kt7-raid: press del etc. dan niets meer????

Pagina: 1
Acties:

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
Hij komt niet eens het bios in!
Heb ik m'n duron gemold?
Of is het bios naar de kl*te?

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 15:09
hij gaat wel aan ?????en je heb een 300 w voeding ??

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

hihi heb je wel je toetsenbord erin geplugd ? Ik zat me eens het hoofd te breken waarom ik niet meer in het bios kwam en toen was ik het stekkertje van mijn toetsenbord vergeten :o:o en ik had nog niet de cpu ingesteld op goede dus hij startte ook niet automatisch op :) LOL

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
Ja, hij gaat wel aan, nee ik heb geen 300watt voeding, maar ik heb alleen een lullig pci videokaartje eraan gehangen en verder een floppydrive, dus erg veel stroom kan dat niet nemen imho.

Helaas, heb ik verschillende toetsenborden erin geplugd, maar verder dan "press del to enter setup" ben ik niet gekomen.

Als de processor gemold is, zou je die melding dan nog krijgen vraag ik me af?

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Heb je je toetsenbord wel in de goeie PS/2 connector gedouwd, dit zou nl/ niet de eerste keer zijn. :+

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
Oh neen, ik ben alle mogelijkheden systematisch afgegaan, ik heb zelfs 2 toetenborden in beide gebruikt en dan op beide del gedrukt.

(Wanhopig genoeg?)

Ik denk dat het bios verrot is.
Nah, het houdt je van de straat zullen we maar zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/FQpissed.gif

• Robert
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

t helpt ook niet om eventjes je bios te resetten ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Je voeding is niet sterk genoeg, geloof mij maar...

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:54
Dat zal wel niet, ik draai hier met een 250 W voeding 8 fannetjes, GF 2 MX (hercules) brander, cd, Maxtor 30 GB 7200 RPM, enz enz..

Denk eerder dat het bord naar de #### is...

Verwijderd

Mij 250 watt voeding was dus ook niet sterk genoeg met mij Duron 700 en KT7, geloof me, een 300 watt voeding lost echt heel veel problemen op.

Met die 250w kon ik net 20 sec. in Windows werken voordat de PC crashte, nu met die 300 watt zijn alle problemen voorbij.

Verwijderd

Ik ken ook iemand die met een 230W niet eens z'n bios inkomt en met 'n 300W geen enkel probleem heeft.
Bovendien zijn niet alle 250Watt voedingen even goed :)
Dat verschilt nog weleens.
Dus probeer TOCH eens een sterkere voeding.

• -=*skilla*=-
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 11:54
watt's van de voeding zegt nix het aantal amperes wat hij gecombineerd op 5v en 12v kan leveren werk hier met een kwaliteits voeding op 235 en een duron 650@950 plus de rest en me athlon 700@850 heeft er ook op gedraaid ik denk dat je voeding gewoon slecht is !

all people are wise untill they speak

Verwijderd

Waarom kijken we niet even bij AMD naar aanbevolen voedingen en kasten?

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
Heren (en dames ook) Ik ga morgen even een andere voeding proberen, intussen wil ik iedereen bedanken voor de geboden hulp!
Hoort er nog van!

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gifAfbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gifAfbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gif

• Devian
  • Laatst online: 17:38
Toch ff replyen:

Ik heb ook een 250 w voeding met daarop:

Duron 700 @ 900
1x brander
1x kenwood 40x ( en die verbruikt wat!!)
1x 15g Quantum
1x 13g IBM 7200 rpm
1x floppy
1x Geforce II MX
1x SBlive!
1x Netwerkkaartje 100 mbit van realtek
2x een fan ( een e-tech...en een delta)

en dan als klapper:!!

Een 72W peltier!!!

EN ik heb aan 250 w genoeg :))

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Zoals skilla al zei, het aantal watt van je voeding zegt (bijna) niks.
De kwaliteit van de voeding is erg belangrijk.
Een slechte voeding weet veel minder amperes te leveren op 5 en/of 12 volt dan een goede voeding die hetzelfde aantal watt verbruikt.

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik had het probleem ook. Je hebt waarschijnlijk een Duron 600 die geproduceerd is na week 31. Je moet er gewoon ff een oudere processor in stoppen, nieuwe bios flashen en je eigen processor weer installeren. Ik ben gewoon terug gegaan naar comptechworld, waar ze mijn bios geflashed hebben omdat ik zelf geen andere socket A processor had. Succes.
Pagina: 1