het op de manier is waarop ze MGS 1 hebben geconverteerd, nee dank u !
IDD.. 1 was veel leuker op de PS..;(

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-11 10:00
De graphics van 1 leken op de PS tenminste nog een beetje van goede komaf. Maar toen ik de poort zag op de pc was het om te huilen. Ze hadden de grafische kracht van een pc veel beter kunnen gebruiken om een vet spel als MGS uit te brengen op de pc. :(

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 05 maart 2002 10:01 schreef yhtomit het volgende:

[..]

En als ie uit zou komen, zou je hem dan KOPEN ??
Wat is dat nou weer voor een stomme insinuatie? Zo kan je de sfeer aardig verpesten op dit forum en het is ook nog eens compleet off-topic. Hij vraagt wanneer het spel uitkomt. Je zou hoogstens kunnen vertellen dat het waarschijnlijk niet op de PC uitkomt en de redenen daarvan.

:(

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 10:47 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een stomme insinuatie? Zo kan je de sfeer aardig verpesten op dit forum en het is ook nog eens compleet off-topic. Hij vraagt wanneer het spel uitkomt. Je zou hoogstens kunnen vertellen dat het waarschijnlijk niet op de PC uitkomt en de redenen daarvan.

:(
Sfeer verpesten? Niet overdrijven hoor...

Kom op zeg, de helft van de mensen hier geeft gewoon toe dat ze geen spellen kopen maar kopieren. En dan raar opkijken als er steeds minder spellen uitkomen....

EDIT: Hmmm, het is zijn eerste post...

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 05 maart 2002 10:53 schreef yhtomit het volgende:

[..]
Kom op zeg, de helft van de mensen hier geeft gewoon toe dat ze geen spellen kopen maar kopieren.
En het is door mensen die redeneren zoals jij, dat de games-markt verziekt wordt.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

khoop any time soon! mgs was op de pc gewoon cool, boeie dat het er niet uitzag kwas gewoon cool ;)

blup

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 05 maart 2002 11:18 schreef eendje het volgende:
khoop any time soon! mgs was op de pc gewoon cool, boeie dat het er niet uitzag kwas gewoon cool ;)
Het was inderdaad een cool spel. Maar de graphics voor pc zagen er niet uit. Ze waren zelfs niet veranderd tegenover de psx versie.
Ze hadden zelfs geen moeite gedaan om de inhoudelijke tekst aan te passen aan de pc versie. Zo kwam ik regelmatig tegen dat men mij zei : "press 'triangle' , press "square", press 'circle' , enz ....

Gewoon klakkeloos van de psx overgenomen dus :? :?

Ik vrees dat games die uitkomen op Xbox ook klakkeloos zullen overgenomen worden (indien het niet meer is) , aangezien het een pc-based toestel is.
Het zal er iig wel mooier uitzien dan toen met msg1 op pc.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:35
Ik heb MGS gewoon GEKOCHT dus.

Dat zou ik bij een eventuele MGS-2 ook doen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het verzieken van de markt. PC-spellen MOETEN goedkoper blijven dan console-spellen.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 11:00 schreef Skeleton het volgende:

[..]

En het is door mensen die redeneren zoals jij, dat de games-markt verziekt wordt.
Wat? Hoe bedoel je dat?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 05 maart 2002 10:53 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Sfeer verpesten? Niet overdrijven hoor...

Kom op zeg, de helft van de mensen hier geeft gewoon toe dat ze geen spellen kopen maar kopieren. En dan raar opkijken als er steeds minder spellen uitkomen....

EDIT: Hmmm, het is zijn eerste post...
Sorry, maar ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over iets wat hier helemaal niet aan de orde is. Je moet nu niet ieder topic in [SP] gaan beoordelen aan de hand van de vraag 'of het spel wel legaal is verkregen'.

En het feit dat dit zijn 1e post is, doet hier wederom niet ter zake :)

//edit: Hij is trouwens wel lekker bezig zeg
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46562]zoeken naar Frodo19[/url]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:19 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over iets wat hier helemaal niet aan de orde is. Je moet nu niet ieder topic in [SP] gaan beoordelen aan de hand van de vraag 'of het spel wel legaal is verkregen'.
Zo bedoel ik het helemaal niet...

Het is al een paar keer voorgekomen dat men liep te zeuren over het feit dat bepaalde games niet uitkomen op de PC (bijv. Final Fantasy IX en X) en dat dat stom is van de gamesontwikkelaar. In die threads is toen ook al een paar keer verteld dat het kwam door tegenvallende verkoop van andere titels door piraterij...

Omdat dit zijn 1e post op GOT is zal ie die threads wel niet hebben gelezen, daarom vermeld ik het er effe bij.

Mijn reacties zijn misschien een beetje bevooroordeeld maar het feit dat sommige mensen willen dat bepaalde games uitkomen om ze dan te kopieren (en niet kopen) en niet eens inzien dat dat erg krom is wil ik toch aan de orde stellen...

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 11:38 schreef Mous het volgende:
Ik heb MGS gewoon GEKOCHT dus.

Dat zou ik bij een eventuele MGS-2 ook doen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het verzieken van de markt. PC-spellen MOETEN goedkoper blijven dan console-spellen.
ze moeten allebei goedkoper ;(

Verwijderd

Als ie uitkomt kan je nog lang wachten denk ik, hij is zo wie zo nog niet aangekondigd.

Deel 1 kwam ook was 2 jaar later voor de pc uit.

[nog maar 3 dagen en dan is ie er voor de PS/2 :)]

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
aaaaaaaaaahhhhhh! nog maar 3 dagen :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

alvast ff afmelden voor werk en school >:)

TMAXTINT

Verwijderd

gaa ff op een ander forem spammen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:05
als ie net zo wordt als MGS op de PC laat ik em liggen,
en ik weet nu al dat ie lang niet zo goed gaat worden als op de PS2 ;)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

offtopic:
Wat lopen hier toch een hoop admins en modjes in de rondte... Waarom je druk maken als een gozer een offtopic reply post?! De ECHTE admins waarschuwen deze gasten gerust hoor (is me zelf nl ook eens overkomen :p )

De recenties van toendertijd wezen de PC-versie toch echt als winnaar van de twee aan....Go figure....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 15:28 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Wat lopen hier toch een hoop admins en modjes in de rondte... Waarom je druk maken als een gozer een offtopic reply post?! De ECHTE admins waarschuwen deze gasten gerust hoor (is me zelf nl ook eens overkomen :p )

De recenties van toendertijd wezen de PC-versie toch echt als winnaar van de twee aan....Go figure....
Daarom lees ik nou nooit recensies :P

Maar idd, MGS2 voor PC is niet aangekondigd, en Konami kennende geef ik je weinig hoop op een PC versie. Wellicht dat MGS-X als die komt gepoort gaat worden door Microsoft ofzo...

Verwijderd

MGS voor de PC had veel texture-foutjes en de gameplay zoog ook.

• Creepy
  • Laatst online: 05-11 21:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 05 maart 2002 15:42 schreef 007 het volgende:
MGS voor de PC had veel texture-foutjes en de gameplay zoog ook.
Hoe was de gameplay op de PC versie anders dan de PSX versie? Heb ze allebei thuis liggen.. maar qua gameplay is er verdomd weinig veranderd!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 16:39 schreef Creepy het volgende:

[..]

Hoe was de gameplay op de PC versie anders dan de PSX versie? Heb ze allebei thuis liggen.. maar qua gameplay is er verdomd weinig veranderd!
met psx is gewoon mooier .. het gevoel. .vooral met vibrator functie op je pad speelt zoo mooi.. op TV met dolby surround is vet .. op de pc is die sfeer van het spel niet als op de psx ..

edit:

Ik denk dat hij ooit wel op de pc uitkomt.. moet je het in de gaten houden

Verwijderd

De meneer boven mij heeft het al aardig verwoord, ik wil er alleen nog aan toegeven dat MGS een spel is dat je op een breedbeeld speelt. Niet op een 17" monitor. Nou ja, niet echt wat toegevoegd dus... :P

Metal Gear Solid is bijna een film, en die kijk je ook niet op je PC. Maarja, das puur mijn persoonlijke ervaring ermee. Het speelde gewoon heel anders op de PC.

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Als ie op de pc zou uit komen dan koop ik hem zeker!!
Vind inderdaad dat men niet de markt moet verzieken...
En btw ik heb ook mgs1 ook op de pc gekocht.

Verwijderd

Emulator :Z

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 17:26 schreef SickBastard het volgende:
Emulator :Z
HAHAHAHAHA

(meer kun je hier niet op antwoorden :P)

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op dinsdag 05 maart 2002 18:45 schreef MrRudi het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA

(meer kun je hier niet op antwoorden :P)
Nou... Bleemcast doet het goed hoor! No flame intended off course.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Ja, maar das voor de PS1, de PS/2 is toch wel iets krachtiger dan dat :)

Geloof dat ze al een keer een poging gewaagd hebben, maar de systeem eisen kwamen te hoog te liggen.

Verwijderd

Ik heb altijd psx games gespeeld met connectix VGS
Dat speelde perfect met een joypad op de PC.
Graphics waren 100% gelijk aan de psx.
Metal gear Solid heb ik 3x uitgespeeld met de VGS, totdat ik als Ninja kon spelen.
Daarna heb ik de PC versie gekocht, en ik vond het zuigen, de sfeer was voor een deel verdwenen doordat de grapics veel te scherp weergegeven waren en zo.
Ik speelde de PC versie met dezelfde joypad, en het leek wel alsof het anders stuurde, de besturing leek wel achteruit gegaan.

En ff off-topic:
Ik ben best teleur gesteld in MGS2 dat je het grootste deel met Raiden moet spelen, Raiden is gewoon een watje vergeleken met de legende Solid Snake.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 20:36 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Nou... Bleemcast doet het goed hoor! No flame intended off course.
We hebben het over MGS2 :P

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef MrRudi het volgende:
We hebben het over MGS2 :P
Ja, en over de PS2. Het enige wat je zou kunnen emulaten is Bust-A-Move 1029. :) De PS2-techniek is niet beter of zo, maar gewoon totaal anders, en dat kost een gigantische rekenkracht.

Verwijderd

een goeie ps2 emulator komt voorlopig nog niet, aangezien er op de pc nog geeneens een racespel is dat auto's heeft die zo gedetailleerd eruit zien als in gran turismo 3.

ik vond MGS pc goed...heb hem gewoon gekocht. Meende trouwens laatst ergens gelezen te hebben dat de pc markt het beter deed dan de console markt in Nederland (in Elsevier, natuurlijk kan het een onzin artikel zijn maar ik vond et toch opvallend).

een tijdje geleden stond in een officiele FAQ dat ern geen pc versie van mgs2 is geplanned. Die faq is echter weg, dus er is hoop. Je kunt ook altijd een ps2 ipv een geforce 4 kopen
;)

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 11:59

westergas

rikkie_pc

Op dinsdag 05 maart 2002 21:58 schreef Mito het volgende:
Daarna heb ik de PC versie gekocht, en ik vond het zuigen, de sfeer was voor een deel verdwenen doordat de grapics veel te scherp weergegeven waren en zo.
Dat is het idd. De graphics waren niet beter op de psx, maar gewoon waziger. En dat zag er zeker wel beter uit!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Pagina: 1