misschien iets stoms maar ik vond het net interessant worden. [topic=427881/1/25] dit topic is gesloten door dsmarty omdat het over het religie gaat, terwijl er al een aantal keer is gevraagd of het misschien verplaatst kan worden naar W&L. Daarom mijn vraag of dat misschien alsnog kan
Ik heb die draad gelezen en het lijkt me dat als deze naar W&L gaat, dat deze in de HK eindigd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[forum=26]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit gaat ook keihard in de W&L dichtgegooid worden schat ik zo. Er zit geen interessante vraag achter ofzo.
Verandert z'n sig te weinig.
Open dan een topic in W&L met de mededeling "n.a.v. [url="http://url"]dit[/url] topic willen we hier de discussie voeren..."
En dan een stellingname MET argumenten.
Ideetje?
Religie is BTW wel een veelbesproken onderwerp in W&L, dus ik weet niet of dit al langs is geweest in het nabije verleden
En dan een stellingname MET argumenten.
Ideetje?
Religie is BTW wel een veelbesproken onderwerp in W&L, dus ik weet niet of dit al langs is geweest in het nabije verleden
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo hoort de topic iig niet in w&l thuis, van mij mag je een topic in W&L er over openen, als het maar voldoet aan de policy (en dat topic voldoet er niet aan).
Simpel
Deze kan dus dicht, zo houden we LA netjes
Simpel
Deze kan dus dicht, zo houden we LA netjes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()