Iemand enig idee wanneer Metal Gear Solid 2 op pc komt...:?
Weet wel dat ie op ps2 komt maar ik speel het liever op me pc!!:)
Tot op heden kan ik zeggen : NOOITOp dinsdag 05 maart 2002 09:27 schreef Frodo19 het volgende:
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
En als ie uit zou komen, zou je hem dan KOPEN ??Op dinsdag 05 maart 2002 09:27 schreef Frodo19 het volgende:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
IDD.. 1 was veel leuker op de PS..;(Op dinsdag 05 maart 2002 10:23 schreef Piet_S het volgende:
Als het op de manier is waarop ze MGS 1 hebben geconverteerd, nee dank u !
Wat is dat nou weer voor een stomme insinuatie? Zo kan je de sfeer aardig verpesten op dit forum en het is ook nog eens compleet off-topic. Hij vraagt wanneer het spel uitkomt. Je zou hoogstens kunnen vertellen dat het waarschijnlijk niet op de PC uitkomt en de redenen daarvan.Op dinsdag 05 maart 2002 10:01 schreef yhtomit het volgende:
[..]
En als ie uit zou komen, zou je hem dan KOPEN ??
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Sfeer verpesten? Niet overdrijven hoor...Op dinsdag 05 maart 2002 10:47 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme insinuatie? Zo kan je de sfeer aardig verpesten op dit forum en het is ook nog eens compleet off-topic. Hij vraagt wanneer het spel uitkomt. Je zou hoogstens kunnen vertellen dat het waarschijnlijk niet op de PC uitkomt en de redenen daarvan.
En het is door mensen die redeneren zoals jij, dat de games-markt verziekt wordt.Op dinsdag 05 maart 2002 10:53 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Kom op zeg, de helft van de mensen hier geeft gewoon toe dat ze geen spellen kopen maar kopieren.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
blup
Het was inderdaad een cool spel. Maar de graphics voor pc zagen er niet uit. Ze waren zelfs niet veranderd tegenover de psx versie.Op dinsdag 05 maart 2002 11:18 schreef eendje het volgende:
khoop any time soon! mgs was op de pc gewoon cool, boeie dat het er niet uitzag kwas gewoon cool
Als je iets doet, doe het dan goed.
Verwijderd
Wat? Hoe bedoel je dat?Op dinsdag 05 maart 2002 11:00 schreef Skeleton het volgende:
[..]
En het is door mensen die redeneren zoals jij, dat de games-markt verziekt wordt.
Sorry, maar ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over iets wat hier helemaal niet aan de orde is. Je moet nu niet ieder topic in [SP] gaan beoordelen aan de hand van de vraag 'of het spel wel legaal is verkregen'.Op dinsdag 05 maart 2002 10:53 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Sfeer verpesten? Niet overdrijven hoor...
Kom op zeg, de helft van de mensen hier geeft gewoon toe dat ze geen spellen kopen maar kopieren. En dan raar opkijken als er steeds minder spellen uitkomen....
EDIT: Hmmm, het is zijn eerste post...
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Zo bedoel ik het helemaal niet...Op dinsdag 05 maart 2002 12:19 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over iets wat hier helemaal niet aan de orde is. Je moet nu niet ieder topic in [SP] gaan beoordelen aan de hand van de vraag 'of het spel wel legaal is verkregen'.
Verwijderd
ze moeten allebei goedkoperOp dinsdag 05 maart 2002 11:38 schreef Mous het volgende:
Ik heb MGS gewoon GEKOCHT dus.
Dat zou ik bij een eventuele MGS-2 ook doen. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het verzieken van de markt. PC-spellen MOETEN goedkoper blijven dan console-spellen.
Verwijderd
TMAXTINT
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Daarom lees ik nou nooit recensiesOp dinsdag 05 maart 2002 15:28 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Wat lopen hier toch een hoop admins en modjes in de rondte... Waarom je druk maken als een gozer een offtopic reply post?! De ECHTE admins waarschuwen deze gasten gerust hoor (is me zelf nl ook eens overkomen)
De recenties van toendertijd wezen de PC-versie toch echt als winnaar van de twee aan....Go figure....
Hoe was de gameplay op de PC versie anders dan de PSX versie? Heb ze allebei thuis liggen.. maar qua gameplay is er verdomd weinig veranderd!Op dinsdag 05 maart 2002 15:42 schreef 007 het volgende:
MGS voor de PC had veel texture-foutjes en de gameplay zoog ook.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
met psx is gewoon mooier .. het gevoel. .vooral met vibrator functie op je pad speelt zoo mooi.. op TV met dolby surround is vet .. op de pc is die sfeer van het spel niet als op de psx ..Op dinsdag 05 maart 2002 16:39 schreef Creepy het volgende:
[..]
Hoe was de gameplay op de PC versie anders dan de PSX versie? Heb ze allebei thuis liggen.. maar qua gameplay is er verdomd weinig veranderd!
Verwijderd
Verwijderd
HAHAHAHAHAOp dinsdag 05 maart 2002 17:26 schreef SickBastard het volgende:
Emulator
Nou... Bleemcast doet het goed hoor! No flame intended off course.Op dinsdag 05 maart 2002 18:45 schreef MrRudi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
(meer kun je hier niet op antwoorden)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
We hebben het over MGS2Op dinsdag 05 maart 2002 20:36 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Nou... Bleemcast doet het goed hoor! No flame intended off course.
Verwijderd
Ja, en over de PS2. Het enige wat je zou kunnen emulaten is Bust-A-Move 1029.Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef MrRudi het volgende:
We hebben het over MGS2
Verwijderd
Dat is het idd. De graphics waren niet beter op de psx, maar gewoon waziger. En dat zag er zeker wel beter uit!Op dinsdag 05 maart 2002 21:58 schreef Mito het volgende:
Daarna heb ik de PC versie gekocht, en ik vond het zuigen, de sfeer was voor een deel verdwenen doordat de grapics veel te scherp weergegeven waren en zo.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq