Toon posts:

KPN -> BBned (vergeet ik nix)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor de zekerheid ffies checken of het klopt allemaal...

Ik heb nu ADSL basic en ik wil ADSL Bij Cistron (1024/512)
als het goed is, is het vanaf 15 maart beschikbaar (ook linesharing)
dus dit moet ik denk ik doen:

- Mxstream opzeggen.
- Aanvragen Cistron (200 euro (EX BTW!) aansluitkosten, 175 euro voor de modem (hoop geld :()
- en dan kom ik 1 tot 4 weken zonder inet te zitten...?? (ik kan serieus geen dag zonder internet dus dat kan nog leuk worden)

als alles dan werkt ga ik 69 Euro in de maand betalen en dan ben ik blij.

Ik baal nogal van het feit dat ik als ik pech heb (wat ik altijd heb) lang zonder internet kan komen te zitten... Ik heb zelfs geen 56k modem hier meer liggen, maar ik neem aan dat ik er niets aan kan doen? het wachten is dan dus gewoon op KPN.

ow ik bedenk me ineens nog wat... Ik heb nog geen jaar ADSL... dus ik moet nog een paar maandjes wachten, voordat ik het abbonoment kan opzeggen bij KPN?

pls note. Ik doe vaak dingen fout dus ik wil het zeker weten

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
Als je nog geen jaar MXStream hebt, inderdaad nog even wachten. Je KON opzeggen i.v.m. de tariefswijziging, maar die termijn is afgelopen.

Biedt cistron geen abbo zonder modem ? In dat geval kun je volgens mij je alcatel modem van mxstream ook bij cistron gebruiken, als het ding getweaked is tenminste.

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik heb een USB modem :) dus zal een nieuwe moeten kopen :)

maaruh.. toen ik het eerder kon opzeggen vanwege de prijsverhoging was BBned nog niet beschikbaar :(

Maar volgens mij had ik ADSL vorig jaar April dus dat schiet ook al wel weer op (kan ik alvast sparen :))

Trouwens.. ffies wat anders.. van die 69 Euro hoeveel gaat er naar cistron en hoeveel naar BBned?! of heb ik dat helemaal fout? :)

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
Op dinsdag 05 maart 2002 00:36 schreef Darkl1ght het volgende:
hehe ik heb een USB modem :) dus zal een nieuwe moeten kopen :)

maaruh.. toen ik het eerder kon opzeggen vanwege de prijsverhoging was BBned nog niet beschikbaar :(

Maar volgens mij had ik ADSL vorig jaar April dus dat schiet ook al wel weer op (kan ik alvast sparen :))

Trouwens.. ffies wat anders.. van die 69 Euro hoeveel gaat er naar cistron en hoeveel naar BBned?! of heb ik dat helemaal fout? :)
Ok, met een USB modem houdt het inderdaad op, ja :(

Volgens mij gaat jouw hele "bijdrage" naar Cistron, en maken zij wel ruzie met BBNed over het af te dragen deel...zal wel een soort van fifty-fifty zijn net zoals bij KPN versus planet/xs4all/hccnet e.d.

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx iig...

nou maar hopen dat ik Mxstream maar gauw kan opzeggen en dat het omzetten soepel gaat verlopen....

(kan ik eindelijk een klein gameservertje draaien)

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
- Mxstream opzeggen.
Check.
- Aanvragen Cistron (200 euro (EX BTW!) aansluitkosten, 175 euro voor de modem (hoop geld :()
Check.
Vergeet niet te vermelden dat je ex-MXStreamer bent als je je aanmeld. Wacht na aanmelding Cistron op de brief van KPN over de afsluitdatum van MXStream en gooi een kopie over de fax naar Cistron (ovv trackingcode).
- en dan kom ik 1 tot 4 weken zonder inet te zitten...??
Check.
Ik baal nogal van het feit dat ik als ik pech heb (wat ik altijd heb) lang zonder internet kan komen te zitten... Ik heb zelfs geen 56k modem hier meer liggen, maar ik neem aan dat ik er niets aan kan doen? het wachten is dan dus gewoon op KPN.
Check.
ow ik bedenk me ineens nog wat... Ik heb nog geen jaar ADSL... dus ik moet nog een paar maandjes wachten, voordat ik het abbonoment kan opzeggen bij KPN?
Kan wel eerder opzeggen, maar je mag niet eerder stoppen met betalen :(

Verwijderd

ze hebben nu wel drivvers voor de usb modem
van de cistron website
De Alcatel ethernet- en USB-modems die verkocht worden bij een MxStream (tm) pakket zijn na simpele her-configuratie ook bruikbaar bij ons abonnement. Binnenkort vindt u op deze website een eenvoudige doe-het-zelf handleiding
btw waar woon je? Ik heb hier namelijk een 56k modem maar we hebben geen analoge lijn (lang verhaal - ik heb in ieder geval een netwerkkaart omgeruild voor een 56k modem)

als je in Utrecht ofzo woont kan ik hem wel langs komen brengen, anders stuur ik hem wel op (kosten natuurlijk voor jou :) )

prijsje: 10 euro vind ik wel best

Verwijderd

Topicstarter
tnx jochemd :) op zo'n reply zat ik echt te w88...
van de cistron website
De Alcatel ethernet- en USB-modems die verkocht worden bij een MxStream (tm) pakket zijn na simpele her-configuratie ook bruikbaar bij ons abonnement. Binnenkort vindt u op deze website een eenvoudige doe-het-zelf handleiding
Kijk dit klinkt goed... tnx 4 the info!!!
(ik heb nooit problemen met mijn usb modem, maar kan dat ding wel 1024/512 aan?)
Pagina: 1