Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waarom wil je je nick in godsnaam naar dezelfde nick laten wijzigen?!
Vind het een beetje vaag als ik eerlijk ben
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Denk een bugje in het scriptje ofzoActie log:
Username, was [Sneech], changed into [Sneechy]
its all 'bout status..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
het punt is alleen dat mij is verteld dat het niet kon en dat ze het ook niet wilden, maar het is dus toch gebeurd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Speln dat dan ook eeem goed jong.Op dinsdag 05 maart 2002 00:45 schreef Kees het volgende:
staus..
its all 'bout status..
Verwijderd
Lees mijn vriendOp dinsdag 05 maart 2002 00:46 schreef OiSyN het volgende:
het gaat er helemaal niet om waarom ik het wil, ik wilde het gewoon, leek me wel grappig, zo'n (was: OiSyN) achter mijn naam
het punt is alleen dat mij is verteld dat het niet kon en dat ze het ook niet wilden, maar het is dus toch gebeurd
Kees heeft weer gedronkenOp dinsdag 05 maart 2002 00:47 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Speln dat dan ook eeem goed jong.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
In ieder geval, redenen doen er niet toe, en ik vind dat de crew 1 lijn moet trekken, zeker als OiSyN eerder als Sneechy was met die aanvraag.
/edit
Moet eens wat sneller leren tikken
Je reactie stond er nog niet toen ik op reageren drukteOp dinsdag 05 maart 2002 00:47 schreef nelske het volgende:
[..]
Lees mijn vriend
Verwijderd
Lees mijn vriendOp dinsdag 05 maart 2002 00:48 schreef Pelle het volgende:
Lekker belangrijk. Gaat ook meer om het idee, en als ik OiSyN een beetje aanvoel vooral om de andere naam-changers een beetje te bashen. Door juist door je naam zo te houden te laten zien dat je het allemaal maar onzin vindt.
In ieder geval, redenen doen er niet toe, en ik vind dat de crew 1 lijn moet trekken, zeker als OiSyN eerder als Sneechy was met die aanvraag.
Op dinsdag 05 maart 2002 00:49 schreef nelske het volgende:
Lees mijn vriend![]()
Dat zeg ikOp dinsdag 05 maart 2002 00:48 schreef Pelle het volgende:
/edit
Moet eens wat sneller leren tikken
dan voel je me verkeerd aan, ik vond het namelijk niet eens onzinOp dinsdag 05 maart 2002 00:48 schreef Pelle het volgende:
Lekker belangrijk. Gaat ook meer om het idee, en als ik OiSyN een beetje aanvoel vooral om de andere naam-changers een beetje te bashen. Door juist door je naam zo te houden te laten zien dat je het allemaal maar onzin vindt.
dat vind ik dus weer welIn ieder geval, redenen doen er niet toe, en ik vind dat de crew 1 lijn moet trekken, zeker als OiSyN eerder als Sneechy was met die aanvraag.
.edit: kunnen jullie niet per ongeluk expres ook een foutje bij mij laten optreden dan?
Er voelen wel meer dingen verkeerd na een uitputtende squashpartij die uitliep op een inspirerend bierspektakelOp dinsdag 05 maart 2002 00:50 schreef OiSyN het volgende:
dan voel je me verkeerd aan, ik vond het namelijk niet eens onzin
volgens mij is dat andersom veel leuker: een uitputtend bierspektakel dat uitliep op een inspirerende squashpartijOp dinsdag 05 maart 2002 00:53 schreef Pelle het volgende:
[..]
Er voelen wel meer dingen verkeerd na een uitputtende squashpartij die uitliep op een inspirerend bierspektakel
Verwijderd
Mjah, ik denk alleen dat je dat niet echt mee wilt makenOp dinsdag 05 maart 2002 00:57 schreef OiSyN het volgende:
[..]
volgens mij is dat andersom veel leuker: een uitputtend bierspektakel dat uitliep op een inspirerende squashpartij
En nee, we doen niet status om de status. Too bad
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()