ik wil 90 minuten CD kunnen branden welke branders zijn hiervoor geschikt.
Iemand al ervaring.
P.s. ik heb gezocht via search, OK
Iemand al ervaring.
P.s. ik heb gezocht via search, OK
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Ik denk aan lite-on en plextor..Op dinsdag 05 maart 2002 00:28 schreef slain het volgende:
welke merken kan ik kopen. ik dacht aan mitsumi , philips
Verwijderd
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
Wat dacht je dan dat wij met die branders dedenOp dinsdag 05 maart 2002 00:39 schreef slain het volgende:
Gaat me alleen maar om te branden en verder niets
Verwijderd
mijn 3610 doet anders al 3 jaar trouwe dienstOp dinsdag 05 maart 2002 00:41 schreef Keeper het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat wij met die branders deden
Tja, Philips. Ik heb zelf een 3610 van Philips en die hield er ook zomaar mee op (met branden dan..). Verder lees je hier op GoT de nodige negatieve verhalen over Philips...
Nu heb ik een Lite-On 16x40 en die doet het goed. Maar ja, wat wil je. 16 speed branden of 2 speed maakt nog een verschil...
Ja dat bedoel ik dus. Bij de een doet ie het perfect, bij de ander is het rampspoed. Bij mij deed ie het goed, alleen is het nu over met de pret.Op dinsdag 05 maart 2002 00:46 schreef MREn het volgende:
mijn 3610 doet anders al 3 jaar trouwe dienst
Verwijderd
een 3610 gaat OF in de eerste week nadat je geen garantie meer hebt kapot, OF hij blijft het jaren doenOp dinsdag 05 maart 2002 00:52 schreef Keeper het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Bij de een doet ie het perfect, bij de ander is het rampspoed. Bij mij deed ie het goed, alleen is het nu over met de pret.
Dit geldt trouwens voor meer artikelen dan branders alleen. Bij de een is het top, bij de ander flut. En daar gaan we hier dan over flamen discussiëren.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
ik heb nog wel een philips 2600 voor jePersoonlijk heb ik het liefst een SCSI PLextor, maar dan betaal je 300 euro voor een 12 speed branderDus toch maar Lite-on, dat bevalt me goed, alleen is IDE gewoon zwaar k@t als je scsi gewend bent.