ik ben geheugen gaan halen en jah stom niet opgelet hij geeft 256 aan ipv 512 is dit te fiksennnnnnnnn weet het stomme actie in vervolg zal ik eens gaan op letten :-)
Teruggaan naar de winkel en zeggen dat er iets fout is gegaan
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Is het reepje wel 512MB dan?? Staat er iets op een stickertje, of op de chips op het ding?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Okee eerst wat meer info:
Wat voor mobo heb je beijvoorbeeld. Kan je mobo wel 512 aan?
Wat voor mobo heb je beijvoorbeeld. Kan je mobo wel 512 aan?
Money for nothin' and your chicks for free
hmmzz geen idee of mee mobo het aaan kan ben boeikie kwijt en ten tweede het is een dubbelzijdige chip ;-)
damzz jullie reageren snel zo snel had ik niet verw8
damzz jullie reageren snel zo snel had ik niet verw8
Is het wel een 512MB module?
Kan gewoon kapot zijn...
Kan gewoon kapot zijn...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Wat denk je van het type? Niet ieder type heeft de zelfde zpec.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Op dinsdag 05 maart 2002 09:53 schreef Pretorians het volgende:
abit nog meer weten ??????
Denk dat je mobo het niet aankan tot 256 per slot.
Gewoon naar de winkel terug brengen en om 256 MB vragen.
Maar van je fouten leer je
Gewoon naar de winkel terug brengen en om 256 MB vragen.
Maar van je fouten leer je
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Mijn god, stel dat iedereen hier gaat posten als hij/zij iets verkeerd haalt. Als je aandacht nodig hebt, verzin dan tenminste een goede vraag en dan niet in het meest kromme Nederlands. Dus voortaan goed opletten als je iets koopt. En voor oplossingen moet je voortaan wat meer info geven.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
dacht ik al maarja ik hou hem wel totdat ik nieuw board koopt is gewoon vaag me pent 166 topkwalitei mboard kan hem wel aan en deze vuil vieze piep piep pardon me schatjes /me is bang als ik ga schelde dat ze gaat crashen lol ze heeft een eigen wil lol uhmmmm maarja is hier een topic waar je gewoon een beetje met elkaar kunt lullen of is dit alleen maar stijheid ????????? een chatbox ofzo ????????????
Verwijderd
Nou...zeker geen CHATbox...daarvoor kan je mIRC of ICQ of MSN op je pc zetten. Mensen komen hier vooral voor een oplossing van een probleem met hun computer of alles wat daar bij hoort.
'Vaak' zoekt men eerst even in de search waar de kans groot is dat iemand anders met jou probleem al geholpen is geweest, en waar dus een oplossing te vinden is.
'Vaak' zoekt men eerst even in de search waar de kans groot is dat iemand anders met jou probleem al geholpen is geweest, en waar dus een oplossing te vinden is.
jah oke maar als iemand wat te vragen heb help ik ook altijd wel maar jah als ik een meid zou zijn dan was ik vandaag ongesteld ene jullie moeten allemaal beetje koffie nemen en wat flexer doen enne mirc en msn en chatboxen heb ik allemaal aan maar er is zo weinig te doen zo vroeg in de ochtend
Pret ziet bijna altijd alles
Pret ziet bijna altijd alles
... 
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Whahaha cool topic dit...misschien moet de gebruiker maar ff de FAQ doorlezen, een cursusje Nederlands volgen en een cursus computers voor dummy's volgen
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
-je topictitel is fout
-je geeft te weinig info
en blijkbaar is het een sport voor je zo min mogelijk informatie te geven.
Het is trouwens geen chatbox hier.
-je geeft te weinig info
en blijkbaar is het een sport voor je zo min mogelijk informatie te geven.
Het is trouwens geen chatbox hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()