ik wil voor de zekerheid ffies checken of het klopt allemaal...
Ik heb nu ADSL basic en ik wil ADSL Bij Cistron (1024/512)
als het goed is, is het vanaf 15 maart beschikbaar (ook linesharing)
dus dit moet ik denk ik doen:
- Mxstream opzeggen.
- Aanvragen Cistron (200 euro (EX BTW!) aansluitkosten, 175 euro voor de modem (hoop geld
)
- en dan kom ik 1 tot 4 weken zonder inet te zitten...?? (ik kan serieus geen dag zonder internet dus dat kan nog leuk worden)
als alles dan werkt ga ik 69 Euro in de maand betalen en dan ben ik blij.
Ik baal nogal van het feit dat ik als ik pech heb (wat ik altijd heb) lang zonder internet kan komen te zitten... Ik heb zelfs geen 56k modem hier meer liggen, maar ik neem aan dat ik er niets aan kan doen? het wachten is dan dus gewoon op KPN.
ow ik bedenk me ineens nog wat... Ik heb nog geen jaar ADSL... dus ik moet nog een paar maandjes wachten, voordat ik het abbonoment kan opzeggen bij KPN?
pls note. Ik doe vaak dingen fout dus ik wil het zeker weten
Ik heb nu ADSL basic en ik wil ADSL Bij Cistron (1024/512)
als het goed is, is het vanaf 15 maart beschikbaar (ook linesharing)
dus dit moet ik denk ik doen:
- Mxstream opzeggen.
- Aanvragen Cistron (200 euro (EX BTW!) aansluitkosten, 175 euro voor de modem (hoop geld
- en dan kom ik 1 tot 4 weken zonder inet te zitten...?? (ik kan serieus geen dag zonder internet dus dat kan nog leuk worden)
als alles dan werkt ga ik 69 Euro in de maand betalen en dan ben ik blij.
Ik baal nogal van het feit dat ik als ik pech heb (wat ik altijd heb) lang zonder internet kan komen te zitten... Ik heb zelfs geen 56k modem hier meer liggen, maar ik neem aan dat ik er niets aan kan doen? het wachten is dan dus gewoon op KPN.
ow ik bedenk me ineens nog wat... Ik heb nog geen jaar ADSL... dus ik moet nog een paar maandjes wachten, voordat ik het abbonoment kan opzeggen bij KPN?
pls note. Ik doe vaak dingen fout dus ik wil het zeker weten