Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan dit niet naar W&L???

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
misschien iets stoms maar ik vond het net interessant worden. [topic=427881/1/25] dit topic is gesloten door dsmarty omdat het over het religie gaat, terwijl er al een aantal keer is gevraagd of het misschien verplaatst kan worden naar W&L. Daarom mijn vraag of dat misschien alsnog kan

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Ik heb die draad gelezen en het lijkt me dat als deze naar W&L gaat, dat deze in de HK eindigd :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[forum=26] :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

neej, niet doen, dan heb ik er een W&L post bij ;(

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14

FCA

Dit gaat ook keihard in de W&L dichtgegooid worden schat ik zo. Er zit geen interessante vraag achter ofzo.

Verandert z'n sig te weinig.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Open dan een topic in W&L met de mededeling "n.a.v. [url="http://url"]dit[/url] topic willen we hier de discussie voeren..."

En dan een stellingname MET argumenten.

Ideetje?

Religie is BTW wel een veelbesproken onderwerp in W&L, dus ik weet niet of dit al langs is geweest in het nabije verleden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Zo hoort de topic iig niet in w&l thuis, van mij mag je een topic in W&L er over openen, als het maar voldoet aan de policy (en dat topic voldoet er niet aan).

Simpel :)

Deze kan dus dicht, zo houden we LA netjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.