Signature?
Ik denk dat straat dit wel een uitkomst zou vinden .. hehe
Turn it off and on again.
past deze eigenlijk beter in.
Zou zoiets trouwens wel willen hebben.
Hey buurman! Kom ie ff een patatje eten op 't internet?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
K heb btw wel een keer een echte case gezien waar een bierkoeler in zat... die gozer had geloof ik een pelt op zijn cpu, maar dat hielp niet bij het overklokken, dus had hij er maar een bierkoeler van gemaakt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Of is het juist de warmte die de computer genereert wordt aangewend tot frituren?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Yup het is een dual AMD.Op dinsdag 05 maart 2002 11:03 schreef RexomniuM het volgende:
Jezus .... wat voor koeling is daar voor nodig om dit te kunnen behapstukken?
Of is het juist de warmte die de computer genereert wordt aangewend tot frituren?
The ramblings of an idiot
Kan best, gewoon dit idee http://www.tweakers.net/nieuws/20719 iets verder doorvoerenOp dinsdag 05 maart 2002 11:03 schreef RexomniuM het volgende:
Jezus .... wat voor koeling is daar voor nodig om dit te kunnen behapstukken?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik heb in me INTEL P4 systeem een xtra AMD athlon speciaal voor dit soort dingen om me frituur vet op te warmen etc.
GIGANTISCHE AFZEIK MODUS! OFF
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
ik ben egt geen zeikerd , maar als die pic egt is , vin ik hem behoorlijk afgekeken , beetje lame dus
mocht je het id al lang hebbe , danneh , heb ik nix gezegd
ltr
Hehehe daar zat ik eigenlijk ook aan te denkenOp dinsdag 05 maart 2002 11:18 schreef vooghel het volgende:
[..]
Kan best, gewoon dit idee http://www.tweakers.net/nieuws/20719 iets verder doorvoeren
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
ja, is goed te zien... rand van frituurpan steekt iets over..Op dinsdag 05 maart 2002 11:49 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Hmm , zal wel fotosoep zijn ja ...
en bij de frituurpan komt licht van rechts, bij de PC is het van links...
maar verder leuk gedaan!
maar evengoed leuk gevonden,nu nog mayo/ketchup pomp aan de zijkant o.i.d.
Verwijderd
Idiaale uitvinding voor op LAN's.
Hoef je tenminste niet meer naar mac donalds toe te lopen voor wat eten.
Lijkt me een mooie uitdaging voor Osdorp-Dude. Ben benieuwdOp dinsdag 05 maart 2002 12:07 schreef lexkam het volgende:
PhotoSoep, perspectief wringt.......
maar evengoed leuk gevonden,nu nog mayo/ketchup pomp aan de zijkant o.i.d.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Eeeehm....duidelijke flamewar starter... als je dit doet let dan op je caps!Op dinsdag 05 maart 2002 11:21 schreef cool0 het volgende:
GIGANTISCHE AFZEIK MODUS! ON
Ik heb in me INTEL P4 systeem een xtra AMD athlon speciaal voor dit soort dingen om me frituur vet op te warmen etc.
GIGANTISCHE AFZEIK MODUS! OFF
Ja LOL, ze je je frituurpan aan, klapt meteen de zekering van de groep waar je op zitOp dinsdag 05 maart 2002 12:21 schreef Darkice het volgende:
Geweldig!!! lolz..
Idiaale uitvinding voor op LAN's.
Hoef je tenminste niet meer naar mac donalds toe te lopen voor wat eten.