JVC Chameleon - aansluitingen?

Pagina: 1
Acties:

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Ik zit te twijfelen over deze radio/cd-speler. Ik weet dat het een heel mooi dingetje is, maar wat voor aansluitingen zaten er op? Ik heb een en ander opgezocht, maar het werd me nog niet echt duidelijk, ik moet aan de achterkant een aansluiting hebben voor 2 tulp stekkertjes voor versterker. Is handig, anders moet ik het weer oplossen met een verloopstukkie of solderen...
Heeft iemand hier nog ervaringen mee met deze radio?
Hoe zit dat met het paneeltje wat er uitsteekt? is dat niet erg kwetsbaar? Ik hoorde zoiets namelijk...

• Kukel
Hmm.. denk dat ik het nu al weet. Kreeg wat informatie door van bekenden en als het goed is zit er line-out voor tulp.
Anyway, interessante postings over deze radio zijn nooit weg natuurlijk :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
'k kan 1 ding zeggen -> die el chameleon is Ph4t :)

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Ikhebum, ik moet zeggen dat ik niet weet of er tulpaansluitingen op zitten, ik heb um in laten bouwen.. Wat betreft het paneeltje: heeft bij mij nog nooit een gammele indruk gemaakt, je kunt er ok voor kiezen om hem er weer in te laten schuiven na bediening. Ik ben er zeer tevreden over igg, qua geluid voldoet hij voor mij ook prima. :P

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Volgens mij hebben alle autoradio's zo'n beetje wel een pre out (tulp dus) :)

Verwijderd

Ik heb de goedkoopste versie bij mijn broer in de auto gebouwd. Deze heeft maar een tulpuitgang, maar dit hebben we verholpen door een goede splitkabel en hoeft dus geen probleem te zijn. Ik geloof dat dit bij veel van de chameleonmodellen is. Verder wil het omslaande frontje nog wel eens problemen geven en het afwerkrandje zit niet lekker vast (niet in een golf 2 en in een toyota mr2). Ik zou iig maar es op www.carhifi.nl gaan kijken en dan ook naar merken als alpine, rockford en eventueel pioneer (dan heb je voor iets meer geld een veeeel betere radio). En dat scheelt hoe dan ook in het geld.

• Kukel
Heb 'm gekocht en ik heb 2 tulp uitgangen... Dus dat is wel handig voor versterktje ofzow... Alles binnen no-time ingebouwd en het werkt perfect, ben er zeer tevreden over. Kwaliteit van het geluid is perfect.
aanradertje dus ;)
Pagina: 1