Toon posts:

Upgrade SB32 awe pnp naar SB Live!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een oude Soundblaster AWE 32 pnp. En ik zat eigenlijk te denken aan een upgrade naar een SB Live! Wat ik me afvraag is of die SB Live! echt zo veel beter is dan mijn oude kaart. Is het geluid echt veeeeeeel beter of valt het allemaal wel mee? Zitten er bijvoorbeeld veel meer funcies op ofzoiets ?

Verwijderd

Ken je de SB Pro nog, herrinner je de extra's van je awe32 tov die SB Pro?

Nou en dan maal tien..
Gewoon kopen, kost geen dr*l meer..

Verwijderd

Topicstarter
Al die Xtra`s okay...

Maar hoe zit het met het geluid ???
Merk ik daar veel van als ik overstap?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ligt eraan: Als je 4 speakers gaat gebruiken zul je het echt wel merken :). Indien niet, dan merk je het ook wel waarschijnlijk, maar niet zo extreem...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:23
idd. Sb Live alleen voordeel als je 4 speakers wil, digitale uitgangen nodig hebt voor bijv. minidisc. En het kent meer wavetable midi geluiden. Voorderest is de SB32 ook perfect kaartje.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

'k heb van de week ook 'n SB Live! 1024 PCI gekocht, omdat ik voor m'n nieuwe systeem een PCI geluidskaart wil ipv een ISA kaartje (de SB32 PnP).
Ik heb hem nog niet kunnen uittesten omdat ik nog niet alle onderdelen compleet heb, en nog geen tijd ivm verhuizing en de daaraan voorafgaande werkzaamheden :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik als ik 4 spiekers ga gebruiken nog iets anders nodig ? Ik bedoel: kun je al die dingen achter op dat kaartje aansluiten ?
of gaat er een kabeltje van mijn geluidskaart naar een "versterker" waar al die speakers worden aangesloten ?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Achterop de live! 1024 zitten 2 aansluitpunten voor boxen, dus 2 boxen op de ene uitgang en 2 boxen op de andere uitgang.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben ook op een gegeven moment van een oude ESS audiodrive naar een SbLive overgestapt. Je geluid blijft natuurlijk gewoon CD kwaliteit, maar een mp3'tje klinkt toch beter, krachtiger en zo. Ik vond het een vooruitgang, terwijl het verschil in geluidskwaliteit natuurlijk niet schokkend is..
Pagina: 1