Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
maar anders moet je in de gasstraat (zijstraatje van de besterd in tilburg, bij pipoos de straat in) kijken. Daar zit een klein elec winkeltje in een huis aan de rechterkant.
Tjek dat maar es
das de vobis... die hebben denk geen tweakspullekesOp dinsdag 05 maart 2002 14:35 schreef Oxigun het volgende:
volgens BananeKoning is er een winkel in de willem2 straat waar ze wat tweak spul hebben. ik kan alleen de winkel niet vinden! maar ik heb een vermoeden dat deze convertors er dan wel zijn. (ik wil er ook 1, met een 80mm fan natuurlijk).
vobis rukt. ik kom er nooit meer.
maar pietje kenniet heeft toch niet veel van dat spul daar liggen? nooit gezien trouwens, en hert is al lang geleden dat ik daar ben geweest...
dan is het een meter of 200 lopen, aan de rechterkant van de straat...
bij da parkje in de buurt bij die fietsenwinkel ofzo?
Verwijderd
Juist! Die etalage met die al die games erin. In de STATIONSSTRAATOp dinsdag 05 maart 2002 15:08 schreef OMX2000 het volgende:
het is in de stationstraat... dus als je het station uit komt lopen, de straat die je dan inkijkt...
dan is het een meter of 200 lopen, aan de rechterkant van de straat...
Jah net een stukje verder dan die fietsenmaker. Waar ooit The Force zat en dan daar tegenover dus wel aan de kant van de fietsenmaker.Op dinsdag 05 maart 2002 15:22 schreef insan1ty het volgende:
oww daar, ja ken ik wel
bij da parkje in de buurt bij die fietsenwinkel ofzo?
Het is trouwens van de eigenaar van The Cybe. Als je op www.cybergate.nl kijkt, staat daar een gedeelte shop. Dat is dus die winkel. Alleen staat het CM spul er (nog) niet op.
dat kan ik wel vindenOp dinsdag 05 maart 2002 15:22 schreef insan1ty het volgende:
oww daar, [...]
ok. ff editen vanege de post va nde king himself. Cybergate store it daar nu. Bedoel je die? (cybergate cafe zit nog steeds in fabriekstraat).Op dinsdag 05 maart 2002 15:45 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Juist! Die etalage met die al die games erin. In de STATIONSSTRAATDus Oxi niet de Willem II straat. Daar zit ook wel een erg toffe winkel (computaria, beste service van Tilburg), maar niet voor CM's. Maar ik geloof niet dat eef van die convertors heeft liggen hoewel die nou wel een nieuwe leverancier had voor allerlei CMspul.
Verwijderd
The Cybe zit voortaan in de fabriekstraat geloof ik.Op dinsdag 05 maart 2002 15:46 schreef Oxigun het volgende:
[..]
dat kan ik wel vinden
[..]
ok. ff editen vanege de post va nde king himself. Cybergate store it daar nu. Bedoel je die? (cybergate cafe zit nog steeds in stationstraat).
Verwijderd
ROFL altijd fijn slowchatOp dinsdag 05 maart 2002 15:49 schreef Oxigun het volgende:
idd. jij was al aan het typen terwijl ik edite
80mm fans
60 -> 80mm fan dinges.
Verwijderd
waarom gebruik je dan geen verloopstuk voor rioool??
Verwijderd
Verwijderd
Blackligths weet ik zo niet. Ze waren toendertijd fl 45,- incl aansluiting en al (30 cm). Die hij wel had: groen, rood, geel en blauwOp dinsdag 05 maart 2002 21:24 schreef Oxigun het volgende:
zozo. heeft piet ccfl's? en hoe duur zijn die dan wel niet? (ook blacklight?)
wat bananenkoning al zei dus.
rood geel blauw en groen ofzo
iig 4
blauw owns. ik ga ook alles blauw maken. (behalve me muis omdat de prestaties iets achteruit gaan en ik heb em juist gekocht omdat ie zo goed is)