To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Helaas, heb ik verschillende toetsenborden erin geplugd, maar verder dan "press del to enter setup" ben ik niet gekomen.
Als de processor gemold is, zou je die melding dan nog krijgen vraag ik me af?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
(Wanhopig genoeg?)
Ik denk dat het bios verrot is.
Nah, het houdt je van de straat zullen we maar zeggen.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Denk eerder dat het bord naar de #### is...
Verwijderd
Met die 250w kon ik net 20 sec. in Windows werken voordat de PC crashte, nu met die 300 watt zijn alle problemen voorbij.
Verwijderd
Bovendien zijn niet alle 250Watt voedingen even goed
Dat verschilt nog weleens.
Dus probeer TOCH eens een sterkere voeding.
all people are wise untill they speak
Hoort er nog van!

Ik heb ook een 250 w voeding met daarop:
Duron 700 @ 900
1x brander
1x kenwood 40x ( en die verbruikt wat!!)
1x 15g Quantum
1x 13g IBM 7200 rpm
1x floppy
1x Geforce II MX
1x SBlive!
1x Netwerkkaartje 100 mbit van realtek
2x een fan ( een e-tech...en een delta)
en dan als klapper:!!
Een 72W peltier!!!
EN ik heb aan 250 w genoeg
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
De kwaliteit van de voeding is erg belangrijk.
Een slechte voeding weet veel minder amperes te leveren op 5 en/of 12 volt dan een goede voeding die hetzelfde aantal watt verbruikt.